Soms chat je nou eenmaal met iemand en weet je vanaf de eerste zin "Ja!". Dat is héél zeldzaam, 80% is het namelijk 'neequote:Op maandag 2 augustus 2010 12:42 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Gaat wel erg snel allemaal. Ik zou dus echt nevernooitniet mijn nummer geven aan iemand die ik net een uur ken via chat. En dan ook nog zo snel af willen spreken, wtf. Zit ie soms omhoog ofzo? Bij dit soort dingen gaat er bij automatisch een 'er is hier iets niet in de haak'-belletje af.
:quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:45 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Nadenken doet ze later pas, haha.
GOOOO Spirit!
Gewoon even niet over nadenken. Dat werkte blijkbaar het beste.quote:
Juist. Dat dus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Silenus het volgende:
Soms chat je nou eenmaal met iemand en weet je vanaf de eerste zin "Ja!". Dat is héél zeldzaam, 80% is het namelijk 'nee' en 19% 'mwoah laten we het eens aankijken'. Dat heeft niks met omhoog maken te zitten, soms merk je direct een klik, vind je elkaar beide leuk, en waarom wachten?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat heeft niks met omhoog maken te zitten
Kijk, een normaal en duidelijk antwoord zonder meteen een aanval op mijn persoon en mijn ex. Meer vraag ik niet.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:50 schreef Silenus het volgende:
[..]
Soms chat je nou eenmaal met iemand en weet je vanaf de eerste zin "Ja!". Dat is héél zeldzaam, 80% is het namelijk 'nee' en 19% 'mwoah laten we het eens aankijken'.
Dat heeft niks met omhoog maken te zitten, soms merk je direct een klik, vind je elkaar beide leuk, en waarom wachten? Ik ben wel eens naar de stad gefietst na afloop van een paiq-speeddate. Was zaterdagavond, beide niks te doen, woonden vlak bij elkaar, why not.
quote:
Dat bedoel ik.... als je binnen een paar minuten iets zeker weet dan weet je zeker dat je interesse vooral vals en oppervlakkig is. Dat is niet gemeen bedoelt hoor... maar je kan nu eenmaal niet binnen een paar minuten een goed beeld van iemands persoonlijkheid vormen, of zijn er hier fantasten die dat wel kunnenquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:59 schreef Spirit82 het volgende:
Bij de eerste paar minuten chatten had ik al zoiets van: ja, dit klopt gewoon.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt, no worriesquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:04 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... als je binnen een paar minuten iets zeker weet dan weet je zeker dat je interesse vooral vals en oppervlakkig is. Dat is niet gemeen bedoelt hoor... maar je kan nu eenmaal niet binnen een paar minuten een goed beeld van iemands persoonlijkheid vormen, of zijn er hier fantasten die dat wel kunnen![]()
Geeft niets... maar het staat dan wel vast dat je gevoelens vooral gekleurd worden door een chemisch bombardement in de hersenen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
wat
Moest 'ie vanochtend nog helemaal naar Brabant rijden dan?
Zij kwam er zelf mee aanzetten dat ze dat heeft.quote:
Zet mij maar op standje "hopeloos gedesillusioneerd"quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef Silenus het volgende:
Het lijkt me handig dat we in de OP een schema maken van de status van de waarde leden.
categorieën
* Van de markt
* Aan het daten
* Staat een date op de planning
* Zet zijn eerste schreden op het internetdatingwereldje
* Zit er al heel lang maar het wil maar niet lukken
* Picardmike
Whahaha!! Ik vind hem de laatste tijd overigens angstvallig stil?! Of lurk ik hier te weinig?quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:38 schreef Silenus het volgende:
Het lijkt me handig dat we in de OP een schema maken van de status van de waarde leden.
categorieën
* Van de markt
* Aan het daten
* Staat een date op de planning
* Zet zijn eerste schreden op het internetdatingwereldje
* Zit er al heel lang maar het wil maar niet lukken
* Picardmike
Jij klinkt nu echt ineens papa-acthigquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:30 schreef Krullehoofd het volgende:
Nieuwe Spirit soap. Leuk joh !![]()
Gewoon lekker genieten lieverd en alles over je heen laten komen.
Moedig hem nu niet aan. Dan gaat de kwaliteit opeens weer omlaag.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Whahaha!! Ik vind hem de laatste tijd overigens angstvallig stil?! Of lurk ik hier te weinig?
Dan heb ik voor jou de vrouw met deze aantrekkelijke tekst:quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:45 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Zet mij maar op standje "hopeloos gedesillusioneerd"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |