Duurde ook wel weer langquote:
Sorry to latequote:
Je bent nu zooooooooo Julia Roberts in Erin Brokovich.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Zo is het ook echt hoor, mag je zeggen, ik heb echt een hoop shit meegemaakt en ben nu zo sterk en mezelf, ik weet wat ik wil en wie ik ben en niemand die daar nog wat aan doet, het is nu echt take it or leave it, en gelukkig zijn er van die schatjes die take it doen
Ik wist niet meer zeker of jij dat nou was, die niet opendequote:
Jij was exact één seconde eerderquote:
Zekers.... Hoeveel impact het op je leven krijgt lees je helaas niet in de bladen en leer je ook niet van vrienden....quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik denk ook, en dat is niet tegen jou bedoeld maar in het algemeen, dat mensen vaak te licht over het kinderen krijgen/hebben denken.
yeah dat was ik dus iddquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wist niet meer zeker of jij dat nou was, die niet opende
Dat kun je alleen maar zelf ervaren denk ik.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zekers.... Hoeveel impact het op je leven krijgt lees je helaas niet in de bladen en leer je ook niet van vrienden....
Das Gomiquote:
Ik was op je aan het wachten en aan het F5enquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je bent nu zooooooooo Julia Roberts in Erin Brokovich.![]()
![]()
![]()
![]()
Echt heel fijn.
sorryquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das Gomi![]()
[..]
Ik was op je aan het wachten en aan het F5en
mee eensquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat kun je alleen maar zelf ervaren denk ik.
Zou best kunnenquote:Op zondag 1 augustus 2010 02:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Serieus, het leek gisteren dat we bij de 100 waren. Of was dat ook gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |