Ehmm, als 3-4 dagen denk ik.. ze laat d'r hele bak voer staan, zelfs uit m'n hand eet ze niet..quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:09 schreef Franneh het volgende:
Hoe lang eet ze al zo slecht? Is ze verder wel gewoon actief? Zou niet gaan rennen nee met haar.. probeer zelf eens te rennen op een lege maag als je weinig eet en drinkt
Dan maar even naar de dierenarts. Want als ze al zo lang amper drinkt, dat kan nooit goed zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ehmm, als 3-4 dagen denk ik.. ze laat d'r hele bak voer staan, zelfs uit m'n hand eet ze niet..
Water echt nihiel, gaat er gewoon niet in!
Inderdaad, ze is wel actief en nog steeds speels.. maarja, dat werkt zo natuurlijk niet!
Gister heeft ze wel gezwommen in het meertje etc. maar ik weet het echt niet.
Inderdaad.. sowieso verbaast het me altijd dat er mensen zijn die dat niet 'meteen' doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:12 schreef Greys het volgende:
Maar dit kan zó veel oorzaken hebben dat je het beste even de dierenarts kunt bellen toch. Het kan iets heel onschuldigs zijn, maar het kan ook wat rottere oorzaken hebben.
Ze drinkt wel wat, maar niet d'r normale hoeveelheid. Ik heb het er gister nog in geduwd met zo'n flesje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan maar even naar de dierenarts. Want als ze al zo lang amper drinkt, dat kan nooit goed zijn.
Ik ben 17, ben 2,5 week alleen thuis. Ik werk hartstikke veel. Ik weet dat allemaal nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Franneh het volgende:
[..]
Inderdaad.. sowieso verbaast het me altijd dat er mensen zijn die dat niet 'meteen' doen.
Induwen en vrijwillig drinken is ook wat anders.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ze drinkt wel wat, maar niet d'r normale hoeveelheid. Ik heb het er gister nog in geduwd met zo'n flesje.
Helemaal 'meteen' doe ik ook niet altijd hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Franneh het volgende:
[..]
Inderdaad.. sowieso verbaast het me altijd dat er mensen zijn die dat niet 'meteen' doen.
Dan weet je het nu.. en sowieso.. 17 is oud genoeg om dat te weten hoor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ben 17, ben 2,5 week alleen thuis. Ik werk hartstikke veel. Ik weet dat allemaal niet
Je kan wel lekker bashen maar ik moet wat, ik heb hier geen honderden euro's voor een DA bezoekje op dit momentquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef Franneh het volgende:
[..]
Induwen en vrijwillig drinken is ook wat anders.
Daarom deed ik het ook tussen haakjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Helemaal 'meteen' doe ik ook niet altijd hoor
Mijn hondje heeft ook wel eens dat ze gal spuugt en even misselijk is, maar dat is altijd na een paar uurtjes weer over en dan is ze weer de oude. Dus ik kijk het ook altijd eventjes aan. Maar geen 3 of 4 dagen, vooral niet als ze echt amper drinkt, zoals TS zegt.
Doe maar inderdaad. Da's het beste nu denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je kan wel lekker bashen maar ik moet wat, ik heb hier geen honderden euro's voor een DA bezoekje op dit moment
Ik bel mijn ouders zo wel.
Ik bedoel het niet om te bashen hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Je kan wel lekker bashen maar ik moet wat, ik heb hier geen honderden euro's voor een DA bezoekje op dit moment
Ik bel mijn ouders zo wel.
Ja die nemen niet op, die zitten in het warme spanje.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Greys het volgende:
Hou eens op met dat ge-
TS, wat vinden je ouders? Heb je ze er over gebeld?
Erg relevant ja.quote:
Je ouders bellen straks vast terugquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja die nemen niet op, die zitten in het warme spanje.
Dierenarts bezoek is ook niet zo goedkoop, anders was ik allang al gegaan. En had hiervoor al gevraagd aan een vriendin en die zei dat het door de warmte komt en dat het normaal is, ja ik ga daar dan echt niet meer achter zoeken, nu na dat gele gal wel natuurlijk.
Geld achterlaten voor de dierenarts is dan ook vaak erg handig als je op vakantie gaat als ouder zijnde.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:18 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja die nemen niet op, die zitten in het warme spanje.
Dierenarts bezoek is ook niet zo goedkoop, anders was ik allang al gegaan. En had hiervoor al gevraagd aan een vriendin en die zei dat het door de warmte komt en dat het normaal is, ja ik ga daar dan echt niet meer achter zoeken, nu na dat gele gal wel natuurlijk.
Ze drinkt wel wat, en ze is gewoon actief hoor en speels en d'r staartje kwispelt, maar ze drinkt gewoon weinig! Ze is echt niet uitgedroogd want als dat zo zou zijn dan zou ik dat echt wel zien en had ik al direct maatregelen getroffen. Het gaat er nu meer om of vooral dit weinig eten met gele gal een serieus probleem is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Je ouders bellen straks vast terug
En door de warmte kunnen honden inderdaad wat hangerig worden, maar als ze echt 'nihil' drinken zoals jij zegt, dan klopt dat juist weer niet natuurlijk. Bij warmte zouden ze juist meer drinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |