In chrome is het klik en de pagina staat er, dat werkt zoooo lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks met met FF![]()
Altijd dat gehyp rond zoiets.
Ja, in FF ook?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In chrome is het klik en de pagina staat er, dat werkt zoooo lekker
In FF kan dat ook, mits geen zware plugins/addons ingebouwd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In chrome is het klik en de pagina staat er, dat werkt zoooo lekker
quote:
In FF zit er een vertraging in... opstarten duurt veel te lang en als 1 tab doot is is alles dootquote:
bij 3.6 ging er iets mis bij me.quote:
Hoe heet ik?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het bijhouden wie hoe heet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
In FF zit er een vertraging in... opstarten duurt veel te lang en als 1 tab doot is is alles doot
Ik heb er echt nooit problemen mee, ik weet niet wat voor zooi jullie er allemaal opgooien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij 3.6 ging er iets mis bij me.
om de haverklap een crash enzo. Weggehaald, opnieuw geinstalleerd en hetzelfde probleem.
Toen ben ik overgetspat, met pijn in mijn hart, maar nu wil ik niet anders meer
Als wat je net zei klopt dan Nandaquote:
Dat is idd wel een minpunt, maar FF hangt bij mij niet zo heel vaak gelukkig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
In FF zit er een vertraging in... opstarten duurt veel te lang en als 1 tab doot is is alles doot
Hoe heet je dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het bijhouden wie hoe heet
Damn I think I love youquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
Hallo, volgen jullie ook Starmaker? Wordt opgenomen in het Big Brother huis.
Goed onthouden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als wat je net zei klopt dan Nanda
Die weet ik nog nietquote:
Wat Symph zegt heb ik vaker gehoord dat hij zomaar crasht, hoe of wat precies weet ik verder ook niet tho.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er echt nooit problemen mee, ik weet niet wat voor zooi jullie er allemaal opgooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |