Met dat Twister zijn ze in elk geval lichamelijk in beweging... Als die geen kramp krijgen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:47 schreef Dyll het volgende:
Is dat wel gezond voor die jongens, zo de hele tijd buitenshuis zijn? Straks maken ze nog nieuwe vrienden.
Ja en gisteren dat vuurspuwen, 't zijn wel leuke dingen die ze erbij doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Penisbaard het volgende:
Staat daar achter die twistermat nou een opblaasbaar kasteel of iets dergelijks? Moet ook dolle pret zijn.
Die rechts staat bedoel je? Ze is behoorlijk nat doorweekt.quote:
Nee man, we zijn nu aan het twisteren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:53 schreef Splutje het volgende:
Jongens zullen we zo een potje Halo doen?
Ik durf niet naar buiten manquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee man, we zijn nu aan het twisteren.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Gelukkig maar dat er gisteravond een hek om het vuur stond. Stel je voor dat een paar nerds god-mode aan hadden gezet en door het vuur gingen rennen.
jij hebt laminaat laten leggen in je tent?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Crimyclown het volgende:
Deze zit tegenover mij in tent 12![]()
, ik heb heel stiekem een foto gemaakt... Maar durf haar niet aan te spreken.
[ afbeelding ]
Ja dat is gewoon in een huis!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef Shoombak het volgende:
[..]
jij hebt laminaat laten leggen in je tent?
Dit is een foto van haar in de kantinequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Tent 8 is de FOK! tentquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef Crimyclown het volgende:
Zijn hier nog meer mensen van tent 12?
En zijn kamerplantjes meegenomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef Shoombak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is nog erger dan het wiskundezomerkamp
Dikke units countered bouwen en me units tactisc spelen zoals in C C. Ga zwaar ownenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Tent 8 is de FOK! tentWe gaan zo Starcraft spelen doe je mee?
Zal wel een voorzorgsmaatregel zijn door een incident in het verleden...quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef tralalala het volgende:
Waarom staan er hekken rondom het zwembad/kampvuur(?).
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is nog erger dan het wiskundezomerkamp
We zijn gans de dag aan het FOK!en op Campzone.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gehaat weer hier op campzone gangers. Ik weet wel dat er hier de sma'tjes voor het oprape liggen terwijl jullie de hele dag aan het fokke zijn.
Ja ik weet ook niet wat daar steeds de afspraak mee isquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:02 schreef Rectum het volgende:
Staat er nu ook een hek om het zwembad?
Ja ik snap het ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gehaat weer hier op campzone gangers. Ik weet wel dat er hier de sma'tjes voor het oprape liggen terwijl jullie de hele dag aan het fokke zijn.
Ja, dus alleen omdat wij maagdelijke, vrijgezelle nerds zijn mogen wij zeker niet aan bondage doen?quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 01:08 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lijkt me best wel leuk dat Campzone, ware het niet dat ik al een vakantie naar Ibiza heb geboekt met m'n vrienden waar ik helemaal geen zin in heb
ik zie genoeg spellen staanquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:10 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
er wordt hier trouwens amper gegamed
Kijk als je van gamen houdt is er nog wat voor te zeggen, maar waarom zou je met een groep andere nerds gaan camperen en dan niet eens gaan gamenquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:10 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
umh..wat een kut gamesquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:10 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
omdat er op campzone veel meer te doen is dan alleen gamen, we hebben gisteren een enorm kampvuur gehad. en vanavond is er weer een mooi optreden van een goede metalband. jullie denken dat we de hele dag in een tentje zitten maar dat is echt niet zo hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:29 schreef Splutje het volgende:
[..]
Kijk als je van gamen houdt is er nog wat voor te zeggen, maar waarom zou je met een groep andere nerds gaan camperen en dan niet eens gaan gamenGa dan naar een normale plaats met normale mensen op vakantie
Anders denken sommige nerds op deze kamping waarschijnlijk dat die zwembad fungeert als watercooling voor hun pc, da moeten we niet hebben ouwe.quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:04 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja ik weet ook niet wat daar steeds de afspraak mee isDe twistermat zal nu ook wel ergens achter grote hekken liggen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef Equites het volgende:
Ik ben nu al 72 uur non stop aan het knallen in starcraft 2 en ik sta zo strak als een bos uiwieden, maar het is wel lachen met de boys lekekr knallen ja tog!!
Ik doe straks mee man, even nog een half traytje energydrink wegwerken en een schoon drakenshirt aantrekken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:23 schreef Equites het volgende:
Ik ben nu al 72 uur non stop aan het knallen in starcraft 2 en ik sta zo strak als een bos uiwieden, maar het is wel lachen met de boys lekekr knallen ja tog!!
maak ons niet belahcelijk zo lopen we er niet bij we hebben gewoon ook hippe klere ik heb een gstar bloesje aan kk sickquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:02 schreef Diabox het volgende:
Jo, wacht ook op mij! Ik moet eerst even de laatste anime afkijken, m'n bril poetsen, m'n broek optrekken tot m'n navel en m'n traxdata petje zoeken!
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maak ons niet belahcelijk zo lopen we er niet bij we hebben gewoon ook hippe klere ik heb een gstar bloesje aan kk sick
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
maak ons niet belahcelijk zo lopen we er niet bij we hebben gewoon ook hippe klere ik heb een gstar bloesje aan kk sick
Hoe versier je de sma'tjes daar? Heb je een goede openingszin of trucs?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
he mijn computer loopt op 7 ghz en die van jou?quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:09 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Hoe versier je de sma'tjes daar? Heb je een goede openingszin of trucs?
Die van mij loopt op je moeder!1!1!!11!!!!!quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
he mijn computer loopt op 7 ghz en die van jou?
Weet je wat me aan jou opvalt? Je ogen hebben dezelfde kleur als mijn core 2 quad Processor...quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:12 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
he mijn computer loopt op 7 ghz en die van jou?
deze zin play je ze allemaal mee
Inderdaad. Jo smatje, mag ik even m'n geOC'de i7 in je S1336 stoppenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:17 schreef Equites het volgende:
Mag ik mijn processor in jou moederbord stoppen? en da werkt altijd!
Doe even normaal ja het kamp is zoveel meer dan dat.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Op kamp gaan om te gamen_____!!!!!
msn'en zeker, en pimpen met je harde schijf, nostalgisch doen met diskettes, lekker digitale muziek maken rond het kampvuur, vette hap online bestellen ....quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Doe even normaal ja het kamp is zoveel meer dan dat.
Helemaal niet lekker chillen met maten en af en toe een game doen. Vanavond komt er een goede metalband optreden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
msn'en zeker, en pimpen met je harde schijf, nostalgisch doen met diskettes, lekker digitale muziek maken rond het kampvuur, vette hap online bestellen ...._________________!!!!
Wanneer gaan jullie larpen? Dan kom ik met mijn guild naar jouw veld.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Helemaal niet lekker chillen met maten en af en toe een game doen. Vanavond komt er een goede metalband optreden.
Morgen gaan we larpen. Ik ben er ook bij en ga verkleed als Orc. Haha dat is m'n favo karakter!quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:44 schreef luckass het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie larpen? Dan kom ik met mijn guild naar jouw veld.
iemand zou kaartjes gejat hebben ofzoquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Zwembad is nog steeds afgesloten
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:46 schreef LethalNinja het volgende:
Op campzone bashen en dan de hele tijd hier de webcam bekijken
Wie basht hier dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:46 schreef LethalNinja het volgende:
Op campzone bashen en dan de hele tijd hier de webcam bekijken
Zie mijn sig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:21 schreef Patje1987 het volgende:
Tot hoelaat is dit kamp open? Ik ben net terug uit Hongarije maar wil wel even kijken met mijn PC even spelen.
Metalquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Helemaal niet lekker chillen met maten en af en toe een game doen. Vanavond komt er een goede metalband optreden.
Ohh dan kan ik nietquote:
hahaha jij luistert zeker hiphop of dance? Beetje aan knopjes draaien.quote:
Goeden discussie. Of je nou aan een gitaar hengst of knopjes draait.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hahaha jij luistert zeker hiphop of dance? Beetje aan knopjes draaien.Bij metal worden tenminste instrumenten gebruikt.
Het verschil is dat je om metal te maken wel talent nodig hebt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goeden discussie. Of je nou aan een gitaar hengst of knopjes draait.
Kweeni wat voor talent jij dan aan denkt maar bij de meeste metal nummers klinkt het voor mij alsof een halve tamme op een gitaar aan het rammen is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:27 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Het verschil is dat je om metal te maken wel talent nodig hebt.
lol wss was ik datquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:48 schreef luckass het volgende:
Er staat er nu 1 lekker z'n tandjes te poetsen.
Want ik mag hier geen discussie hebben?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:42 schreef Nikmans het volgende:
Voor een ONZ'er is je trollradar nogal slecht afgesteld, Patje1987
Inderdaad, dit moet gewoon kunnen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Want ik mag hier geen discussie hebben?
En hoezo ben ik ingedeeld als 'ONZ'er', alleen omdat ik daar regelmatig post?
Wie zegt dat je niet mag posten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet, dat beweer ik ook nergens.quote:
Het is gewoon zielig om te zien dat je nog niet weet dat Jahr00n nu aan het trollen is en juist helemaal geen metaalhoofd is.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nogal retorisch dan.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:25 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hahaha jij luistert zeker hiphop of dance? Beetje aan knopjes draaien.Bij metal worden tenminste instrumenten gebruikt.
Alsof dat mijn mening verandert. En je hebt gelijk ik voel me nu heel slecht inderdaad dat ik dit niet wist. Ik ga mijn verontschuldigingen aanbieden en dan een doos tissues zoeken om te huilen en te rukken. Ben zo terug ff poll invullen op FP.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon zielig om te zien dat je nog niet weet dat Jahr00n nu aan het trollen is en juist helemaal geen metaalhoofd is.
De voorpaginaquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Alsof dat mijn mening verandert. En je hebt gelijk ik voel me nu heel slecht inderdaad dat ik dit niet wist. Ik ga mijn verontschuldigingen aanbieden en dan een doos tissues zoeken om te huilen en te rukken. Ben zo terug ff poll invullen op FP.
Is het zo obvious?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:51 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Het is gewoon zielig om te zien dat je nog niet weet dat Jahr00n nu aan het trollen is en juist helemaal geen metaalhoofd is.
Ja ik troll nooit dus ik weet niet hoe zulks in zijn werk gaat.quote:
Nee, ze delen gratis echte officiele WoW muismatten uit in de maintent.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:56 schreef gebrokenglas het volgende:
't is heel rustig op de stream. Weinig zichtbare activiteit. Is werkelijk iedereen aan het gamen daar? Die dik 1500 mensen die daar nu zijn?
Hoe houd je dat vol, heel de dag...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef Dyll het volgende:
[..]
Nee, ze delen gratis echte officiele WoW muismatten uit in de maintent.
'k zie wel een boel mensen lopen, maar het grasveld zelf is, op die vuurkorf na, leeg verder.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:09 schreef kikoooooo het volgende:
HET GAAT HELEMAAL LOS OP HET HOOFDVELD!
nee dat jij 1 van die 100 personen bent met dezelfde UI dat is lekkerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef ZangerPetroFan het volgende:
De mensen die naar die webcam kijken.![]()
Dat is nog triester dan de mensen die naar campzone gaan.
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:27 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Vraag eens waarom er nou in Frans Bromet's naam zo'n hek om dat vuur staat.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:28 schreef junkiesietze het volgende:
kijk eens ff naar de cams hier joh
kampvuurtje, kk chill
Animenacht, wat is dat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:25 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dit was de animénacht, gezellig hoor. Ik zit rechtsvoor
Frans Brometquote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Vraag eens waarom er nou in Frans Bromet's naam zo'n hek om dat vuur staat.
Tuurlijk kan dat wel man. Jij lekker het vliegtuig besturen en de rest van de campgamers mee op reis. Zo kom je ook nog eens in het buitenlandquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hoezo?'t is wel leuk. Zo krijg ik toch wat van het gebeuren mee. Heb zelf geen goede computer, en ben geen gamer. Ja, flight simulators, maar da's niet gschikt voor zo'n evenement.
Ik vind het maar vreemd dat je zegt dat kijken naar een webcam triest is.
Dat is alleen als het uitgemaakt wordt ofzo...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:30 schreef Rectum het volgende:
[..]
Vraag eens waarom er nou in Frans Bromet's naam zo'n hek om dat vuur staat.
Ik vlieg alleen maar stoned.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:11 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat wel man. Jij lekker het vliegtuig besturen en de rest van de campgamers mee op reis. Zo kom je ook nog eens in het buitenland
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:11 schreef VOFTW het volgende:
Heeft er nou nog niemand afgevraagd wat er gebeurd als het keihard gaat regenen? Kortsluiting alles onder water alles kapot enzo
Haha jah die is leukquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:21 schreef boskameel het volgende:
Ik moet altijd meteen hieraan denken.
http://www.geenstijl.tv/2008/07/rutger_op_campzone_2008.html
Het heeft al geregend, niks aan de hand verder hoor, ik zit lekker in onze tent (5x5 leger tent), ik zal misschien nog wel ff een rondleiding geven via youtube.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:11 schreef VOFTW het volgende:
Heeft er nou nog niemand afgevraagd wat er gebeurd als het keihard gaat regenen? Bzzzt kortsluiting alles onder water alles kapot enzo
Pics van de voorkant?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:56 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
miss_bleu op campzone
nee iddquote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:12 schreef Justinn het volgende:
[..]
Die durfde hij natuurlijk niet te maken.
Nee.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 22:28 schreef junkiesietze het volgende:
denk je dat mensen leuk zullen reageren als iemand opeens voor hun staat met HALLO,ik ben junkiesietze van fok
Hey, das mijn gungame serverquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:10 schreef junkiesietze het volgende:
[ afbeelding ]
Hey dat is vet wat moet je daar doen enzoquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:14 schreef HerbertThePervert het volgende:
Spelen jullie daar ook
[ afbeelding ]
zo nee, wat een kut kamp
zo ja, ik kom er aan
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:45 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hey dat is vet wat moet je daar doen enzo
kleine uitleg is wel op zn plaatsquote:
Dat kind is ook 12quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
De markers op de maat aantikken wanneer het cirkeltje even groot is als het bolletje waar het heen gaat.quote:
Snap je wel hoe ongelofelijk geil chicks deze shit vinden? Chicks diggen CampZone. Als je dat niet snapt, kan je beter thuis blijven.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:14 schreef Sinnie het volgende:
Wtf doen ze de hele dag op dat ruk kamp dan? Alleen maar spelletjes? Kan je thuis toch ook
wat is dit kankervet dit moet ik hebbenquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:12 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
De markers op de maat aantikken wanneer het cirkeltje even groot is als het bolletje waar het heen gaat.
Haha wat toevallig zeg, ik sta naast je. In die caravan met partytent ervoor. Ik kom er zo aan dan kunnen we even samen gamen.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef afcajos het volgende:
Hey echt lache hierIk zit met mn game-maten vlak bij de ingang. Groene legertent. Je herkent me aan mijn Gorgoroth shirt. Kom me opzoeken
Huh, die ken ikquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Crimyclown het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we voetballen op dat kekke veldje?quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:30 schreef afcajos het volgende:
Hey echt lache hierIk zit met mn game-maten vlak bij de ingang. Groene legertent. Je herkent me aan mijn Gorgoroth shirt. Kom me opzoeken
Same, heb me zeer vermaaktquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |