Zie PMquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Baaart waar is die Extrawelt set te vinden?
Yeah die had ik al.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zie PM
En Svennie Vaatwasser staat hier http://soundcloud.com/nig(...)maoutdoor-17-07-2010
Youquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah die had ik al.
Thanks hunniej.
Weet ik veulquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom raak ik zo snel zat van mijn nagellak?
Wat is een DSLR?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
Aaahh ik kan echt niet met DSLR's omgaan.
Ik hou van mijn dSLR.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Digitale spiegelreflexcamera.
[..]
Hee Do!
quote:
Ja mijn paps heeft die Canon 1000D ook en ik ging er vrijdag foto's mee maken maar de helft blijkt onscherp en ik snapte hem niet.quote:
Moo!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder die domme plakkertjes erop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Loost_zin
Gewoon een kwestie van veel proberen en klooien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja mijn paps heeft die Canon 1000D ook en ik ging er vrijdag foto's mee maken maar de helft blijkt onscherp en ik snapte hem niet.
Ik wilde al zeggen dat die plakkertjes er niet uit zagenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder die domme plakkertjes erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |