In chrome is het klik en de pagina staat er, dat werkt zoooo lekkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niks met met FF![]()
Altijd dat gehyp rond zoiets.
Ja, in FF ook?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In chrome is het klik en de pagina staat er, dat werkt zoooo lekker
In FF kan dat ook, mits geen zware plugins/addons ingebouwd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
In chrome is het klik en de pagina staat er, dat werkt zoooo lekker
quote:
In FF zit er een vertraging in... opstarten duurt veel te lang en als 1 tab doot is is alles dootquote:
bij 3.6 ging er iets mis bij me.quote:
Hoe heet ik?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het bijhouden wie hoe heet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
In FF zit er een vertraging in... opstarten duurt veel te lang en als 1 tab doot is is alles doot
Ik heb er echt nooit problemen mee, ik weet niet wat voor zooi jullie er allemaal opgooien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bij 3.6 ging er iets mis bij me.
om de haverklap een crash enzo. Weggehaald, opnieuw geinstalleerd en hetzelfde probleem.
Toen ben ik overgetspat, met pijn in mijn hart, maar nu wil ik niet anders meer
Als wat je net zei klopt dan Nandaquote:
Dat is idd wel een minpunt, maar FF hangt bij mij niet zo heel vaak gelukkig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
In FF zit er een vertraging in... opstarten duurt veel te lang en als 1 tab doot is is alles doot
Hoe heet je dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik was aan het bijhouden wie hoe heet
Damn I think I love youquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
Hallo, volgen jullie ook Starmaker? Wordt opgenomen in het Big Brother huis.
Goed onthouden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als wat je net zei klopt dan Nanda
Die weet ik nog nietquote:
Wat Symph zegt heb ik vaker gehoord dat hij zomaar crasht, hoe of wat precies weet ik verder ook niet tho.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er echt nooit problemen mee, ik weet niet wat voor zooi jullie er allemaal opgooien.
Uiteraardquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
Annaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef Socios het volgende:
Zodra ik kan zingen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Wanneer plaatsen jullie je zang-filmpjes?
Dat wil je nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Zodra daar om gevraagd wordtquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
XFA auditie is genoeg voor je orenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb alleen maar emo-huil-kijk mij zielig zijn-filmpjes.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Whahahahahahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben wel wat gewendquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahahahaha
Sorry dat doe ik niemand aan
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar emo-huil-kijk mij zielig zijn-filmpjes.
quote:
Daar maak ik wel een uitzondering voorquote:
quote:
Ja.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Volgens de posts hier kan alleen Patrique zingen?
quote:
Snaavelquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:22 schreef Zeroku het volgende:
Ff kijken of er op de Skaips iemand boeiends is.
As if.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:22 schreef Zeroku het volgende:
Ff kijken of er op de Skaips iemand boeiends is.
quote:
quote:
mij lukt het ook wel aardigquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef DeLuna het volgende:
Volgens de posts hier kan alleen Patrique zingen?
Snaavel is erquote:
Ik heb jou horen zingen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij lukt het ook wel aardig
Vooral acapelle baspartijen
Morgenavond gaan we naar Voice Male![]()
![]()
Ik kan wel sproeien.quote:
Mijn muziekleraar was een tenor.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral acapella baspartijen
![]()
Trustequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
hoi en weer weltrusten
Ik ga een keer op tijd slapen in het weekend, morgen klussen dus moet fit zijn
Kusjes
Ik ben er net mee gestoptquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik ga ook maar eens aan Skype beginnen.
quote:
C_a'tjequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:
hoi en weer weltrusten
Kusjes
het was gezelligquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:hoi en weer weltrusten
Kusjes
Slaap lekker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef charmed_angel het volgende:hoi en weer weltrusten
Kusjes
Misschien zijn ze aan het groeienquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:25 schreef Myraela het volgende:
Mijn borst jeukt al 2 dagen. Is dat raar?
Geen idee? Wat zegt google?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zou misschien gaan, maar te moe na het werken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Lkkr ff ander onderwerp door heen gooien...Wie gaan er nog uit vanavond!
Nog groter. Fijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien zijn ze aan het groeien.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vooral acapella baspartijen
![]()
Ik niet. Ik ga morgen 10km zwemmen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
Muggen zijn ook dol op tieten...quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:25 schreef Myraela het volgende:
Tsja. M'n zus heeft daar trouwens wel serieus last van. Ik weet niet in hoeverre dat van jou serieus wasquote:
Oh, die staan vaak op Demonoid, maar heb nooit zin die te downloaden.quote:
Jou zus der borst jeukt ook?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tsja. M'n zus heeft daar trouwens wel serieus last van. Ik weet niet in hoeverre dat van jou serieus was.
Ken je Van Canto?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, of je moet gewoon een keer langskomen
vooral deze doen we vaak:
Je treedt ook echt op?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, of je moet gewoon een keer langskomen
vooral deze doen we vaak:
Nee, grootte had ik het overquote:
Misschien tegen 3 uur nog. Dat je nog net naar binnen mag.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Fanta-stick het volgende:
ik wil het niet wetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef Bos81 het volgende:
Zo meteen de dagcijfers, ik hou mijn hart vast
Ik sta op hooguit 350.quote:
Dan kom je hier al niet meer binnen. Dan is het 3 eruit, 1 naar binnen. Dat duurt te lang als je met wat vriendinnen bent.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien tegen 3 uur nog. Dat je nog net naar binnen mag.
ga ik niet heenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef DeLuna het volgende:
Deadmau5 onwel geworden, shows tm 18 aug al gecanceld
Zeroku ?
De maandcijfers zijn wel al bekendquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef Bos81 het volgende:
Zo meteen de dagcijfers, ik hou mijn hart vast
Fuckquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef DeLuna het volgende:
Deadmau5 onwel geworden, shows tm 18 aug al gecanceld
Zeroku ?
Ik wilde uitgaan maar iedereen is moe of heeft geen zin of mogen niet..=.=quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Socios het volgende:
[..]
Misschien tegen 3 uur nog. Dat je nog net naar binnen mag.
008 (025) 05753 Myraelaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
De maandcijfers zijn wel al bekend
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4
Hier mag je tot 2 uur erin! En om 4 uur eruitquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan kom je hier al niet meer binnen. Dan is het 3 eruit, 1 naar binnen. Dat duurt te lang als je met wat vriendinnen bent.
Ohw, valt hier wel mee. Na 3 uur mag je geen enkele uitgaansgelegenheid meer naar binnen hier, maar vlak voor die tijd kom ik nog wel een heel chille club in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Myraela het volgende:
Dan kom je hier al niet meer binnen. Dan is het 3 eruit, 1 naar binnen. Dat duurt te lang als je met wat vriendinnen bent.
Ik sta onder jouquote:
OMGquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
De maandcijfers zijn wel al bekend
FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers 2010 (en Totals Top 5.000) #4
Oh ik weet niet precies hoelaat. Maar zodra het te druk word maken ze die regel. En wij zijn altijd best laat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier mag je tot 2 uur erin! En om 4 uur eruit
Hiero mag je er tot 4 uur naar binnen bij sommige tot 5quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, valt hier wel mee. Na 3 uur mag je geen enkele uitgaansgelegenheid meer naar binnen hier, maar vlak voor die tijd kom ik nog wel een heel chille club in.
Ja maar ik wist dat Zeroku Deadmau5 leuk vond. Dus daarom.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ga ik niet heen
Morgen naar Voice Male, en later dit jaar nog naar rapalje
quote:Tegenwoordig is het Stratumseind, naast de Dommelstraat, een belangrijke uitgaansstraat in Eindhoven. Men vindt er een aaneenschakeling van ongeveer 50 horecagelegenheden waaronder cafés, grand cafés en restaurants.
Ik ben 2x wezen stappen in Leeuwardenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, valt hier wel mee. Na 3 uur mag je geen enkele uitgaansgelegenheid meer naar binnen hier, maar vlak voor die tijd kom ik nog wel een heel chille club in.
Stalk jij mij ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik wist dat Zeroku Deadmau5 leuk vond. Dus daarom.
Ja I know...quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik wist dat Zeroku Deadmau5 leuk vond. Dus daarom.
Hier is het ook zo dat als het druk is er pas mensen in mogen als er mensen uit gaan jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh ik weet niet precies hoelaat. Maar zodra het te druk word maken ze die regel. En wij zijn altijd best laat.
Haha, lachen. Waar ben je geweest?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben 2x wezen stappen in Leeuwarden
kroegjes in achterafsteegjes...quote:
Club Noaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kroegjes in achterafsteegjes...![]()
En Noa
Daar jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Club NoaDaar wil straks nog even naartoe.
Er was laatst een FOK!ster die had iemand aangesproken in Club Noa omdat ze dacht dat ik het was.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar ja
Misschien heb ik je wel eens gezien!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Er was laatst een FOK!ster die had iemand aangesproken in Club Noa omdat ze dacht dat ik het was.Bleek niet zo te zijn, lol.
Doe maar eens ja.quote:
gheghequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Er was laatst een FOK!ster die had iemand aangesproken in Club Noa omdat ze dacht dat ik het was.Bleek niet zo te zijn, lol.
Donderdag, studentenavond? Collegekaart erbij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:38 schreef tombolafan het volgende:
Dus je hebt nog een dubbelganger ook
Ik ging die keren op donderdag
Personal Best / Persoonlijk bericht (PM)quote:
Of datquote:
Faalquote:
voor deze keer danquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het late night? Mogen we geil doen?
Ja, dat jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Donderdag, studentenavond? Collegekaart erbij.
Dan ook wel lachen ja. Zaterdag vind ik de muziek beter tho.
Nou, van mij mag dat ook wel op vroege tijdstippen hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Myr's geile uurtjequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Valt wel mee tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
wow, zie dat t weer lekker hard is gegaan met de topcs vandaag (eh gisteren)
Hier in de SC gebruik dat al heel langquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat Symphonic die afkorting voor iets anders gebruikt, kan ik ook niet helpen, hè.
ik kijk even de andere kant opquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe even je ogen dicht of wees even niet mijn papa dan.
Ohw, ok, niet eerder gehoord.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hier in de SC gebruik dat al heel lang
Spreek voor jezelfquote:
Geen idee, ben de tel kwijtgeraaktquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:43 schreef Koen66 het volgende:
wow, zie dat t weer lekker hard is gegaan met de topcs vandaag (eh gisteren)
Trustequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Lieve mensen, het was me een genoegen, ik duik mijn mandje in![]()
Trustequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Slaaplekker.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Waarom alleen voor Myr?quote:
Ik jaag je toch niet weg he?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Trusten papaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:45 schreef Symphonic het volgende:
Ik niet. Ofja. Half.quote:
N.a.v. jouw vraag wie er nog wakker is?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
* Koen66 wacht op al het geils dat komen gaat
Caps lock?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Ben ik dan de enige Caps Lock Fetisjistequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk bent doet zo'n capslock het niet voor me nee
Nee, Myr wilde iets geils gaan doen geloof ik en Tombo vod dat iedereen dat moest doen. of zoietsquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef Koen66 het volgende:
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige Caps Lock Fetisjiste
Nee, dat geloof ik niet, maar in deze SC waarschijnlijk welquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:51 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige Caps Lock Fetisjiste
Ow, ok, dat had ik ff gemistquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, Myr wilde iets geils gaan doen geloof ik en Tombo vod dat iedereen dat moest doen. of zoiets![]()
Ja, nu heb ik er al geen zin meer inquote:
Iets mis meequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:53 schreef Koen66 het volgende:
@Fanta-Stick: nieuw hier zo te zien in je profiel?
Kan natuurlijk ook zomaar dat ik goed ben in posts verdraaien.....quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, ok, dat had ik ff gemist
En jij kijkt graag toe dan?
Het spontane is er wel vanaf jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik er al geen zin meer in
Noppes, iedereen moet vooraan beginnen tochquote:
tnxquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Noppes, iedereen moet vooraan beginnen toch
Welcome!
Hmmm ik had me er ook niet mee moeten bemoeienquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benny weet mn mood goed te verpesten jaquote:
Je mist dan ook niksquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pfoe, ik was ff bang dat ik de schuldige wasquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Benny weet mn mood goed te verpesten ja
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm ik had me er ook niet mee moeten bemoeien
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kapper geweest?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
Ik was even naar de wc en meteen een foto van mijn haar gemaakt, aangezien ik toch stond
Wat weet jij daar nou van?quote:
Als ie er maar geen gewoonte van maaktquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat soort acts zijn voor mij de reden waarom HGT me niet boeitquote:
Ik had gedacht dat jij er wel bij zou gaan zittenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
Ik was even naar de wc en meteen een foto van mijn haar gemaakt, aangezien ik toch stond
En die ga je nu hier posten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:58 schreef Myraela het volgende:
Ik word hier bijna opgewonden van hihih Iquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zuig dat plastic dingetje van bifi worstje altijd uit.
deed ik vroeger ook altijdquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
Hihiiiiiiquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik word hier bijna opgewonden van hihih I![]()
Die dansact is wel tof... zeker voor minimensjes van die leeftijd, maar dit is ook meteen mijn ding wat me tegen zit. Ik snap het nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat soort acts zijn voor mij de reden waarom HGT me niet boeit
Bedankt dat je dat met ons wilde delenquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Bellatrix het volgende:
neequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hihiiiiii![]()
![]()
msnnenn??? heb jij tmf accoun?
sufkutquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:03 schreef Bellatrix het volgende:
Omg Benny, je vroeg of ik iets van HGT had gezien een paar uur terug en ben helemaal vergeten te antwoorden.
Ze dansen prima, maar daarvoor zijn imho shows als SYTYCD. Hou gewoon niet van dat samengeraapte zooitje bij HGTquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die dansact is wel tof... zeker voor minimensjes van die leeftijd, maar dit is ook meteen mijn ding wat me tegen zit. Ik snap het niet
jongen kut bakkes bek houwe jongen moek u w slaanquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
nee, maar we kunnne wel ff kr@bbele las je wlit
?
Neequote:Op zondag 1 augustus 2010 01:01 schreef Fanta-stick het volgende:
@tombola betekent jou ondertitel ; ik heb een naaktslak gezienff nieuwsgierig
Ik schrok me dood.quote:
Stttt ik ookquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Mooie neusquote:
Horeca misschienquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
Wat voor een kutwerk doe je als je morgen moet werken.
Dankjewel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooie neus. Past goed bij je ogen
.
Nee dat kan niet.quote:
Grapje hoorquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mooie neus. Past goed bij je ogen
.
Wat is er vreemd aan om op maandag te werken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef Bellatrix het volgende:
Wat voor een kutwerk doe je als je morgen moet werken.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 01:08 schreef Koen66 het volgende:
16/10 gaat iedereen op zoek naar die Smiley
Wantquote:
Het is wel m'n eerste werkdag weer na 3.5 week vakantie...quote:
Ik helaasquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wie werkt er nou op maandag.
Sowieso, werken.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |