En daarom dus bellen naar de dierenartsquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het gaat er nu meer om of vooral dit weinig eten met gele gal een serieus probleem is.
Ik zeur helemaal niet? Wat moet ik dan even 600-700 euro van mijn bankrekening toveren voor een dierenarts bezoekje? Als ik het had had ik het meteen gedaan.quote:
Ah oke, dan kwam dat wat anders over, omdat je het er over had dat ze echt amper/nihil dronk en dat je het water er in moest duwenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ze drinkt wel wat, en ze is gewoon actief hoor en speels en d'r staartje kwispelt, maar ze drinkt gewoon weinig! Ze is echt niet uitgedroogd want als dat zo zou zijn dan zou ik dat echt wel zien en had ik al direct maatregelen getroffen. Het gaat er nu meer om of vooral dit weinig eten met gele gal een serieus probleem is.
Hij zeurt helemaal niet. En ik verzoek je hierbij dringend om te stoppen met je alles-behalve nuttige bijdrages in dit topic.quote:
Dan hou ik het even in de gaten en overleg ik met mijn ouders, ik laat d'r even thuis vandaag (tuin/binnen) zorg dat ze genoeg water heeft en dan horen jullie het wel. Thanx in ieder geval!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke, dan kwam dat wat anders over, omdat je het er over had dat ze echt amper/nihil dronk en dat je het water er in moest duwen
Zoals gezegd heeft mijn hondje dat ook wel eens, dat ze gal spuugt, het hoeft niet heel ernstig te zijn. Hou het vandaag even goed in de gaten nog of het erger wordt en overleg maar even met je ouders
Succes en beterschap voor je hond!quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dan hou ik het even in de gaten en overleg ik met mijn ouders, ik laat d'r even thuis vandaag (tuin/binnen) zorg dat ze genoeg water heeft en dan horen jullie het wel. Thanx in ieder geval!
Dat is er maar eentje, gewoon niet op in gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Dionysiou het volgende:
Jammer dat mensen zo negatief reageren over het welzijn van mijn hondje. Ik probeer alles te doen binnen mijn bereik en dan door sommige zo afgesnauwd te worden..
Alsof ik dat beest verwaarloos, ik hou hartstikke veel van d'r![]()
Mag ik nog 1 ding zeggen? Het topic staat in flora ipv. fauna. Dit kan het reageerproces bemoeilijken, omdat de dierenkenners het topic niet tegenkomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zeurt helemaal niet. En ik verzoek je hierbij dringend om te stoppen met je alles-behalve nuttige bijdrages in dit topic.
Nou ja, ik heb zelf een redelijk aantal huisdieren en ik hou altijd geld apart voor dit soort dingen. Tevens zijn de meeste DA's wel zo dat je op rekening kan komen (als je de situatie uitlegt).quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Dionysiou het volgende:
Jammer dat mensen zo negatief reageren over het welzijn van mijn hondje. Ik probeer alles te doen binnen mijn bereik en dan door sommige zo afgesnauwd te worden..
Alsof ik dat beest verwaarloos, ik hou hartstikke veel van d'r![]()
Als er echt iets met haar aan de hand was was ik wel gegaan, maar om nu meteen te gaan omdat ze paar dagen weinig eet en vandaag heeft gebraakt... tevens bepaal ik niet of er geld word achtergehouden voor de hond voor eventuele medische zorg. Helaas.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:36 schreef Diemux het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb zelf een redelijk aantal huisdieren en ik hou altijd geld apart voor dit soort dingen. Tevens zijn de meeste DA's wel zo dat je op rekening kan komen (als je de situatie uitlegt).
Ik vind het belachelijk dat medische zorg wordt onthouden i.v.m. "geen geld".
Je kan het altijd proberen.. je merkt vanzelf aan d'r of ze het prettig vind of niet denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:18 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb d'r 4 plakjes grilworst gegeven, anders eet ze toch niets..
Ouders nemen nog niet op.. het is nu bewolkt hier, zou ik er goed aan doen een wandeling met d'r te maken?
Als ze vier dagen al weigert te eten, bel de dierenarts dan gewoon even voor informatie. En als je langs moet komen kun je vast een betalingsregeling regelen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:18 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb d'r 4 plakjes grilworst gegeven, anders eet ze toch niets..
Ouders nemen nog niet op.. het is nu bewolkt hier, zou ik er goed aan doen een wandeling met d'r te maken?
Pas wel op dat ze niet veel meer verbruikt dan dat ze inneemt, ze kunnen snel afvallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb net dik 1 uur met d'r gewandeld. Geen enkele vorm van braken of problemen, lekker d'r eigen tempo gerent en gespeeld met andere honden. Lekker het water ingegaan, heeft wat gedronken en ben benieuwd of ze nu wat eet uit d'r voedersbakje.
So far so good..
Dankje, zal het even extra in de gaten houden. Mocht ze nu echt niet eten, dan is het denk wel verstandig een consult morgen te gaan nemen inderdaad als het echt niet zo duur is. En dan natuurlijk doen wat de arts adviseert.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Pas wel op dat ze niet veel meer verbruikt dan dat ze inneemt, ze kunnen snel afvallen.
Dank je, ik heb het veranderdquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Mag ik nog 1 ding zeggen? Het topic staat in flora ipv. fauna. Dit kan het reageerproces bemoeilijken, omdat de dierenkenners het topic niet tegenkomen.
Ouders met 3 kinderen zijn vorige week donderdag gegaan. Ze krijgt enorm veel aandacht van me behalve als ik aan het werk ben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:06 schreef zeeeend het volgende:
Wanneer zijn je ouders weggegaan ?
Met het oog op heimwee verlatingsangst?
boterham-en grillworst zijn trouwens varkensvlees alhoewel bereid niet een voorkeur
Grillworst is ook te gekruid ,kan het kotsen opgewekt hebben
Dit is al 1000000000x verteld en 1x is echt wel genoegquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef Vandaag... het volgende:
Ga naar de dierenarts (of bel ze eerst) en leg uit dat je 17 bent en alleen thuis en vraag of je ouders later kunnen betalen (dus dat de dierenarts ze een factuur stuurt).
Zo moeilijk is het allemaal niet zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |