Dat was toch daarvoor? Want toen zat Hamilton nog achter Raikkonen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:45 schreef Ermanon het volgende:
Het was racen binnen de baan, hij haalde hem binnen de baan in nadat hij de plek terug had gegeven. En de pers had wel iets, want erna ging Raikkonnen een paar bochten verder wel heeeeeeeeeeeeeeeeel ver buiten de baan, maar een straf? Ho maar
. Goed, was ook niet nodig geweest omdat ie hem erna afschreef, maar de straf vind ik nog steeds belachelijk
Nee was daarna, want volgens mij haalt Raikkonen Hamilton nog een keer in na het incident?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was toch daarvoor? Want toen zat Hamilton nog achter Raikkonen.
Ja, al vraag ik me af of die fout uit het niets kwam of dat hij een gaatje moest laten vallen om er een 1-2 van te maken. Maar het ging om de hoeveelheid fouten. Ik heb nooit beweerd dat Vettel foutloos, wel dat hij relatief weinig fouten maakt onder de hoge druk waar hij regelmatig onder staat, terwijl Hamilton de raarste fouten ging maken toen hij WK dreigde te gaan worden.quote:
Als jouw team aan jou vertelt dat je mag passeren en aan je teamgenoot dat niet vertelt, dan krijg je natuurlijk een andere situatie dan wanneer hij weet dat de plek verdedigd zal worden. Dus in die zin vond ik dat een door het team uitgelokte fout.quote:Hij stuurde te vroeg/enthousiast naar rechts, zijn fout
Webber was altijd al iemand die heel goed was in de kwalificatie. Volgens mij heeft hij zelfs regelmatig in zo'n jaguar of hoe heette dat team toen op de 1e of 2e rij gestaan. Alleen Vettel kan gewoon harder. Ook kan ik me niet herinneren dat Hamilton daar zo goed in is.quote:Daar is Hamilton ook wel goed in, maar de Red Bull is extreem goed in kwali-trim (vandaar dat Webber ook regelmatig vooraan staat)
Weet ik niet. Dan heb je ook ritme enzo. Maar hij heeft vaak één kans, één rondje en daarin moet hij het doen, en dan komt er een supersnel rondje uit. Dan heb je je zenuwen wel onder controle.quote:Verder is de druk in de race heel anders dan in kwalificatie natuurlijk, zeker als je moet inhalen of ingehaald wordt.
Dacht het niet, en de rijdersbriefing was ook duidelijk, al zijn collega's waren daar in ieder geval duidelijk over.quote:Daar worden we het nooit over eens natuurlijkHij handelde volgens de regels
Ach weet het niet precies meer, maar feit was dat Raikkonen toen ook flink buiten de baan ging, maar geen enkele straf of wat dan ook ervoor kreeg, terwijl het wel om een positie gingquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was toch daarvoor? Want toen zat Hamilton nog achter Raikkonen.
OK. Zou kunnen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:54 schreef kepler het volgende:
[..]
Nee was daarna, want volgens mij haalt Raikkonen Hamilton nog een keer in na het incident?
Kan me nog ergens een gevecht herinneren die Massa met iemand had, ook in de regen, waar men geregeld even via het gras ging en zo elkaar ook afsneed en inhaalde, toen was er ook geen straf/sanctiequote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
OK. Zou kunnen.
Raikkonen ging iig een keer heel erg wijd, terwijl Hamilton erachter zat. En kennelijk was het geen langzamere weg, want erna zat Hamilton er nog steeds achter.
Buiten dat heb ik verschillende coureurs (w.o. Schumacher) in Canada de laatste chicane zien afsnijden terwijl ze in gevecht waren. Alleen deden ze dat dan steeds terwijl ze al voor die ander lagen. Dan mag het kennelijk wel.Terwijl ze er dan ook duidelijk voordeel van hebben (zouden ze het niet gedaan hebben, dan had die ander ze ingehaald).
Tja, Vettel maakt gewoon ook fouten (zeker in zijn eerste jaar in de F1). Zowel Hamilton als Vettel hebben er van geleerd en zijn beter gewordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, al vraag ik me af of die fout uit het niets kwam of dat hij een gaatje moest laten vallen om er een 1-2 van te maken. Maar het ging om de hoeveelheid fouten. Ik heb nooit beweerd dat Vettel foutloos, wel dat hij relatief weinig fouten maakt onder de hoge druk waar hij regelmatig onder staat, terwijl Hamilton de raarste fouten ging maken toen hij WK dreigde te gaan worden.
[..]
Als jouw team aan jou vertelt dat je mag passeren en aan je teamgenoot dat niet vertelt, dan krijg je natuurlijk een andere situatie dan wanneer hij weet dat de plek verdedigd zal worden. Dus in die zin vond ik dat een door het team uitgelokte fout.
[..]
Webber was altijd al iemand die heel goed was in de kwalificatie. Volgens mij heeft hij zelfs regelmatig in zo'n jaguar of hoe heette dat team toen op de 1e of 2e rij gestaan. Alleen Vettel kan gewoon harder. Ook kan ik me niet herinneren dat Hamilton daar zo goed in is.
[..]
Weet ik niet. Dan heb je ook ritme enzo. Maar hij heeft vaak één kans, één rondje en daarin moet hij het doen, en dan komt er een supersnel rondje uit. Dan heb je je zenuwen wel onder controle.
[..]
Dacht het niet, en de rijdersbriefing was ook duidelijk, al zijn collega's waren daar in ieder geval duidelijk over.
Idd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:57 schreef kepler het volgende:
Haha, geniaal gevecht eigenlijk
Ze hadden gewoon geen van beide een straf moeten geven, dit was mooi racen!
Hamilton maakte veel fouten en enorme blunders toen hij dreigde WK te worden. Vettel maakte opvallend weinig fouten. De een had dus wat meer te leren dan de ander.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:01 schreef kepler het volgende:
[..]
Tja, Vettel maakt gewoon ook fouten (zeker in zijn eerste jaar in de F1). Zowel Hamilton als Vettel hebben er van geleerd en zijn beter geworden
Nee, je moet het voordeel van het afsnijden ongedaan maken. Dat betekent minimaal je positie teruggeven als je daarmee een positie gewonnen hebt, en als je daarvoor iemand moet laten passeren in de zin van afremmen, dan is dat voordeel wel weg. Hamilton ging eventjes van het gas, waardoor zijn neus even achter lag, en plaatste meteen weer een aanval. Daarom hield hij voordeel over aan het afsnijden van de bocht.quote:Rijdersbriefing? In de regels staat toch dat je de plek moet terug geven na afsnijden, dat deed Hamilton netjes.
Vettel maakt nu hij kansen heeft ook veel fouten, voorheen minder omdat er toen geen druk op zatquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton maakte veel fouten en enorme blunders toen hij dreigde WK te worden. Vettel maakte opvallend weinig fouten. De een had dus wat meer te leren dan de ander.
[..]
Vorig jaar zat er natuurlijk ook druk op, maar ging het vooral mechanisch fout. Hamilton heeft in zijn eerste jaar zijn eigen glazen ingegooid met dat gestuntel van hem, oa bij het inrijden van de pitstraat en het tweede jaar ook, maar was het lot hem gunstig gezind, terwijl de auto ook dik in orde was. Ondanks zijn fouten is hij toch kampioen geworden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vettel maakt nu hij kansen heeft ook veel fouten, voorheen minder omdat er toen geen druk op zat
Dan nog, als het team slecht communiceert is er nog geen reden om zomaar je auto ineens naar rechts toe te sturen als je team-genoot naast je rijdt. Das gewoon fout, want dat kan fout aflopen en liep ook fout af. Kubica hetzelfde, Vettel was gewoon dom bezig. Hamilton maakt ook fouten, maar niet echt veel meer dan Vettel.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:16 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er natuurlijk ook druk op, maar ging het vooral mechanisch fout. Hamilton heeft in zijn eerste jaar zijn eigen glazen ingegooid met dat gestuntel van hem, oa bij het inrijden van de pitstraat en het tweede jaar ook, maar was het lot hem gunstig gezind, terwijl de auto ook dik in orde was. Ondanks zijn fouten is hij toch kampioen geworden.
Dat slapen bij de herstart geef ik je. Maar ik vind zo'n aanrijding met Webber bij slechte communicatie in het team van een andere categorie dan de verkeerde knopjes op je stuur indrukken op het moment supreme. Je hebt dingen die iedereen wel eens overkomt en je hebt dingen die allleen Hamilton overkomt.
Zoals mijn opa altijd zei: Dat kan iedereen gebeuren, de een wat vaker dan de ander.....
Dat je verwacht dat hij je er langs laat wel natuurlijk. Het is wel een fout, maar niet een uit het niets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:20 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Dan nog, als het team slecht communiceert is er nog geen reden om zomaar je auto ineens naar rechts toe te sturen als je team-genoot naast je rijdt.
Kom op zeg, de eerste twee jaar van Hamilton waren enorme foutenfestivals met name toen het spannend werd. Natuurlijk, de Britse pers had een dagtaak aan het verzinnen van excuses, maar het waren ook vaak fouten zoals alleen hij ze maakt, zo stupide dat het bijna nooit voorkomt. En dat naast zijn gewone fouten en falen als het spannend werd. Wat dat betreft was de manier waarop hij toch nog WK wist te worden, in een heel erg zwakke race van hem, tekenend. Hij moest het in de schoot geworpen krijgen.quote:Das gewoon fout, want dat kan fout aflopen en liep ook fout af. Kubica hetzelfde, Vettel was gewoon dom bezig. Hamilton maakt ook fouten, maar niet echt veel meer dan Vettel.
Als het niet sterk genoeg is dan gaat het gewoon stuk, en dat is niet iets wat je kunt aanvoelen. Red Bull is geen McLaren, het is (was) een bescheiden team. En snel en betrouwbaar is een moeilijke combinatie. Dat had RBR gewoon nog niet voor elkaar. Het ging ook juist vaak stuk terwijl hij relaxed de race aan het uitrijden was.quote:Verder was de mechanische panne veroorzakt door de rijstijl van Vettel. Ja, het team had een betere auto kunnen bouwen, maar jij als coureur dient ook aan te voelen wat er wel en niet kan met je auto en waar de grenzen liggen, en Vettel ging daar gewoon overheen.
Oh, je bent ernaast en mag hem dan gewoon aan de kant rossen? Lekker makkelijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat je verwacht dat hij je er langs laat wel natuurlijk. Het is wel een fout, maar niet een uit het niets.
Foutenfestivalquote:[..]
Kom op zeg, de eerste twee jaar van Hamilton waren enorme foutenfestivals met name toen het spannend werd. Natuurlijk, de Britse pers had een dagtaak aan het verzinnen van excuses, maar het waren ook vaak fouten zoals alleen hij ze maakt, zo stupide dat het bijna nooit voorkomt. En dat naast zijn gewone fouten en falen als het spannend werd. Wat dat betreft was de manier waarop hij toch nog WK wist te worden, in een heel erg zwakke race van hem, tekenend. Hij moest het in de schoot geworpen krijgen.
[..]
Waarom had Webber er dan minder last van? En verder is het gewoon een van de nadelen van Newey, ontwerpt snelle auto's maar zo stukquote:Als het niet sterk genoeg is dan gaat het gewoon stuk, en dat is niet iets wat je kunt aanvoelen. Red Bull is geen McLaren, het is (was) een bescheiden team. En snel en betrouwbaar is een moeilijke combinatie. Dat had RBR gewoon nog niet voor elkaar. Het ging ook juist vaak stuk terwijl hij relaxed de race aan het uitrijden was.
Voorlopig is Vettel nog geen kampioen en staat zijn teamgenoot aan de leiding. We zullen zien hoe hij zich houdt aan het einde van het seizoen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hamilton maakte veel fouten en enorme blunders toen hij dreigde WK te worden. Vettel maakte opvallend weinig fouten. De een had dus wat meer te leren dan de ander.
[..]
Nee, je moet het voordeel van het afsnijden ongedaan maken. Dat betekent minimaal je positie teruggeven als je daarmee een positie gewonnen hebt, en als je daarvoor iemand moet laten passeren in de zin van afremmen, dan is dat voordeel wel weg. Hamilton ging eventjes van het gas, waardoor zijn neus even achter lag, en plaatste meteen weer een aanval. Daarom hield hij voordeel over aan het afsnijden van de bocht.
Weer typisch een voorbeeld van de selectieve verontwaardiging van de Britten.
Als hij dit seizoen zo doorgaat wordt het betreft fouten geen heel sterk seizoen, dat is wel zo. Maar dat is niet kenmerkend voor hem tot nu toe en nog ver verwijderd van wat Hamilton allemaal verkloot heeft.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Voorlopig is Vettel nog geen kampioen en staat zijn teamgenoot aan de leiding. We zullen zien hoe hij zich houdt aan het einde van het seizoen.
Voor Hamilton wel kennelijk, zijn collega's vonden de straf allemaal zo logisch als wat. De regel is namelijk dat je geen voordeel mag trekken van het afsnijden van een chichane. Snij je een chicane af dan heb je al een straf te pakken tenzij je dat teniet doet. Meestal volstaat daar wel voor om van het gas af te gaan, de ander die je buiten de baan hebt ingehaald laat passeren, en daar weer achter aansluit. Wat Hamilton deed was even liften terwijl hij er naast bleef rijden, en meteen weer de volgende aanval plaatsen. Daarmee trok hij nog steeds voordeel van het afsnijden van de bocht.quote:Hamilton had toch zijn voordeel terug gegeven? De ongeschreven regel was om je plek terug te geven. Beetje moeilijk om te bepalen hoeveel voordeel je hebt natuurlijk.
Als hij voordeel trekt van afsnijden dan wel, maar volgens mij ligt het met de uitloopstroken aan de buitenkant anders dan met de chicane. Dat zie je ook bij de start altijd. Op zich is het ook anders, want Hamilton legt een kortere afstand af, hij snoept gewoon een paar meter van de raceafstand af, zo kan ik ook snel zijn.quote:En als je de regel zo bekijkt dan moet je het er wel mee eens zijn dat Raikkonen ook een straf verdiende door buitenom meer snelheid te maken? Dat is namelijk ook voordeel door 'afsnijden'.
Het is jammer natuurlijk. Maar ja, in het voetbal wordt ook wel eens een mooie goal afgekeurd vanwege buitenspel. Buitespel is buitenspel. Een mooi gevecht veronderstelt dat het gevecht op de baan plaatsvindt. Anders heb je een race over 64 ronden, een raceafstand van 193 kilometer, en dan heeft de winnaar als eerste 63,98 ronden afgelegd? De raceafstand min 16 meter? Dat slaat nergens op. De baan is de baan, punt.quote:Eigenlijk had geen van beidw straf moeten krijgen, was gewoon een mooi gevecht tot het gaatje
Ik meen dit sterk te bewijfelen, Hamilton deed al in zijn eerste seizoen mee om het kampioenschap, dat kan niet als je alles "verkloot" , het kampioenschap ging toen voor McLaren vooral verloren door de interne strijd met Alonso, Vettel doet nu pas voor het eerst mee om het kampioenschap, vorig jaar toen RBR op stoom kwam, was Brawn GP niet meer in te halen en was er dus niet die druk zoals hij dat dit jaar heeft met daar nog bovenop dat Webber ieder foutje dat Vettel maakt afstraft.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij dit seizoen zo doorgaat wordt het betreft fouten geen heel sterk seizoen, dat is wel zo. Maar dat is niet kenmerkend voor hem tot nu toe en nog ver verwijderd van wat Hamilton allemaal verkloot heeft.
[..]
Die gun ik het ook wel, al is het alleen maar om het feit dat hij waarschijnlijk nooit meer in deze kansrijke situatie gaat komenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:57 schreef Googolplexian het volgende:
Webber verbaas ik me echt het meest over dit jaarDe man doet wat hij moet doen op het moment dattie het moet doen. Als het om gunnen gaat gaat 'ie dit jaar naar Webber, imo
Hij verklootte ook niet alles, hij verklootte het kampioenschap. Het jaar erop ook maar dat mocht niet baten.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik meen dit sterk te bewijfelen, Hamilton deed al in zijn eerste seizoen mee om het kampioenschap, dat kan niet als je alles "verkloot"
Vergeet ook niet dat Hamilton in het 1e jaar tegen Alonso moest rijden, en Alonso zorgde nou niet echt voor een gezellige en posititieve sfeer binnen McLarenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij verklootte ook niet alles, hij verklootte het kampioenschap. Het jaar erop ook maar dat mocht niet baten.
Was gewoon ongekend voor een Rookie in hetzelfde team als een tweevoudig wereldkampioen, maar dat heet verkloten in het duitsquote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:46 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Hamilton in het 1e jaar tegen Alonso moest rijden, en Alonso zorgde nou niet echt voor een gezellige en posititieve sfeer binnen McLaren. Vind het juist daarom erg goed dat Hamilton hem toen bijna gewonnen heeft, maakte wat fouten, maar de sfeer was nou ook niet erg positief en vindt het daarom wel sterk dat Hamilton toen gewoon doorging en voor het WK ging, ook al verloor ie hem. Liever dat dan watje Alonso, die alles aangereikt moet krijgen
.
Als je niks presteert heb je ook niks om te verkloten natuurlijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was gewoon ongekend voor een Rookie in hetzelfde team als een tweevoudig wereldkampioen, maar dat heet verkloten in het duits
Wat is het nut hiervan? Hamilton zit al sinds hij erin is gestapt in een topwagen, Alonso heeft er bijvoorbeeld al een jaar Minardi en meerdere jaren in een matige Renault tussen zitten, Schumacher heeft ondanks de hoge score een matige Ferrari moeten verbeteren en Button heeft in 11 seizoenen pas 2 keer in een competitieve wagen gereden. Nul komma niks is misschien overdreven, maar heel veel zegt het niet, zeker niet over 'verkloten' of hoe je het ook wilt noemen.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
Effe een "verkloot"-testje...
Laten we het aantal wins dat iemand heeft eens delen door het aantal jaren dat iemand F1 rijdt / heeft gereden en dat vermenigvuldigen met 10 voor een leuke score. David, Kimi en Mika er ook tussen gedaan voor vergelijk
naam / aantal jaar F1 (incl. 2010) / wins / score
1.Michael Schumacher / 16 / 91 / 56,9
2.Lewis Hamilton / 3 / 13 / 43,3
3.Fernando Alonso / 8 / 23 / 28,8
4.Sebastian Vettel / 3 / 7 / 23,3
5.Kimi Raikkonen / 8 / 18 / 22,5
6.Mika Hakkinen / 10 / 20 / 20,0
7.Felipe Massa / 7 / 11 / 15,7
8.David Coulthard / 14 / 13 / 9,3
9.Jenson Button / 10 / 9 / 9,0
10.Mark Webber / 8 / 6 / 7,5
11.Rubens Barrichello / 17 / 11 / 6,5
Probleem met dit lijstje is dat dit alleen werkt voor de laatste jaren (omdat het aantal GP's per jaar ongeveer gelijk bleef). Als je Senna meeneemt, die heeft per jaar ca 3 GP's minder gereden en dus 30 GP's minder in het totaal. Geeft toch een vertekend beeld.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 16:11 schreef Googolplexian het volgende:
Effe een "verkloot"-testje...
Laten we het aantal wins dat iemand heeft eens delen door het aantal jaren dat iemand F1 rijdt / heeft gereden en dat vermenigvuldigen met 10 voor een leuke score. David, Kimi en Mika er ook tussen gedaan voor vergelijk
naam / aantal jaar F1 (incl. 2010) / wins / score
1.Michael Schumacher / 16 / 91 / 56,9
2.Lewis Hamilton / 3 / 13 / 43,3
3.Fernando Alonso / 8 / 23 / 28,8
4.Sebastian Vettel / 3 / 7 / 23,3
5.Kimi Raikkonen / 8 / 18 / 22,5
6.Mika Hakkinen / 10 / 20 / 20,0
7.Felipe Massa / 7 / 11 / 15,7
8.David Coulthard / 14 / 13 / 9,3
9.Jenson Button / 10 / 9 / 9,0
10.Mark Webber / 8 / 6 / 7,5
11.Rubens Barrichello / 17 / 11 / 6,5
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | 1. Fangio 51 / 24 / 47,1 2. Ascari 34 / 13 / 38,2 3. Schumacher 262 / 91 / 34,7 * 4. Clark 73 / 25 / 34,2 5. Stewart 100 / 27 / 27,0 6. Senna 162 / 41 / 25,3 7. Prost 202 / 51 / 25,2 8. Moss 67 / 16 / 23,9 9. Hamilton 52 / 11 / 21,2 * 10. Hill, D 122 / 22 / 18,0 Alonso 152 / 23 / 15,1 * Vettel 55 / 7 / 12,7 * Mika Hakkinen 165 / 20 / 12,1 Kimi Raikkonen 157 / 18 / 11,5 Felipe Massa 128 / 11 / 8,6 * Coulthard 247 / 13 / 5,2 Jenson Button 184 / 9 / 4,9 * Mark Webber 152 / 6 / 3,9 * Barrichello 300 / 11 / 3,7 * |
Ligt eraan hoe je telt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:35 schreef Wombcat het volgende:
Dacht dat Stewart maar 99 races had gereden.
Barri, omdat Schumi twee seizoenen langer door moet rijden om dat record te pakken. En Barri lijkt volgend jaar weer bij Williams te rijden, dus moet Schumi nog drie jaar rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:35 schreef Googolplexian het volgende:
Grappige patstelling:
Als jij Schumacher was ... zou je dan ook het record van meest gereden GP's willen hebben?
Als jij Barrichello was ... zou je dan dat ene record op jouw naam willen hebben en het zeker niet door Schumi af willen laten pakken?Kijken wie dat gaat winnen nu Schumacher weer rijdt.
Die worden ook niet meegeteldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je telt.
Hij heeft zich voor de honderdste gekwalificeerd, maar heeft zich teruggetrokken na de dood van Cevert tijdens de kwalificatie. Ikzelf ben van mening dat als je begint aan een raceweekend (en meedoet aan de kwalificatie), deze telt als deelname, ook al rijdt je de race niet (anders moet je ook alle niet gekwalificeerde deelnames van coureurs niet meetellen).
Zowel wikipedia als f1-facts.com geven 100 races aan.quote:
Hm. Dan zijn ze het anders gaan tellen inmiddels.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zowel wikipedia als f1-facts.com geven 100 races aan.
Het zou (imho) niet terecht zijn om niet gestarte races (vanwege het niet kwalificeren) niet mee te tellen, omdat je eigenlijk slechter presteert dan de coureurs die wel meedoen. En als je die meetelt, moet je ook races meetellen waarbij de coureur zich (na kwalificatie) teruggetrokken heeft.
Maar het blijft altijd voer voor discussie.
Nog even doorjankenquote:Barrichello: No personal apology from Michael
Rubens Barrichello yet to receive an apology in person from Michael Schumacher
Rubens Barrichello has revealed that he is yet to receive an apology in person for what happened with Michael Schumacher at the Hungaroring.
Schumacher came under fire for pushing Barrichello towards the pitwall in the closing stages in Hungary as the pair battled for tenth place, with the Williams driver being lucky to avoid contact with the wall as his former team-mate attempted to defend his position.
Having initially appeared unrepentant over what happened, Schumacher apologised to Barrichello a day later through his personal website but the Brazilian says he has yet to here from his former team-mate personally.
"I did not receive a phone call," Barrichello is quoted as telling Brazilian reporters by ESPN. "I have no regrets. Now we move on. Yes, I have my opinion, but I am quiet. Our time together [at Ferrari] cannot have any hostility on the track because you can end up hurting each other."
beter een lul met 7 titels dan een jankert zonderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:34 schreef k_man het volgende:
Ach, Schumacher gaat dit achterlijk gedrag vertonen als het op een eerlijke manier niet lukt. Dat was altijd al zo en zal wel nooit veranderen. Het is en blijft een enorme lul.
Die titels zouden een stuk meer glans hebben als ze eerlijk verdiend waren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
beter een lul met 7 titels dan een jankert zonder
Ze zijn verdiendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Die titels zouden een stuk meer glans hebben als ze eerlijk verdiend waren.
Hij heeft ze toch echt gewonnen, ja er is wel eens wat gebeurd maar je wil toch niet beweren dat alle 7 titels op een oneerlijke manier verkregen zijn?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |