quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Anatool het volgende:
Tja, hoe zou je zelf zijn als 7-voudig wereldkampioen maar wel elke week in zo'n brakke kruiwagen te moeten rijden
Zit er dik in. Zeker met zijn reputatie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Race schorsing voor Schumacher. Dit sloeg nergens op.
Het is ook nog maar een paar rondjes.quote:
Dat was Rosberg toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hij had toch al iets staan wat na de race zou worden onderzocht? (tegelijk met Vettel).
Rosberg wordt nog onderzocht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
Hij had toch al iets staan wat na de race zou worden onderzocht? (tegelijk met Vettel).
Da's Rosberg, ze gaan z'n vliegend wiel onderzoekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:41 schreef Ambrosius het volgende:
En levert hem meestal wel een bezoekje aan de stewards op.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef Stiggie het volgende:
Ieder gevecht met schumi blijft een sensatie
Als Barrichello er iets eerder naast had gezeten, had Schumacher 'm zo de pitwall ingeduwd. Nu gebeurde het precies waar de pitwall ophield.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:42 schreef Stiggie het volgende:
Ieder gevecht met schumi blijft een sensatie
Hij is volgens mij behoorlijk gefrustreerd dat ie in zo een kut bak moet rijdenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Anatool het volgende:
Tja, hoe zou je zelf zijn als 7-voudig wereldkampioen maar wel elke week in zo'n brakke kruiwagen te moeten rijden
Rosberg doet het er toch wat beter mee iha. Het ligt niet alleen aan de wagen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Hij is volgens mij behoorlijk gefrustreerd dat ie in zo een kut bak moet rijden
Ook in een snelle auto heeft-ie zich meerdere malen onsterfelijk belachelijk gemaakt, hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Gravereaper het volgende:
[..]
Hij is volgens mij behoorlijk gefrustreerd dat ie in zo een kut bak moet rijden
Ik had jou wel eens willen zien als Alonso dit uitgehaald had.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, Webber deed hetzelfde bij Massa in Japan een paar jaar geleden. En toen werd Massa voor gek verklaard toen ie zo'n move waagde.
Rubbin' is racing.
Het zijn ook wel een stel gefrustreerde losers bij elkaar daar zeg. Ze hebben nog steeds niet verwerkt hoeveel slechter ze waren, Brundle en Coulthard en die commentator is er kennelijk nog steeds niet overheen dat Schumacher beter was dan Hill. Sterker nog, ze hebben de tweede wereldoorlog nog niet eens verwerkt als je hen over Vettel hoort.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:38 schreef Googolplexian het volgende:
Tsja ... Coulthard zegt het al ... da's het probleem met Schumacher.
Ik ben nu in Spanje, dus ik had wijselijk mijn mnd gehouden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik had jou wel eens willen zien als Alonso dit uitgehaald had.
Beetje jammer jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef wolferl het volgende:
Slechte verliezer die Vettel.
Naar ventje.
Duitse trekjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef wolferl het volgende:
Naar ventje.
Ook een Duitser hè.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef wolferl het volgende:
Naar ventje.
Gelukkig klagen Nederlanders nooit over scheidsrechters of de jurering bij het Songfestival.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het zijn ook wel een stel gefrustreerde losers bij elkaar daar zeg. Ze hebben nog steeds niet verwerkt hoeveel slechter ze waren, Brundle en Coulthard en die commentator is er kennelijk nog steeds niet overheen dat Schumacher beter was dan Hill. Sterker nog, ze hebben de tweede wereldoorlog nog niet eens verwerkt als je hen over Vettel hoort.
Als ze nou ook eens kritisch waren op de moves van Hamilton en op het gebrek aan tempo bij Button. Maar het blijven kleine kinderen die niet tegen hun (Britse) verlies kunnen. Dat maakt zo'n commentaar dan ook niet meer serieus te nemen.
Paar races geleden duwde hij Kubica al op dezelfde manier van de baanquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik ben nu in Spanje, dus ik had wijselijk mijn mnd gehouden.
Het was een kutmove van jewelste van Schumie, maar meer rijders doen en deden dit. Dat was een beetje m'n punt.
Kubica? Is dat diegene die vandaag zijn auto in de wagen van Sutil ragde id pits?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:49 schreef kepler het volgende:
[..]
Paar races geleden duwde hij Kubica al op dezelfde manier van de baan
Ja, wat dat was zijn schuldquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:50 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Kubica? Is dat diegene die vandaag zijn auto in de wagen van Sutil ragde id pits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |