quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:26 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook een date
Erg tof dat t leuk was Lily en Barbusse
Ga daten dan!quote:
Het is hier lekker hoor! Beetje bewolkt maar een graad of 23?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Het is hier slecht weer trouwens, heb je weer zon daar?
Hij hoeft toch niet weg?
Oh wauw, wat heerlijk voor je! Is ze Nederlands, of wat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
She's delightful and tastes like spring
![]()
Nu jij![]()
Wanneer spreken we af?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:26 schreef Yuki het volgende:
Ik wil ook een date
Erg tof dat t leuk was Lily en Barbusse
De Grijns? Dat klinkt als een onderwereld figuur uit het Baantjer-universumquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:27 schreef Rifoki het volgende:
[..]
We trekken langzaam naar binnen. De Grijns is mee gekomen, hij wil niet weg.
ja, ze smaken heerlijk!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Lekker.... heb ik ook wel trek in
Lekker gefietst?
Het is een overblijfsel van De Date.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De Grijns? Dat klinkt als een onderwereld figuur uit het Baantjer-universum
Nee, ze is half Maltees, half Engels. Van beide kanten de goede helftquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:29 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Oh wauw, wat heerlijk voor je! Is ze Nederlands, of wat?
Ik vertel niets! What happens in Vegas, stays in Vegas.
Hier regen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:29 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het is hier lekker hoor! Beetje bewolkt maar een graad of 23?
Hij gaat ook voorlopig niet weg. Hij eist overigens wel Meer.
De Datetm? Het begint nu wel heul dubieus te klinkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Het is een overblijfsel van De Date.
Whut? Had jij ook een PM van Schenkstroop?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Lotusss het volgende:
Heb geenmaar ik heb van het weekend wel een ontzettende ego-boost gehad gisteren
Op korte termijn?quote:
Ik weet dat dat mag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ze is half Maltees, half Engels. Van beide kanten de goede helft![]()
pm mag ook hoor
Vertel, vertel!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:31 schreef Lotusss het volgende:
Heb geenmaar ik heb van het weekend wel een ontzettende ego-boost gehad gisteren
Nee hoor... van een gozer die ze gewoon wél allemaal op een rijtje heeftquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Whut? Had jij ook een PM van Schenkstroop?
Gewoon los blijven gaan!quote:
Have fun, doe ze de groetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Op korte termijn?
Moeten we snel overleggen, nu ga ik in ieder geval weer de gastheer uithangen en verder Grijnzen en terugdenken aan De Date. Het kan verkeren, er zijn vervelender dingen om te doen.
Que?quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Have fun, doe ze de groeten, spreek je later vast wel, dan plannen we iets. Doei.
Wat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Whut? Had jij ook een PM van Schenkstroop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |