Wat denken ze wel héquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:52 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Eindelijk rust zonder die brabanders stelletje barbaren
Groningen prefereren boven Limburgquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef Gezicht het volgende:
Socios hoe laat gaat de eerste trein naar Den Haag morgen vanuit station Beek-Elsloo? En waar zou ik dan overal moeten overstappen op welke tijdstippen?
Pak het spoorboekje erbij. Let op de voetnoten voor de zondag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef Gezicht het volgende:
Socios hoe laat gaat de eerste trein naar Den Haag morgen vanuit station Beek-Elsloo? En waar zou ik dan overal moeten overstappen op welke tijdstippen?
Hihi, stiekem vind ik het daar wel mooi maar ik ben er nooit geweest dus eignelijk weet ik het nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef nattermann het volgende:
[..]
Groningen prefereren boven Limburg
Oké, de ligging is anders. Maar Limburg
Is dat nou echt lekkerder?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Alleen als je meerdere smaken mixt!
Eigenlijk alleen omdat Kc ook citroen heeft en raak en roosvicee niet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Daarbij moet je meer siroop dan water doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:55 schreef BunnyCookii het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |