Maak dan foto's van de natuur ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van veel proberen en klooien.
Dan krijg je wel leuke foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan t niet hebben dat hij trots is op zijn auto die toevallig geen Audi is?quote:
Nee, want Aziatisch.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:00 schreef Aapvis het volgende:
[ afbeelding ]
Best lekker wijf als je die nagels wegdenkt
Bij Aziaten zie ik altijd een kut vol met haar voor me, daar bedank ik graag voor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:01 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Boeit me geen flikker
(dat ze Aziatisch is)
Me eetlust.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij Aziaten zie ik altijd een kut vol met haar voor me, daar bedank ik graag voor.
Ik denk altijd aan:quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij Aziaten zie ik altijd een kut vol met haar voor me, daar bedank ik graag voor.
Foto's van auto's maken.. t is ook maar een vervoers middelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Je kan t niet hebben dat hij trots is op zijn auto die toevallig geen Audi is?
Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:03 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik denk altijd aan:
"Looks like a 12 year old, but then legal."
En jij loopt toch ook altijd op te scheppen over je fiets?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Foto's van auto's maken.. t is ook maar een vervoers middel
Sommigen zijn gewoon trots op iets waar ze hard voor hebben gewerktquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Waarom maak jij foto's van spiegels dan!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zeker mooi grasquote:
Omdat er een mooiboy voor de spiegel staat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waarom maak jij foto's van spiegels dan!
Droom maar lekker verder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Omdat er een mooiboy voor de spiegel staat?__!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |