Probeer de APN instellingen van Tmobile isquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:01 schreef Qwea het volgende:
vet irritant. Nadat ik froyo heb geinstalled heb ik geen internet van ben meer.
]
Onjuiste APN instellingen zeikt ie over.
Er opnieuw inzetten helpt niet, ik krijg geen verbinding
Nah, het werkt alweer. Kusje voor dezwabber.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Probeer de APN instellingen van Tmobile is.
Werkt hier prima! Heel af en toe dat ie de pagina niet kan vinden, maar dat is minimaal. Ben blij met deze functiequote:Op maandag 2 augustus 2010 11:08 schreef svefn het volgende:
Werkt wifithetering trouwens bij jullie? Ik krijg wel verbinding op een laptop, maar daadwerkelijk op internet gaan lukt niet.
Ik heb vandaag ook zitten zoeken naar navigatie. Moet binnenkort naar de Antillen, maar CoPilot ondersteund dit niet. Met OpenStreetMaps kan er wel het een en ander, maar heb nog geen fatsoenlijke navigatie op basis van die maps gevonden. OSM is trouwens offline, je download de maps dan naar je sd kaart.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:48 schreef Ynske het volgende:
k had nog een vraagje, heeft iemand heir ervaring met CoPilot? als navsys?
k weet google maps werkt ook, maar wil toch naar wat anders uitkijken zonder inetverbinding...
Kun je die wifihotspot functie ook beveiligen met een wachtwoord of kan dan daadwerkelijk iedereen binnen je bereik van jouw internet gebruik maken?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:37 schreef _Flea_ het volgende:
[..]
Werkt hier prima! Heel af en toe dat ie de pagina niet kan vinden, maar dat is minimaal. Ben blij met deze functie
Is die van mij ook niet (afgelopen vrijdag gekregen) er zit wel een simlock op, die kun je na een jaar laten verwijderen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:41 schreef MuRKie het volgende:
Net eindelijk Vodafone te pakken gehad. Desire is al onderweg met de koerier.
Heb nagevraagd over of de Desire branded is of niet en er wordt aangegeven dat de Desire niet branded zou moeten zijn van Vodafone..![]()
Simlock met een abo? dat mag toch heul niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:01 schreef APK het volgende:
[..]
Is die van mij ook niet (afgelopen vrijdag gekregen) er zit wel een simlock op, die kun je na een jaar laten verwijderen.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:03 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Simlock met een abo? dat mag toch heul niet?
Dit staat idd op de Vodafone site.quote:Alle Vodafone telefoons met abonnement hebben geen netwerklock, met als uitzondering toestellen die excusief bij Vodafone te koop zijn.
Komt natuurlijk normaal gesproken nooit voor dat ze poep pratenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:07 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Dit staat idd op de Vodafone site.
Misschien dat de verkoper poep praatte.
Als je NU een desire haalt dan zal er nog een amoled in zitten, de nieuwe ladingen waarschijnlijk niet meer.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:16 schreef BonziBUDDY het volgende:
Zou ook graag een Desire willen...maar gaan we nu een keuze krijgen tussen amoled of slcd of gaan ze maar prompt overal een slcd scherm in proppen. Wil toch echt wel een amoled scherm hebben!
Iemand hier wat meer info over? En wanneer komt die bruine variant nu weer een beetje op voorraad?
schijnt niet zoveel uit te maken qua kleur iig.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:16 schreef BonziBUDDY het volgende:
Zou ook graag een Desire willen...maar gaan we nu een keuze krijgen tussen amoled of slcd of gaan ze maar prompt overal een slcd scherm in proppen. Wil toch echt wel een amoled scherm hebben!
Iemand hier wat meer info over? En wanneer komt die bruine variant nu weer een beetje op voorraad?
Bij Orange UK moeten de gebruikers van een Orange branded Desire al 4 weken wachten:quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Iemand met een Vodafone branded toestel al Froyo binnen?
Ja maar de Desire is nu al overal slecht te verkrijgen, wat kan betekenen dat ze al met die nieuwe ladingen bezig zijn --> bad news...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:28 schreef Diemux het volgende:
[..]
Als je NU een desire haalt dan zal er nog een amoled in zitten, de nieuwe ladingen waarschijnlijk niet meer.
In lichte omstandigheden idd niet, maar...quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:59 schreef Laviathan het volgende:
Zoals bovenstaande link ook laat zien is het verschil ook zga niet te zien...
Nee. Het begint nu fucking irritant te worden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:30 schreef Lightning_NL het volgende:
Iemand met een Vodafone branded toestel al Froyo binnen?
Ik heb zelf CoPilot ook even geprobeerd maar ik vond het niet prettig werken. Ben uiteindelijk voor Sygic Mobile Maps gegaan. Die vond ik nog het prettigst werken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:48 schreef Ynske het volgende:
k had nog een vraagje, heeft iemand heir ervaring met CoPilot? als navsys?
k weet google maps werkt ook, maar wil toch naar wat anders uitkijken zonder inetverbinding...
In het licht ziet die SLCD er beter uit op het filpje moet ik zeggen. Maar idd, het verschil in het donker is aanzienlijk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:08 schreef BonziBUDDY het volgende:
[..]
In lichte omstandigheden idd niet, maar...
Kijk zelf maar:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |