Gelukkig niet zo'n beetje voorspelbare reactie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:36 schreef Holograph het volgende:
Wat jammer dat 'Doekle de Dhimmi' niet het initiatief neemt om zelf eens voor een maand in een achterstandswijk te gaan wonen, zal hem goed doen.
Maar wel de waarheid. Kun jij me uitleggen dat alleen mensen die niets te maken hebben met de multiculturele samenleving zo hevig doordrammen dat het geweldig is, terwijl mensen die er wel mee te maken hebben veel minder enthousiast zijn?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo'n beetje voorspelbare reactie.
Andersom geldt dat net zo goed. In dorpen als Rucphen waar men andere culturen alleen uit de Kuifje kent is er grote afkeer van de multi-culturele samenleving.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:41 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid. Kun jij me uitleggen dat alleen mensen die niets te maken hebben met de multiculturele samenleving zo hevig doordrammen dat het geweldig is, terwijl mensen die er wel mee te maken hebben veel minder enthousiast zijn?
In de multiculturele wijken van Den Bosch hebben de PvdA en de PVV een heel groot aandeel, in de 'witte' wijken van Den Bosch hebben Paarse Partijen een groot aandeel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andersom geldt dat net zo goed. In dorpen als Rucphen waar men andere culturen alleen uit de Kuifje kent is er grote afkeer van de multi-culturele samenleving.
Het gaat m.i. veel meer om belevingswereld en je visie op hoe de wereld er uit zou moeten zien ipv om waar je woont.
In Sint willlibrord (waar zowat iedereen op de PPV heeft gestemd) vinden ze Breda al het buitenland.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Andersom geldt dat net zo goed. In dorpen als Rucphen waar men andere culturen alleen uit de Kuifje kent is er grote afkeer van de multi-culturele samenleving.
Het gaat m.i. veel meer om belevingswereld en je visie op hoe de wereld er uit zou moeten zien ipv om waar je woont.
In Oost-Groningen (heel wit) waar men vroeger altijd CPN stemde (Finsterwolde/Beerta en dat soort oorden) stemt men nu redelijk massaal PVV. ( juist heel veel ex-CPN stemmers)quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:53 schreef Holograph het volgende:
[..]
In de multiculturele wijken van Den Bosch hebben de PvdA en de PVV een heel groot aandeel, in de 'witte' wijken van Den Bosch hebben Paarse Partijen een groot aandeel.
In de steden waar de PVV anders meegedaan heeft met de gemeenteraadsverkiezingen viel/valt ook een meerderheidscoalitie te vinden zonder deze partij, terwijl in er in deze twee steden volgens de PVV zoveel overlast moet zijn dat er straatcommandos en hoofdoekjesverboden ingevoerd moeten worden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:41 schreef Holograph het volgende:
[..]
Maar wel de waarheid. Kun jij me uitleggen dat alleen mensen die niets te maken hebben met de multiculturele samenleving zo hevig doordrammen dat het geweldig is, terwijl mensen die er wel mee te maken hebben veel minder enthousiast zijn?
Ik woon zelf op het 'platteland', vlakbij Den Bosch. Daar woont ook een Marokkaans gezin en dat is nou niet bepaald het voorbeeldgezin. Problemen met de FIOD (hadden een Ferrari, maar konden niet aantonen waar ze het van gekocht hadden), openlijke geweldspleging en inbraak. De PVV in Maasdriel heeft 25% van de stemmen gehaald, gevolgd door 24% van de VVD. Mogelijk kent Oost-Groningen ook dit soort gezinnen, en dat is een voedingsbodem voor een hoog PVV-gehalte.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In Oost-Groningen (heel wit) waar men vroeger altijd CPN stemde (Finsterwolde/Beerta en dat soort oorden) stemt men nu redelijk massaal PVV. ( juist heel veel ex-CPN stemmers)
Er zijn meer redenen als de afkeer van de multiculturele samenleving waarom mensen op de PVV stemmen.
Het zou interessant zijn om cijfers te hebben over die redenen in dorpen/platteland versus grote(re) stad, maar dat zal wel lastig zijn om die te krijgen.
Ik woon in het Gooi en daar wonen genoeg autochtone gezinnen die belasting ontduiken, smerige vastgoedhandeltjes bezitten en op het moment dat het ze niet goed uitkomt wel een paar uitsmijters/freefighters weten te vinden als ze hun handen niet vuil willen maken, maar om daarvoor op een PVV te gaan stemmen die alles gooit op een ideologische visie die amper wat te maken heeft met deze criminaliteit gaat mij toch echt te ver.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik woon zelf op het 'platteland', vlakbij Den Bosch. Daar woont ook een Marokkaans gezin en dat is nou niet bepaald het voorbeeldgezin. Problemen met de FIOD (hadden een Ferrari, maar konden niet aantonen waar ze het van gekocht hadden), openlijke geweldspleging en inbraak. De PVV in Maasdriel heeft 25% van de stemmen gehaald, gevolgd door 24% van de VVD. Mogelijk kent Oost-Groningen ook dit soort gezinnen, en dat is een voedingsbodem voor een hoog PVV-gehalte.
Dat klopt, maar niet in heel de stad heeft met overlast van allochtonen. Daarom moet je ook kijken per stembureau. Ik zal Den Bosch maar als voorbeeld pakken omdat ik van de andere steden niet goed weet waar Rijk en Arm woont. In Den Bosch - Zuid, een welvarende wijk, heeft de PVV weinig stemmen. Daar heeft men weinig tot geen problemen met allochtonen en ziet men de multiculturele samenleving als een verrijking (gezien het stemgedrag). In Den Bosch - Hambaken en Kruiskamp zie je veel problemen met allochtonen, en hebben zowel de PVV als de PvdA een hoog percentage van de stemmen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
In de steden waar de PVV anders meegedaan heeft met de gemeenteraadsverkiezingen viel/valt ook een meerderheidscoalitie te vinden zonder deze partij, terwijl in er in deze twee steden volgens de PVV zoveel overlast moet zijn dat er straatcommandos en hoofdoekjesverboden ingevoerd moeten worden.
Bij een democratie geld het recht van de meerderheid, in dat opzicht is een minderheidskabinet met gedoogsteun op zich zelf al kiezersbedrog,laatstaan dat het het aantal stemm,en van mensen dat niet op de PVV stemt om welke reden dan ook, altijd nog een stuk of 4-5x zo groot is dan het aantal stemmers(het volk in de mond van wilders) dat wel op de PVV stemt.
Gelukkig maar, anders kon je heel Limburg voortaan uitsluiten. Of was je even vergeten, dat daar de meeste PVV stemmers zaten op 9 juni?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:26 schreef Holograph het volgende:
[..]
Natuurlijk wil dat niet zeggen dat mensen die niets met de multiculturele samenleving te maken hebben geen recht hebben om daar een oordeel over te geven:
Je moet niet 2 dingen door elkaar halen. De Islam en veiligheid zijn 2 aparte dingen. Imo zijn er problemen die te wijten zijn aan de Islam, en problemen die te wijten zijn aan een etniciteit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik woon in het Gooi en daar wonen genoeg autochtone gezinnen die belasting ontduiken, smerige vastgoedhandeltjes bezitten en op het moment dat het ze niet goed uitkomt wel een paar uitsmijters/freefighters weten te vinden als ze hun handen niet vuil willen maken, maar om daarvoor op een PVV te gaan stemmen die alles gooit op een ideologische visie die amper wat te maken heeft met deze criminaliteit gaat mij toch echt te ver.
De Islamitische cultuur kent nou eenmaal andere normen en waarden dan de Westerse Cultuur. Een belangrijk element uit de Islamitische cultuur is vrouwen onderdrukken, en dat gebeurt ook gewoon in Nederland. Een ander element uit de Islamitische Cultuur is Anti-semitisme. Dat gebeurt ook gewoon in Nederland, in A'Dam worden Joden door Marokkanen de stad uitgepest.quote:Een andere opvatting van normen vraagt ook om een andere straf.
Nee, maar dat laat onverlet dat de PVV maar 4 zetels te danken heeft aan Limburg: de rest komt ergens anders vandaan komen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Gelukkig maar, anders kon je heel Limburg voortaan uitsluiten. Of was je even vergeten, dat daar de meeste PVV stemmers zaten op 9 juni?
Wat zijn belangrijke normen uit de westerse cultuur en zullen zowel de NCPN als NVP dat met je eens zijn? Het is zo makkelijk om appels met peren te vergelijken. Als je het goed zou willen doen zou je islamieten met christenen moeten vergelijken en niet lacherig doen over de inteelt in spakenburg terwijl je een vrouw met een hoofddoek belasting laat betalen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:38 schreef Holograph het volgende:
[..]
De Islamitische cultuur kent nou eenmaal andere normen en waarden dan de Westerse Cultuur. Een belangrijk element uit de Islamitische cultuur is vrouwen onderdrukken, en dat gebeurd ook gewoon in Nederland. Een ander element uit de Islamitische Cultuur is de haat jegens Joden: Anti-semitisme. Dat gebeurt ook gewoon in Nederland, in A'Dam worden Joden door Marokkanen de stad uitgepest.
En dan ook gewone criminaliteit, zoals inbraak en geweldspleging. In Rotterdam, waar men op etniciteit registreert, zie je dat ruim de helft van de Marokkanen verdachte is van een delict, terwijl dat onder Turken stukken minder is. Dat is imo te wijten aan etniciteit.
Verbannen is sowieso niet haalbaar in deze tijd, als je een marrokaan zn paspoort afneemt en uitzet, zit hij over 2 weekjes weer in spanje op een toeristenvisum, en verdwijnt hij daarna wel weer naar nederland, maar dan in het illegale circuit. Daarnaast werkten verbanningen 300 jaar geleden al niet goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
Nou is ook bekend dat de meeste criminelen laagopgeleid zijn. Daarom denk ik dat we naast het afnemen van de nl nationaliteit van Marokkaanse criminelen, criminelen zonder mbo4 of hoger moeten verschepen naar Schiermonnikoog wanneer zij een misdrijf plegen.
Afnemen van de Nederlandse nationaliteit kan in principe alleen bij Nederlanders. Waarom je dat bij ene wel zou doen en bij de andere niet is mij een raadsel.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:49 schreef oompaloompa het volgende:
Nou is ook bekend dat de meeste criminelen laagopgeleid zijn. Daarom denk ik dat we naast het afnemen van de nl nationaliteit van Marokkaanse criminelen, criminelen zonder mbo4 of hoger moeten verschepen naar Schiermonnikoog wanneer zij een misdrijf plegen.
In de USA blazen Christen abortusklinieken op. Maar je moet kijken naar de hoofdstromingen van beide geloven. De Paus accepteert de Scheiding tussen Kerk en Staat, heb jij dat ooit 1 Islamitisch leider zien doen? En hoeveel Islamieten ken jij die het hebben opgenomen voor Salman Rushdie en het fatwa? Dat waren hooguit een paar geleerde Moslims.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Wat zijn belangrijke normen uit de westerse cultuur en zullen zowel de NCPN als NVP dat met je eens zijn? Het is zo makkelijk om appels met peren te vergelijken. Als je het goed zou willen doen zou je islamieten met christenen moeten vergelijken en niet lacherig doen over de inteelt in spakenburg terwijl je een vrouw met een hoofddoek belasting laat betalen.
Nee dat kan niet. Je kunt mensen niet stateloos maken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:58 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Afnemen van de Nederlandse nationaliteit kan in principe alleen bij Nederlanders. Waarom je dat bij ene wel zou doen en bij de andere niet is mij een raadsel.....
Pardon??? Vertel eens, hoeveel seculiere ministers heeft Vaticaanstad?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:03 schreef Holograph het volgende:
[..]
De Paus accepteert de Scheiding tussen Kerk en Staat,
Laat het me even voor je googelen:quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Pardon??? Vertel eens, hoeveel seculiere ministers heeft Vaticaanstad?
nou allochtonen kun je dus terugsturen, maar waar laat je Nederlanders? Zeker omdat dus laagopgeleide Nederlanders zo veel misdrijven plegen moet er wel een soort ideologie in die kringen aanwezig zijn die gevaarlijk is. Daarom, no tollerance, law & order, hup de boot op na een misdrijf. Hek om Texel (denk bij nader inzien dat Schiermonnikoog te klein is) en dan kan de hardwerkende eerlijke burger weer gewoon snachts over straat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:58 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Afnemen van de Nederlandse nationaliteit kan in principe alleen bij Nederlanders. Waarom je dat bij ene wel zou doen en bij de andere niet is mij een raadsel.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |