Schandalig inderdaad! Je hoort dat nummer echt nooit op 3FMquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Tourniquet het volgende:
Anders kap je ff Chasing Cars halverwege af.
Die heeft trouwens een erg kostbare vakantie gehad. Zie http://www.bnn.nl/page/coenensandershow/archief/73491quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:01 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Schandalig inderdaad! Je hoort dat nummer echt nooit op 3FM
ja sorry hoor, ik had ff niet door dat het toen al bijna 14u was.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik heb maar een keer niet gereageerd![]()
Nee, dat bedoelde ik nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
ja sorry hoor, ik had ff niet door dat het toen al bijna 14u was.
Ik hoorde zoiets al, hij zal het vanmiddag wel in geuren en kleuren vertellen zoals alleen Sander dat kanquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft trouwens een erg kostbare vakantie gehad. Zie http://www.bnn.nl/page/coenensandershow/archief/73491
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:33 schreef hole1988 het volgende:
Sander Latinga en zijn (onderste) auto
[ afbeelding ]
Is het programma al bezig dan? hoe weet jij dan hoe het programma er uit gaat zien van Domienquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:31 schreef hole1988 het volgende:
En zo geschieden een nieuwe programmering voor 3FM met de namen "@work" en "Effe Ekdom". Waar is in godsnaam de creativiteit gebleven voor nieuwe namen. De blog van domien http://weblog.domienverschuuren.nl/angrylog/log/153758/@Work/ geeft wel vertrouwen, maar als je begint over een BNN-sausje dan ben ik toch geneigd te zeggen dat we in dit programma richting 538 gaan. Vervolgens wordt dit progrmma opgevolgd door ekdom die meer zijn creativiteit in mag geven. Dit ervaar ik zeer positief, maar wie gaat daar naar luisteren met zo'n voorprogramma dat gun je ekdom niet.
Het zal wel komen van het tv programma BNN@workquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:45 schreef Dichterbijer het volgende:
Als het nou was 'domien@work' was het wat beter dan alleen @work...
Ik oordeel vanuit het verhaal van Domien over zijn BNN-sausje en aan de hand daarvan neig ik te zeggen dat het een 538 sound krijgt, maar ik heb vertrouwen in Domien. Niet uit de context halen aub.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Is het programma al bezig dan? hoe weet jij dan hoe het programma er uit gaat zien van Domien![]()
Volgens mij was 9 jaar geleden iedereen ook zo negatief toen Gerard het overnam van Wim en kijk nu eens 9 jaar later
1 2 3 4 | Televisieweg 2, 1322AC Almere Hoofdvestiging https://server.db.kvk.nl/TST-BIN/FU/TSWS001@?BUTT=321083100000 |
nja, meer een voorloper. je had vroeger @home en @work voor het kabelinternet in bepaalde delen van het land. en dat kwam dan weer voort uit Essent kabelcom. maar goed, dat is lekker offtopicquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:52 schreef Mdrop het volgende:
KVK.nl:
[ code verwijderd ]
Lekker ook. (Volgens mij een oude BV van ziggo.
I know, hier ook gehad (Aan de zaak), maar bedoel meer dat zij niet dwars kunnen gaan liggen mochten ze dat willen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:54 schreef 3rdRock het volgende:
nja, meer een voorloper. je had vroeger @home en @work voor het kabelinternet in bepaalde delen van het land. en dat kwam dan weer voort uit Essent kabelcom. maar goed, dat is lekker offtopic
Ja, ziggo zit tegenwoordig in Zwolle dacht ikquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:52 schreef Mdrop het volgende:
KVK.nl:
[ code verwijderd ]
Lekker ook. (Volgens mij een oude BV van ziggo.
quote:Ah, de eerste boze campinggasten hebben de camping van vanmorgen verlaten, omdat ik ze wakker zou hebben gemaakt. (via mail van @rutgerborg)
Ekdom deed vroeger al niet onder aan die Evers toen hij tussen 04:00 - 06:00 zat. In de middag was het ook goed en die situatie (ontslag Beelen) was destijds niet easy. Als er 1 top jock is in Nederland dan is het Ekdom wel. Ik heb genoeg Verschuuren gehoord om er volgens mij wel een zuiver oordeel over te kunnen geven en die heb ik dan ook gegeven. Neemt niet weg dat ik de beste jongen best een kans wil en zal gevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Is het programma al bezig dan? hoe weet jij dan hoe het programma er uit gaat zien van Domien![]()
Volgens mij was 9 jaar geleden iedereen ook zo negatief toen Gerard het overnam van Wim en kijk nu eens 9 jaar later
Is aangekondigd dat zij ook vertrekt dan? Zolang ze lekker midden in de nacht presenteert (en vooral NIET bij een dagprogramma op enig moment invalt), mag ze best blijven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Evertjan het volgende:
Ikweet ik dat er veel Roosmarijn haters zijn in dit topic zal ik haar toch een beetje missen op 3FM ze heeft wel een hele goede muzieksmaak![]()
waarquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:54 schreef Evertjan het volgende:
Ikweet ik dat er veel Roosmarijn haters zijn in dit topic zal ik haar toch een beetje missen op 3FM ze heeft wel een hele goede muzieksmaak![]()
volgens mij heeft ze zelf aangegeven te stoppen en zich volledig te richten op het samenstellen van de muziek (want dat doet ze toch nog wel?)quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is aangekondigd dat zij ook vertrekt dan? Zolang ze lekker midden in de nacht presenteert (en vooral NIET bij een dagprogramma op enig moment invalt), mag ze best blijven.
Geen eigen show, maar inval-a-gogo.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is aangekondigd dat zij ook vertrekt dan? Zolang ze lekker midden in de nacht presenteert (en vooral NIET bij een dagprogramma op enig moment invalt), mag ze best blijven.
Tja dat ligt dan weer aan de omroepenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef Evertjan het volgende:
ze heeft in ieder geval geen eigen show meer. Snap ook niet waarom ze een hitjock aannemen van buitenaf om de weekend ochtendshow te doen terwijl 3FM zelf talent genoeg heeft rondlopen. (Roos en Rudy)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |