Ach wat liefquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:51 schreef MalleJongen het volgende:
[..]
Zit het zeker in de lucht, want ik had de hoop voor vandaag al bijna opgegeven toen er net een mailtje met een afwijzing kwam
Ik heb d'r ook voorgedragen voor een lintjequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ach wat liefis zeker van een dame die pas op een datingsite zit. Dan doen ze dat nl. nog maar over een paar dagen verdwijnt ze gewoon in de "geen bericht geen interesse" vrouwenballenbak
Mischien kan ze ook wel lekker zuigenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef MalleJongen het volgende:
Kreeg vanmiddag nog een interesseberichtje van een Roemeense van 52 met de uitstraling van een tros aangebrande kapucijners
Ja is goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Vraag of ze die groene kikker de groeten wil doen?
Ik sla wel een beurt overquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mischien kan ze ook wel lekker zuigen
Het niveau is duidelijk gedaald.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:23 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Mischien kan ze ook wel lekker zuigen
Sorry Koninklijke Hoogheidquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Het niveau is duidelijk gedaald.
Geaccepteerd..quote:
Idd, het is wel belangrijk maar om nu alleen daarmee al tevreden te zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
uhmm..quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Idd, het is wel belangrijk maar om nu alleen daarmee al tevreden te zijn.
De dames die ik wel zie zitten vallen niet op mijn ranzige humor, terwijl ik met de vrouwen waar ik gewoon bevriend mee ben een uur kan lachen om een foute opmerkingquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:26 schreef CherryLips het volgende:
De kerels die ik wel zie zitten vallen niet op mijn ranzige humor, terwijl ik met de gozers waar ik gewoon bevriend mee ben een uur kan lachen om een foute opmerking. Het moet andersom zijn
.
OMGquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand of je in berichtjes op RP ook links kunt meesturen, of dat die automatisch worden verwijderd of zo?
Iemand vraagt om een leuke man die haar vlinders bezorgt, dus ik wil even een link naar een foto van een vlinder sturen.
Zal je niet lukken, denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
Weet iemand of je in berichtjes op RP ook links kunt meesturen, of dat die automatisch worden verwijderd of zo?
Iemand vraagt om een leuke man die haar vlinders bezorgt, dus ik wil even een link naar een foto van een vlinder sturen.
Daar ben ik ook bang voor. E-mailadressen gaat wel goed, maar ik weet dus niet wat ze met links doen.quote:
Of zoiets van weeweewee <adres> punt en el ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. E-mailadressen gaat wel goed, maar ik weet dus niet wat ze met links doen.
Zou wel grappig zijn als het zou werken. Kun je een vrouw die je afgewezen heeft een linkje sturen naar een pagina met malware erop. Vrouwen zijn over het algemeen nieuwsgierig dus klikerdeklikquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor. E-mailadressen gaat wel goed, maar ik weet dus niet wat ze met links doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |