abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:18:05 #126
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_84749878
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:09 schreef Mdrop het volgende:

[..]

Root toegang en dan het programma 'shootme'.
[..]

Mobiele layout gebruiken :)?

----

Zelf iets te snel geweest met de 2.2 update, nu maar wachten op een goede werkende manier om root te krijgen ;(.
Screenshots kan ook anders.
Even een post over in elkaar knutselen =)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_84750005
Nog niet echt gezocht maar weet iemand een manier om terug te gaan naar de vorige 2.1 rom :@?
pi_84750019
Dat Wifi-hotspot werkt fantastisch! Eindelijk geen kabel meer nodig!
Ideaal hier op de camping als m'n vriendin wil internetten. Zelfs zij snapt het.
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:33:57 #129
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_84750709
How to Screenshot your Desire

Stap 1 – Het downloaden & installeren van Java SE
Via deze links JDK x86 of JDK x64 kan je de laatste versie van Sun’s Java downloaden. Let op dat je onder de Java knop klikt op de JDK versie. Na het downloaden kan je Java direct installeren. Let daarbij op het installatie-pad. Dit moet ”C:\Program Files\Java\” zijn. Als het “C:\Program Files (x86)\Java\” is, zal het niet werken!

Stap 2 – Het downloaden van de Android SDK
Het downloaden van de Android SDK is super eenvoudig. Via deze link kan je direct de laatste versie in ZIP formaat downloaden.

Stap 3 – Pak de Android SDK uit naar je PC
Het uitpakken van de Android SDK kan je doen door middel van Winzip of Winrar. Pak hem uit naar een plek waar jij hem makkelijk kunt terugvinden.

Stap 4 – Zet je Android toestel in USB Debug modus
Deze stap is het belangrijkst van deze hele tutorial. Door je Android telefoon in USB Debug modus te zetten, kan de Android SDK op je PC verbinding maken met de telefoon. Zo zet je USB Modus aan: Druk op de “Menu” knop en kies voor instellingen. Hierna ga je naar “Toepassingen” en klik je op “Ontwikkeling”. Zet het vinkje voor “USB-Foutopsporing” aan.

Stap 5 – Het installeren van de ADB drivers.
Wanneer je nu je Android toestel aansluit op je computer gaat hij de drivers voor het zogenoemde “ADB apparaat” zoeken. Deze drivers kan je via deze link downloaden. Pak de drivers uit naar het pad “C:\Windows\System32\drivers”. Als je Windows het apparaat nu laat installeren zal hij automatisch de goede driver pakken voor je toestel.

Stap 6 – Het starten van de SDK tool
Na het installeren van de driver ben je er helemaal klaar voor om screenshots te maken. Ga naar de map waar je de Android SDK van stap 3 hebt uitgepakt. Open het mapjetools”, en dubbelklik op ”ddms.bat”. Je computer zal nu verbinding maken met je telefoon. Na even te hebben nagedacht komt de SDK met een applicatie waarin je linksboven jouw telefoon kan selecteren. Dit zal er maar één zijn, dus klik de bovenste aan.

Stap 7 – Maak je screenshot
Na het selecteren van je telefoon kan je bovenaan in de applicatie kiezen voor “Device -> Screen capture”. Zodra je hier op klikt zal van je huidige scherm op je telefoon een screenshot worden gemaakt. Deze kun je opslaan door op “Save” te klikken!

Tot zover, How to Screenshot your Desire... zonder Root access =)

EDIT: Even toegevoegd aan de OP =)
Rig: Intel Core i7 8700k & EVGA Nvidia GeForce GTX1080FTW2 powered || Accessorized by the cult of Razer
pi_84751707
Update 2.2 staat er op en alles werkt nog :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 21:59:07 #131
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_84751928
Was het nou zo dat de batterij ook langer mee zou gaan met 2.2?
Ik ben van pindavlees
pi_84752162
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:59 schreef Flappekz het volgende:
Mijn batterij gaat altijd en overal mee.
pi_84752236
quote:
Ik zat er vandaag ook al naar te kijken, maar na een dag heftig internetten om o.a. apps uit te proberen valt het mij op dat dit accu het lang vol houdt!
Nu valt het mij sowieso mee, want na de eerste weken gaat de accu 1.5 tot 2 dagen mee, mits niet teveel gekke dingen op volle schermsterkte, dus dat viel mij al mee!

Ik heb zelf de indruk dat het spaarzaam gaat! maar de vorige versie was toch ook berucht om accugebruik? (ookal heb ik dit zelf niet ervaren)
pi_84752247
quote:
Ze zeggen van wel, maar ik denk dat je daar pas over een week over kan oordelen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:09:05 #135
19529 Fendy
True Spirit
pi_84752338
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 21:33 schreef Laviathan het volgende:
How to Screenshot your Desire

Stap 1 – Het downloaden & installeren van Java SE
Via deze links JDK x86 of JDK x64 kan je de laatste versie van Sun’s Java downloaden. Let op dat je onder de Java knop klikt op de JDK versie. Na het downloaden kan je Java direct installeren. Let daarbij op het installatie-pad. Dit moet ”C:\Program Files\Java\” zijn. Als het “C:\Program Files (x86)\Java\” is, zal het niet werken!
[ afbeelding ]

Stap 2 – Het downloaden van de Android SDK
Het downloaden van de Android SDK is super eenvoudig. Via deze link kan je direct de laatste versie in ZIP formaat downloaden.

Stap 3 – Pak de Android SDK uit naar je PC
Het uitpakken van de Android SDK kan je doen door middel van Winzip of Winrar. Pak hem uit naar een plek waar jij hem makkelijk kunt terugvinden.

Stap 4 – Zet je Android toestel in USB Debug modus
Deze stap is het belangrijkst van deze hele tutorial. Door je Android telefoon in USB Debug modus te zetten, kan de Android SDK op je PC verbinding maken met de telefoon. Zo zet je USB Modus aan: Druk op de “Menu” knop en kies voor instellingen. Hierna ga je naar “Toepassingen” en klik je op “Ontwikkeling”. Zet het vinkje voor “USB-Foutopsporing” aan.
[ afbeelding ]

Stap 5 – Het installeren van de ADB drivers.
Wanneer je nu je Android toestel aansluit op je computer gaat hij de drivers voor het zogenoemde “ADB apparaat” zoeken. Deze drivers kan je via deze link downloaden. Pak de drivers uit naar het pad “C:\Windows\System32\drivers”. Als je Windows het apparaat nu laat installeren zal hij automatisch de goede driver pakken voor je toestel.

Stap 6 – Het starten van de SDK tool
Na het installeren van de driver ben je er helemaal klaar voor om screenshots te maken. Ga naar de map waar je de Android SDK van stap 3 hebt uitgepakt. Open het mapjetools”, en dubbelklik op ”ddms.bat”. Je computer zal nu verbinding maken met je telefoon. Na even te hebben nagedacht komt de SDK met een applicatie waarin je linksboven jouw telefoon kan selecteren. Dit zal er maar één zijn, dus klik de bovenste aan.

Stap 7 – Maak je screenshot
Na het selecteren van je telefoon kan je bovenaan in de applicatie kiezen voor “Device -> Screen capture”. Zodra je hier op klikt zal van je huidige scherm op je telefoon een screenshot worden gemaakt. Deze kun je opslaan door op “Save” te klikken!
[ afbeelding ]

Tot zover, How to Screenshot your Desire... zonder Root access =)

EDIT: Even toegevoegd aan de OP =)
Thanks voor deze enorme moeite! Hoop werk enzo _O_

Ik hoopte alleen op iets als op de iphone/ipod touch, loch/unlock knop + menu en klaar ;)
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:11:35 #136
262133 Laviathan
...Sworn to the Dark...
pi_84752448
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef Fendy het volgende:

[..]

Thanks voor deze enorme moeite! Hoop werk enzo _O_

Ik hoopte alleen op iets als op de iphone/ipod touch, loch/unlock knop + menu en klaar ;)
Helaas, die privilege hebben alleen mensen met een geroote Desire. Zij kunnen namelijk een app installeren waardoor het makkelijker gaat. Non-rooted kan alleen zoals bovengenoemd.
pi_84752449
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:09 schreef Fendy het volgende:
Dit zal echt wel komen in de loop van de android versies ;).
pi_84752858
WIe heeft het voor elkaar gekregen om Streetview binnen google maps werkende te krijgen? Afgezien van een third party app zie ik geen streetview mogelijkheden in google maps!
pi_84753065
Hehe, gewoon een locatie op google maps ingedrukt houden, op het adres drukken en vervolgens het streetview icoontje aanklikken!
pi_84753311
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:27 schreef Lightning_NL het volgende:
Hehe, gewoon een locatie op google maps ingedrukt houden, op het adres drukken en vervolgens het streetview icoontje aanklikken!
You're a genius.
Thanks!
pi_84753516
Ik heb 2.2 net geïnstalleerd en merk nu al dat de telefoon wat soepeler reageert.
pi_84753593
Zijn er zoveel mensen met unbranded toestellen joh? Allemaal dus gewoon los gekocht?
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:39:59 #143
19529 Fendy
True Spirit
pi_84753641
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Zijn er zoveel mensen met unbranded toestellen joh? Allemaal dus gewoon los gekocht?
Ik zou een vodafone unit krijgen, maar die konden destijds *ineens* pas 2 maanden later leveren, dus heb ik hem bij Belcompany gehaald :)
Je hebt gelijk Fen.
pi_84753645
quote:
Ik heb er één met een Vodafone abonnement, alleen niet bij Vodafone zelf gehaald.
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:40:39 #145
6941 APK
Factual, I think.
pi_84753673
quote:

Ik heb die van mij eergisteren bij een Vodafone winkel gehaald, blijkbaar unbranded...
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_84753708
Oh op die fiets... Maarruh, als je 'm bij belcompany haalt, zit er dan wel of geen simlock op?
pi_84753744
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Oh op die fiets... Maarruh, als je 'm bij belcompany haalt, zit er dan wel of geen simlock op?
Geen in principe (de mijne komt dan bij Coolblue vandaan, maar dat zal vast volgens hetzelfde principe gaan).
pi_84754307
quote:
Heb in principe een sim only abo en via mn vriendin die een nieuw toestel mocht uitkiezen voor haar verlengde abo... dat werd mijn telefoon (ja ik weet het, ze is een schat)
Dus de Desire opgehaald bij de KPN Hi shop :) EN dus unbranded
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:08:11 #149
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_84754764
Ik heb een Vodafone abo bij GSMweb genomen en daar zijn ze dus ook unbranded.
  zondag 1 augustus 2010 @ 23:13:46 #150
19529 Fendy
True Spirit
pi_84754982
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 22:41 schreef Lightning_NL het volgende:
Geen idee, ik heb geen simcards in de buurt van andere providers.
Je hebt gelijk Fen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')