Een ego boost is een ego boost inderdaad! gewoon lekker meenemen in je rugzakjequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee hoor... van een gozer die ze gewoon wél allemaal op een rijtje heeft
Alleen is-ie getrouwd... dus ik zie het alleen als een ego-boost en doe er verder helemaal niks mee
wassup?quote:
Ah, de Liefdequote:
Ja daaromquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:35 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Een ego boost is een ego boost inderdaad! gewoon lekker meenemen in je rugzakje
[..]
wassup?
Nee, dat was wel erg direct van mij. Niks tegen Yuki. LIjkt me een prima/mooie meid, maar ik ga niet meteen met iemand daten voordat ik wat meer over haar weet.quote:
dat is het toppunt van mijn humeur atm.quote:
Couldn't agree more!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat was wel erg direct van mij. Niks tegen Yuki. LIjkt me een prima/mooie meid, maar ik ga niet meteen met iemand daten voordat ik wat meer over haar weet.
Jawelquote:
* Lotusss geeft JoeBravo een dikke knuffelquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is het toppunt van mijn humeur atm.![]()
ventje weer naar z'n moeder gebracht speelt natuurlijk mee, maar kan niet alles zijn. Geen idee hoe het verder komt dat ik zo chagerijnig ben eigenijk.
En alle vrolijkheid hier helpt ook niet, dus ik ga maar even wat anders doen.![]()
![]()
Waarom zouden mannen jou niet leuk vinden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja daaromik weet weer dat mannen mij wel leuk zouden kunnen gaan vinden... dus dat is wel fijn om een keertje bevestigd te krijgen
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat is het toppunt van mijn humeur atm.![]()
ventje weer naar z'n moeder gebracht speelt natuurlijk mee, maar kan niet alles zijn. Geen idee hoe het verder komt dat ik zo chagerijnig ben eigenijk.
En alle vrolijkheid hier helpt ook niet, dus ik ga maar even wat anders doen.![]()
![]()
Dat daten niet zo zwaar opnemen joh. Het ergste wat je kan gebeuren is een saaie/vervelende avond. Maar met Yuki is dat een wel heel hypothetisch scenario.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, dat was wel erg direct van mij. Niks tegen Yuki. LIjkt me een prima/mooie meid, maar ik ga niet meteen met iemand daten voordat ik wat meer over haar weet.
Dat dacht/denk ik dus al heel lang. Maar ik ben op de goede weg om aan mezelf en mijn zelfbeeld te werkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zouden mannen jou niet leuk vinden?
Oeh u bent ook nieuw! Stel je even kort voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat daten niet zo zwaar opnemen joh. Het ergste wat je kan gebeuren is een saaie/vervelende avond. Maar met Yuki is dat een wel heel hypothetisch scenario.
Elke dag 1000 keer tegen jezelf zeggen dat je GOD bent en dan geloof je t vanzelfquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dacht/denk ik dus al heel lang. Maar ik ben op de goede weg om aan mezelf en mijn zelfbeeld te werken
Haiquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat daten niet zo zwaar opnemen joh. Het ergste wat je kan gebeuren is een saaie/vervelende avond. Maar met Yuki is dat een wel heel hypothetisch scenario.
Haaaaaaaaaaai Zusje!quote:
Hola Sisquote:
Ow dat doe ik al als ik NIET gezopen heb.... staan trouwens nieuwe foto's op mijn Facebook... zet jij er die van jou ook even op?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hola Sis
ik heb me net doodgelachen, kreeg van mn nichtje de foto's van de zomerfeesten terug.. damn, wat kan ik een bekken trekken als ik heb gezopen joh
Ja, ik zou braaf zijn en er een paar opknallenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:50 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow dat doe ik al als ik NIET gezopen heb.... staan trouwens nieuwe foto's op mijn Facebook... zet jij er die van jou ook even op?
Hiquote:
Ik zou best wel eens met jou willen daten hoor...quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat dacht/denk ik dus al heel lang. Maar ik ben op de goede weg om aan mezelf en mijn zelfbeeld te werken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |