Mijn eigen recept is als volgt:quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:29 schreef Franneh het volgende:
[..]
Heb jij een goed receptje voor de tzatziki die je met mij wilt delen?
recept van windigo is oké, alleen schil van de komkommer wel meeraspenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:48 schreef Franneh het volgende:
Thanks!
Volgend weekend eens proberen te maken
Ik vind het niet lekker met de schil van de komkommer, daarom staat het er ook niet inquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
recept van windigo is oké, alleen schil van de komkommer wel meeraspenen met wat geroosterde djinten en ketoembar erbij heb je een heerlijke raitta.
Die djinten en ketoembar erbij hoeven van mij ook weer nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:02 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
recept van windigo is oké, alleen schil van de komkommer wel meeraspenen met wat geroosterde djinten en ketoembar erbij heb je een heerlijke raitta.
jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:17 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik vind het niet lekker met de schil van de komkommer, daarom staat het er ook niet inJij wel kennelijk?
probeer het eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:24 schreef Franneh het volgende:
[..]
Die djinten en ketoembar erbij hoeven van mij ook weer niet
Ja inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:31 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
jaNooit klachten gekregen ook. Maar smaken verschillen natuurlijk
Goed ideequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:33 schreef Franneh het volgende:
Ik ga het eens zonder en met schil proberen..
Zo komt de ijscoman en ik neem NIET
ja mij ook, maar als voorbeeld hoe ik de opstelling wil als fornuis edquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:57 schreef SeaOfLove het volgende:
@ the_hives: die keuken is me wat te klinisch maar een miljoen keer beter dan dat wat ik nu heb. Al met al red ik me nu ook wel prima, maar het houdt niet over. Laatste aangeschafte apparaat: een electrisch kookplaatje, ik kom af en toe een pit te kort
Ja op zondag komt hij langs enzo.. softijs/wafels/andere ijsjes.. maar de verleiding is grootquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Goed idee
Hebben jullie nog een ijscoman? Wat nostalgisch![]()
Ik neem zo thee en een roomboterspeculaas van de bakker
je hebt dus een trap in huisquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja mij ook, maar als voorbeeld hoe ik de opstelling wil als fornuis edis toch wat anders dan nu koken met een trap op een meter schuin achter me
-----
appel met kaneel even opgewarmd met microgolven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |