Met dat Twister zijn ze in elk geval lichamelijk in beweging... Als die geen kramp krijgen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:47 schreef Dyll het volgende:
Is dat wel gezond voor die jongens, zo de hele tijd buitenshuis zijn? Straks maken ze nog nieuwe vrienden.
Ja en gisteren dat vuurspuwen, 't zijn wel leuke dingen die ze erbij doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef Penisbaard het volgende:
Staat daar achter die twistermat nou een opblaasbaar kasteel of iets dergelijks? Moet ook dolle pret zijn.
Die rechts staat bedoel je? Ze is behoorlijk nat doorweekt.quote:
Nee man, we zijn nu aan het twisteren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:53 schreef Splutje het volgende:
Jongens zullen we zo een potje Halo doen?
Ik durf niet naar buiten manquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee man, we zijn nu aan het twisteren.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Gelukkig maar dat er gisteravond een hek om het vuur stond. Stel je voor dat een paar nerds god-mode aan hadden gezet en door het vuur gingen rennen.
jij hebt laminaat laten leggen in je tent?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:53 schreef Crimyclown het volgende:
Deze zit tegenover mij in tent 12![]()
, ik heb heel stiekem een foto gemaakt... Maar durf haar niet aan te spreken.
[ afbeelding ]
Ja dat is gewoon in een huis!quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef Shoombak het volgende:
[..]
jij hebt laminaat laten leggen in je tent?
Dit is een foto van haar in de kantinequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Tent 8 is de FOK! tentquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:43 schreef Crimyclown het volgende:
Zijn hier nog meer mensen van tent 12?
En zijn kamerplantjes meegenomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:56 schreef Shoombak het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is nog erger dan het wiskundezomerkamp
Dikke units countered bouwen en me units tactisc spelen zoals in C C. Ga zwaar ownenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:17 schreef Splutje het volgende:
[..]
Tent 8 is de FOK! tentWe gaan zo Starcraft spelen doe je mee?
Zal wel een voorzorgsmaatregel zijn door een incident in het verleden...quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:21 schreef tralalala het volgende:
Waarom staan er hekken rondom het zwembad/kampvuur(?).
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit is nog erger dan het wiskundezomerkamp
We zijn gans de dag aan het FOK!en op Campzone.quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:56 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een gehaat weer hier op campzone gangers. Ik weet wel dat er hier de sma'tjes voor het oprape liggen terwijl jullie de hele dag aan het fokke zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |