Of een Feijenoord hooliganquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op die foto doet ie me een beetje denken aan HughGrant
Ik vind het grappig dat jij het raar vond.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hadden ook kunnen opteren voor een vertaling en meer niet. Maar goed, wat jij grappig vindt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn kinderboeken van Guusje Nederhorst zo duur? Ze is toch al dood, scheelt dat geen royalties?
Je kan slechtere opmerkingen op foto's krijgenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Op die foto doet ie me een beetje denken aan HughGrant
Ze is/was bekend... en dan kan je meer geld vragenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Pheno het volgende:
Waarom zijn kinderboeken van Guusje Nederhorst zo duur? Ze is toch al dood, scheelt dat geen royalties?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:36 schreef iBenny het volgende:
Patrique, doe maar niet meer dat plaatje posten
Ah, op die manier. Ik schrok me net de tyfus in de winkel. Schijnbaar vindt men dat ze op doden nog extra geld mogen vragen of zo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze is/was bekend... en dan kan je meer geld vragen
Het is heul ergquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Ik schrok me net de tyfus in de winkel. Schijnbaar vindt men dat ze op doden nog extra geld mogen vragen of zo.
Ik was in de boekenwinkel, het enige wat je daar aan speelgoed ziet is rupsje nooitgenoeg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is heul erg
Ook als je kijkt naar de prijzen van dat speelgoed
patrique is nu bezig er een ava van te brouwen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:36 schreef iBenny het volgende:
Patrique, doe maar niet meer dat plaatje posten
Met liefde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
En Bella... zou jij ook die plaatjes niet meer terug willen halen telkens?
bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |