Wat denken ze wel héquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eindelijk rust zonder die brabanders stelletje barbaren
Groningen prefereren boven Limburgquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef Gezicht het volgende:
Socios hoe laat gaat de eerste trein naar Den Haag morgen vanuit station Beek-Elsloo? En waar zou ik dan overal moeten overstappen op welke tijdstippen?
Pak het spoorboekje erbij. Let op de voetnoten voor de zondag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef Gezicht het volgende:
Socios hoe laat gaat de eerste trein naar Den Haag morgen vanuit station Beek-Elsloo? En waar zou ik dan overal moeten overstappen op welke tijdstippen?
Hihi, stiekem vind ik het daar wel mooi maar ik ben er nooit geweest dus eignelijk weet ik het nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Groningen prefereren boven Limburg
Oké, de ligging is anders. Maar Limburg
Is dat nou echt lekkerder?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Alleen als je meerdere smaken mixt!
Eigenlijk alleen omdat Kc ook citroen heeft en raak en roosvicee niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Daarbij moet je meer siroop dan water doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Je mag op bezoek komenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Hihi, stiekem vind ik het daar wel mooi maar ik ben er nooit geweest dus eignelijk weet ik het niet
Hoop het niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
Is Youtube tegenwoordig ook een social network?
Tuurlijk, als je niet meer dan 600 abo's hebt mag je niet meedoen in de maatschappijquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
Altijd alquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoop het niet.![]()
Hyves![]()
![]()
![]()
Linked In
Ik heb deze week een Facebook account aangemaaktquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoop het niet.![]()
Hyves![]()
![]()
![]()
Linked In
Waaromquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb deze week een Facebook account aangemaakt
Treinfilmpjes??? WAAAAAAAAAAR???!?!!!?!?!!???quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
Voor de liefhebber staan er ook treinenfilmpjes op het kanaal.
De andere is brabant bagger en dat willen wij nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef xyzyx het volgende:
Huh.. 2 nachtbaggers nu?
Dacht dat de LAPO poster de nieuwe mocht maken
Wat is je YouTube naam?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
Voor de liefhebber staan er ook treinenfilmpjes op het kanaal.
Echt waar?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef sciter het volgende:
JONGENS! we hebben brabantbagger ingehaald
Goede vraagquote:
Dan gaan we nu officieel hier verder.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef sciter het volgende:
JONGENS! we hebben brabantbagger ingehaald
Je bent laat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef xyzyx het volgende:
Huh.. 2 nachtbaggers nu?
Staat onder aan het filmpjequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat is je YouTube naam?dan voeg ik je even toe en zijn we officieel YouTube Vriendjes
![]()
![]()
![]()
Dat heeft ze ook maar die zag ik over het hoofd en nu komt elke niet-brabander hierheenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef xyzyx het volgende:
Huh.. 2 nachtbaggers nu?
Staat toch bij die link van de Dagafsluitingquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:59 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Wat is je YouTube naam?dan voeg ik je even toe en zijn we officieel YouTube Vriendjes
![]()
![]()
![]()
Dat Flodder filmpje? Klopt ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:00 schreef nattermann het volgende:
Socios, is dat in Schin op Geul opgenomen!
Ohw, ik dacht dat je mij de hele tijd in de maling nam?quote:Dat is ram dichtbij gek! Jij bent echt een toffe user
Denken dat ik daar op lettequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Staat toch bij die link van de Dagafsluiting
Socios7quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Denken dat ik daar op lette?
kan je het niet gewoon vertellen?
Dankje voor je mededeling, het deed me veel vreugd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef friekin_ het volgende:
Socios is een held. Dat was het alweer.
Wij kunnen niet zonder brabanders en brabanders ook niet zonder ons schijnbaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:00 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat heeft ze ook maar die zag ik over het hoofd en nu komt elke niet-brabander hierheen
Haters gonna hatequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:02 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Nee, geen vrienden.
* BunnyCookii hate
Wat voor telefoon ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een nieuwe telefoon wie wilt pingen JWZ
PING!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
Mijn zus kan nu ook pingen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb een iets nieuwere, van LG, maar zonder echte optiesquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:03 schreef Socios het volgende:
Ik bel nog gewoon met een Nokia 8210, voldoet prima.
iPhone > BBquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:03 schreef sciter het volgende:
[..]
Mijn zus kan nu ook pingen..
inb4 pics van je zus
Ik dacht dat pingen alleen met blackberry en iphone kon?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
HTC Desire, ping! voor android is geloof ik nog niet eens uit
Aitquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:04 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
HTC Desire, ping! voor android is geloof ik nog niet eens uit
Nokia roeleert sowiesojasaus.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:04 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik heb een iets nieuwere, van LG, maar zonder echte opties, die Nokia heb ik overigens ook gehad
..
Blackberry heeft BBMquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik dacht dat pingen alleen met blackberry en iphone kon?
Nee, je kan ook pingen dmv palringo.. dat kan op heel veel mobieltjes en daar is o.a. samsung ping op gebaseerd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:04 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik dacht dat pingen alleen met blackberry en iphone kon?
Dus BB > *quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:05 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Blackberry heeft BBM
dat is het origineel en daarna heb je nog wat andere apps zoals WhatsApp en Ping! en nog een paar
Rotzooi In Mobieltjesquote:
Met mijn leeftijd mag 12. Kom maar op met die foto'squote:
Wat een kutwoord eigenlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik ben 15, geen pedofielie dus, pic's ?
quote:
Wat doet deze hier danquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Met mijn leeftijd mag 12. Kom maar op met die foto's
Ik op mijn rekenmachinequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb mario bros 1 2 en 3 drie op mijn telefoon.
Nee. BB ping faalt.quote:
Applefanboyquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bereik op een telefoon..zo overrated
Mario Brosquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef -Datdus- het volgende:
Ik heb mario bros 1 2 en 3 drie op mijn telefoon.
Whatsapp beta is er alquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Is er geen programma zodat je kan pingen met je nokia?
Stop eens met die matige grappenquote:
Mensen die geen iPhone 4 in hun handen hebben gehad en over het bereik probleem lopen te zeikenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Bereik op een telefoon..zo overrated
Als je mij pics van je 8 jarige zusje stuurtquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik ben 15, geen pedofielie dus, pic's ?
Ik vond het grappig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stop eens met die matige grappen
Moet jij geen topics over je katten maken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Juist, ja. SNESquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Mario Bros
Op je telefoon , gewoon op d Nintendo
Hey Bunnyquote:
Ja, pingen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef BarrieButsers het volgende:
Is er geen programma zodat je kan pingen met je nokia?
Mijn kat heeft geen naam, groentjes,quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet jij geen topics over je katten maken?
ROFL!!!!1!!!!EINZ!!!!!!11!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die ondanks dat Apple het zelf heeft toegegeven nog steeds ontkennen dat het geen probleem isquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die geen iPhone 4 in hun handen hebben gehad en over het bereik probleem lopen te zeiken__!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:09 schreef sciter het volgende:
[..]
ROFL!!!!1!!!!EINZ!!!!!!11!!!Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Deze begrijpt hetquote:
Mensenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die ondanks dat Apple het zelf heeft toegegeven nog steeds ontkennen dat het geen probleem is
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:09 schreef sciter het volgende:
[..]
ROFL!!!!1!!!!EINZ!!!!!!11!!!ZWEIPOLIZEI ROFLLL!@##%#@$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
We hebben de afgelopen week niks beleefdquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moet jij geen topics over je katten maken?
SNESOID voor android. Zelf dat kan ie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:10 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Deze begrijpt het
Tevens Zelda voor de NSES, beste spel uitgebracht ( BBM 2 was ook geweldig )
Open daar een topic overquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen week niks beleefd. Saai he?
Mensen die niet snappen dat het probleem heel beperkt isquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen die ondanks dat Apple het zelf heeft toegegeven nog steeds ontkennen dat het geen probleem is
Mensen die hun iPhone tussen hun bilnaad stoppenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:12 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat het probleem heel beperkt is___!
Je merkt alleen dat de snelheid van internet achteruit gaat als je hem zo vast hebt.. Of je moet in een gebied zitten waar het bereik gewoon bagger is dan kan je je gesprek verliezen..
Ken een paar mensen met een iPhone 4 en die zeggen in de praktijk geen last te hebben van het probleem.. Ik heb er 1 in mijn handen gehad en zelfs al stopte je dat ding tussen je bilnaad je had nog volledig bereik.
ja echt hequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mensen die hun iPhone tussen hun bilnaad stoppen
Just my thoughtsquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
2006 gingen hier andere treinen op het spoor wat veel geluid maakte ( ik woonde er naastquote:
Was niet serieusquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee, je kan geen Duits.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:12 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
FUNFSEXXALTEHEKSSIEENACHTGUTENNACHT, SLAFF GUTE LEUTE
Ja dat dan nog wel hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:12 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je woont dan wel ik Brabant maar er is daar toch wel op zn minst 3g
Blazen sie mir bittequote:
Open er een topic overquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:14 schreef Gezicht het volgende:
Staat er net zo keigroot "PLAY THE GAME" op Discovery. Nu heb ik verloren.
Prutser.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:14 schreef Gezicht het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:14 schreef Gezicht het volgende:
Welke heb je nuquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
Ik krijg het laatste beetje B&J net niet op. Ik ben kei misselijk.
Maar... moet... door.. eten..
Leave some for me!quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
Pics van je kots zometeenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:14 schreef Gezicht het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kusje erop?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
Ben & Jerry'squote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef Myraela het volgende:
Als je maar niet in de duitse mist verdwaaltquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Schwanzie blazen
Alle groffe woorden ken ik wel, maar dat is niets nieuws.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:15 schreef sciter het volgende:
[..]
[ http://lurkmore.ru/images/3/32/FFUUUUU.JPG&t=1]afbeelding ]I lost the game zeggen ipv I've lost the gameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Ik ben gedeeltelijk in Duitsland opgegroeid, bijna elk weekend was ik daarquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:16 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je maar niet in de duitse mist verdwaalt
Dan weet je ook wat mist in het duits betekendquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:17 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik ben gedeeltelijk in Duitsland opgegroeid, bijna elk weekend was ik daar...
Goed kunenn denken rond dit tjidstipquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
I lost the game zeggen ipv I've lost the game
Als je het niet op kan eten mag je de rest naar mij doorsturenquote:
Mest?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan weet je ook wat mist in het duits betekend
Imk ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je wil mijn bek?![]()
Ik wou gewoon het ijs!!
Waarom niet?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:18 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Goed kunenn denken rond dit tjidstip
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:18 schreef nattermann het volgende:
Hege Bokko met een schuine streep door de o
Mensen die hun hersenen verneukenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:19 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Omdat drank.
Het verneukt je hersenen en denkvermogen
Mensen die drinkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mensen die hun hersenen verneuken
T betekende wel stront toch?quote:
Mensen die uit Amsterdam komenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Mensen die hun hersenen verneuken
Alt L jongeuquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:18 schreef nattermann het volgende:
Hege Bokko met een schuine streep door de o
Gefeliciteerd.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mensen die uit Amsterdam komen
Ook goedquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:21 schreef Myraela het volgende:
Er staat wel nog een andere met mango en roodfruit ofzo in de diepvries.
Weet ik eigenlijk niet. Ik wilde eens proberen om iets compleet nutteloos te zeggen. Goed gelukt of niet denk?quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:21 schreef Myraela het volgende:
Er staat wel nog een andere met mango en roodfruit ofzo in de diepvries.
Ja daarom word het denk ik tijd om mijn sig te veranderenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet. Ik wilde eens proberen om iets compleet nutteloos te zeggen. Goed gelukt of niet denk?
stiekem wel ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja daarom word het denk ik tijd om mijn sig te veranderen
Het stoer vinden dat er een usert in ons topic zitquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:22 schreef sciter het volgende:
[..]
Het feit dat wij Myraela in ons topic hebben draagt ons nog hoger boven het brabant gepeupel
Ja, do itquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja daarom word het denk ik tijd om mijn sig te veranderen
Ik minstens 3 dagen nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar niet meer gekotst oke?
Ik 12 Juli nog, en ja, die datum vergeet ik niet zo snelquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar niet meer gekotst oke?
Ik ken de songtekst van Sweet Goodbyes uit mijn hoofdjequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef nattermann het volgende:
Myraela is overrated. Net zoals die blonde van Krezip met haar kutlied.
Vooral het verhaal er omheen spreekt mij erg aanquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik 12 Juli nog, en ja, die datum vergeet ik niet zo snel( Kwam ook door de drank
)
Ik ben lieeevvvvvvvquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef nattermann het volgende:
Myraela is overrated. Net zoals die blonde van Krezip met haar kutlied.
Hoofdje...quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik ken de songtekst van Sweet Goodbyes uit mijn hoofdje
Memorial dayquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Ik 12 Juli nog, en ja, die datum vergeet ik niet zo snel( Kwam ook door de drank
)
Maar die weet jij helemaal nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vooral het verhaal er omheen spreekt mij erg aan
Maar het is een modquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:23 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Het stoer vinden dat er een usert in ons topic zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |