quote:

oh okquote:

Ja, zoiets waren ze hier ook. Zal wel huurkosten van de boekenzaak zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wuuut?!
Hier liggen ze voor 19,95 ofzo

Woezel en Pip vind ik wel tof, maar te commercieel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
ik vind woezel en pipo niet leuk...
Waar is ouderwetse nijntje

Dat zijn de leukste stellen, toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken iemand die via fok iemand heeft leren kennen.

Te commercieel, het is geen Starbucks.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Woezel en Pip vind ik wel tof, maar te commercieel.
Nijntje ook wel, maar qua boekenprijs na altijd nog dezelfde prijs, het is meer de merchandise die het commercieel maakt.

De eerste deegroller moet nog tegen mijn hersenpan komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zijn de leukste stellen, toch?

ik vind woezel en pip niks... ik ben het nu al heel de tijd aan het gillen, zodat ik straks geen woezel en pip kadootjes krijgt als ik OOIT zwanger raakquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nijntje ook wel, maar qua boekenprijs na altijd nog dezelfde prijs, het is meer de merchandise die het commercieel maakt.

quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
De eerste deegroller moet nog tegen mijn hersenpan komen.

Alle kinderboeken zijn commercieel. In Japan is Nijntje bijna net zo groot als Hello Kitty. Dick Bruna kan hier op de fiets, daar zou hij een held zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:55 schreef iBenny het volgende:
[..]

Eigenlijk is dat heul niet zo raar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken iemand die via fok iemand heeft leren kennen.

Zo'n homobeer? Met tepelpiercings veul haar en leren jasje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
nog 4 minuten en dan belt er een beer aan hoop ik

Een beer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:56 schreef charmed_angel het volgende:

hello kittyquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alle kinderboeken zijn commercieel. In Japan is Nijntje bijna net zo groot als Hello Kitty. Dick Bruna kan hier op de fiets, daar zou hij een held zijn.

We leggen wel bij, voor de cd versie, dan hoef je ze zelf niet voor te lezen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind woezel en pip niks... ik ben het nu al heel de tijd aan het gillen, zodat ik straks geen woezel en pip kadootjes krijgt als ik OOIT zwanger raak

quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:56 schreef charmed_angel het volgende:

nee een jongen met zo'n berenhelm opquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zo'n homobeer? Met tepelpiercings veul haar en leren jasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |