Vreemd; bij mij staat deze nog steeds achter de "." O_o Staat je taal nog steeds op EN/NL (afhankelijk wat je gebruikt)?quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:55 schreef Qwea het volgende:
Hmm. Met froyo is het tobo veranderd. Mijn : zit opeens ergens anders. Das wel naadje
Ik heb hem op NL gezet. Hij staat bij nu links van de spatie. ipv rechts. Als ik hem horizontaal houquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:00 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Vreemd; bij mij staat deze nog steeds achter de "." O_o Staat je taal nog steeds op EN/NL (afhankelijk wat je gebruikt)?
Volgens mij is Sygic nog altijd de beste optie. Een 3e optie is Navigon, maar daar lees je ook wisselende verhalen over...net als over copilot. Google navigatie is natuurlijk ook wel prima, maar dat dataverkeer staat me tegen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik heb zelf CoPilot ook even geprobeerd maar ik vond het niet prettig werken. Ben uiteindelijk voor Sygic Mobile Maps gegaan. Die vond ik nog het prettigst werken.
Al moet ik toegeven dat ik hem nog niet vaak gebruikt heb. Alleen voor wat korte tripjes en om wat te showen. Ik betrap me er op dat ik toch vaak voor Google Maps Navigatie kies. Misschien ook voor de "coolheidsfactor"En met Vodafone maak ik me niet zo zorgen om datalimieten. Voor reizen van/naar buitenland pak ik natuurlijk wel Sygic
Die doet het pas na zoveel minuten... Tot die tijd is het alleen dat ding naar beneden schuiven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:53 schreef Qwea het volgende:
Ikw eet niet wat het is na die update van froyo, maar lockpattern weigert ook dienst
nee. Ik heb altijd gehad dat dat ding gelijk als de foon op zwart springt dat lock pattern ook deed. Ook als ik hem 1 sec later weer van zwart afhaalde. Nu doet dat kreng helemaal niksquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die doet het pas na zoveel minuten... Tot die tijd is het alleen dat ding naar beneden schuiven.
Je kan ipv dat pattern ook een wachtwoord of pincode kiezen.
Kost je dat niet hartstikke veel geld?quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:07 schreef bergdani het volgende:
Ik ben 2.2 nu ook aan het downloaden. Zit in Duitsland en heb geen WiFi. Ben hem nu dus maar via het gewone netwerk gaan downloaden. Hopelijk is hij binnen 5 minuten klaar. Ben benieuwd.:)
My thoughtsquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Kost je dat niet hartstikke veel geld?
Maar dan heb je wel een telefoon die je ook als zaklamp kunt gebruiken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:24 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat kost verschrikkelijk veel geld.
En als wifi hotspotquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een telefoon die je ook als zaklamp kunt gebruiken.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een telefoon die je ook als zaklamp kunt gebruiken.
Gelukkig niet. Ik heb sinds vandaag een Duitse sim: 5Gb voor 20 euro gekocht, geldigheid een maand. Scheelt weer in de kosten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:19 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Kost je dat niet hartstikke veel geld?
Dat kan zeker. Je bepaalt zelf het SSID (draadloze netwerknaam) en beveiligingssleutel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:57 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Kun je die wifihotspot functie ook beveiligen met een wachtwoord of kan dan daadwerkelijk iedereen binnen je bereik van jouw internet gebruik maken?
Toen Google navigatie er nog niet was heb ik wel CoPilot gebruikt. Qua graphics heel leuk allemaal, maar als postcodes al niet kloppen..... Verder vind ik de instructies niet fijn. Als je rechtsaf moet slaan zegt ze: verderop rechts af slaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:30 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ik heb zelf CoPilot ook even geprobeerd maar ik vond het niet prettig werken. Ben uiteindelijk voor Sygic Mobile Maps gegaan. Die vond ik nog het prettigst werken.
Al moet ik toegeven dat ik hem nog niet vaak gebruikt heb. Alleen voor wat korte tripjes en om wat te showen. Ik betrap me er op dat ik toch vaak voor Google Maps Navigatie kies. Misschien ook voor de "coolheidsfactor"En met Vodafone maak ik me niet zo zorgen om datalimieten. Voor reizen van/naar buitenland pak ik natuurlijk wel Sygic
Langdurig gebruik lijkt mij eerder slecht voor de ogen en de batterij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:21 schreef _Flea_ het volgende:
Leuke functie die zaklamp, maar is langdurig gebruik niet ontzettend slecht voor de flitser?
Valt mee, misschien dat de levensduur nu van 20 jaar naar 10 jaar gaat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:21 schreef _Flea_ het volgende:
Leuke functie die zaklamp, maar is langdurig gebruik niet ontzettend slecht voor de flitser?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |