Online, kabel geen fm.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Dos37 het volgende:
Radio 5, wtf is dat ik wist niet eens dat dat bestaat
Het is maar een programmanaam hoor... als je hoort wat de eerste plaat van het programma was is dat ook wel een tikkeltje anders dan nu. Daarnaast, zou het komen door het programma of door het tijdstip?quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Arbeidsvitaminen gaat naar Radio 5??? WTF??? Je best beluisterde programma naar zo'n zender moven... Ongelooflijk.
Aha vandaar.quote:
Ahaha als er een wijf zat met stijve tepels hadden alle kerels het er hier ook over gehad, compleet met screenscaps..quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Belangrijk radionieuws, en jij let daar op
Weet ik zo net nog nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat AV daar naartoe gaat
Verschrikkelijke naamquote:
En terecht !quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ahaha als er een wijf zat met stijve tepels hadden alle kerels het er hier ook over gehad, compleet met screenscaps..
Arbeidsvitaminen is een begrip. Dat verstop je niet even in het achterhuis.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is maar een programmanaam hoor... als je hoort wat de eerste plaat van het programma was is dat ook wel een tikkeltje anders dan nu. Daarnaast, zou het komen door het programma of door het tijdstip?
Frank Dane? Ik ben niet zo op de hoogte van de weekendslotsquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:16 schreef muisje-eliza het volgende:
maar was dat het? Wie gaat het weekend program van Domien dan doen
Dat broertje van Jenssenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:16 schreef muisje-eliza het volgende:
maar was dat het? Wie gaat het weekend program van Domien dan doen
Jah Frank Dane inderdaad, is overgekomen van 538...quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Frank Dane? Ik ben niet zo op de hoogte van de weekendslots
die kennik niet... Waarom doen ze daar Rudy nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Frank Dane? Ik ben niet zo op de hoogte van de weekendslots
Correct, uit het raamquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Beaudelaire het volgende:
Maar Rudy wordt eruit gegooid dus?
Waarom niet, Paul Rabbering viel ook wel eens in tochquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:24 schreef gerbenp het volgende:
Maar de vraag is: doet Domien nog dan functioneren als Iemand Anders, nu 'ie naar BNN gaat.
Jupquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef Marcoss het volgende:
Maar Ekdom krijgt dus wel een dag minder?
Ja, maar zoals iemand hier eerder al zei zal 'ie dat zelf niet heel erg vinden aangezien hij vrijdags anders 3 shows had.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef Marcoss het volgende:
Maar Ekdom krijgt dus wel een dag minder?
Verschrikkelijk, geen reden meer om de radio doordeweeks 's ochtends op 3fm te zetten dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:19 schreef gerbenp het volgende:
10-12u Domien Verschuuren met @Work voor BNN (ma t/m vr)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |