Maar wat is dat dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee een jongen met zo'n berenhelm op

Ohw, op die fietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee een jongen met zo'n berenhelm op

We hebben hier tig hangertjes, van elke stad, dorp een. Die beelden dan iets bijzonders van desbetreffend gebied uit. Hello Kitty met een kraanvogel uit Hiroshima bvquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hello kitty
die heeft mijn schoonvader een keer voor me meegenomen uit Japan P+

Teveel om op te noemen ! Ik maak foto's en bij terugkomt kan ik er een mooi verhaal bij vertellen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vet man, veel plezier in London. Weet je al wat voor dingen je gaat/wilt gaan doen?

Daarom heb ik ook een vrouw.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
Lijkt me echt niks, je vriend op FOK! hebben zitten.

Dat meen je niet?quote:

Ik ben soms zo blij dat ik niet in het westen woonquote:

Ik kan niet meer normaal maoam-snoepjes eten nadat ik zag wat er op sommige papiertjes staat:quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik kan siewosie niet meer normaal kijken na die sire reclames toen

quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:59 schreef Cee het volgende:
M'n telefoon ging net en ik schrok ervan en toen vloog m'n hamster van schrik de kooi door.

Jawel zie ik net. Maar ik kende het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hebben ze die niet bij jullie in Braband?

wtf.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal maoam-snoepjes eten nadat ik zag wat er op sommige papiertjes staat:
[ afbeelding ][ .jpg]afbeelding ]

quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan niet meer normaal maoam-snoepjes eten nadat ik zag wat er op sommige papiertjes staat:
[ afbeelding ][ .jpg]afbeelding ]

quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee, ze komen zo echt aan je deur

heerlijk eten hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben soms zo blij dat ik niet in het westen woonWTF

Waarom niet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
Lijkt me echt niks, je vriend op FOK! hebben zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |