SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door sciter op 01-08-2010 00:12:49 ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
T had ook gwn verder gekund in die andere hoor
Ja, maar dat vind ik niet echt voelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, regels!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik niet echt voelenOpen er een topic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Onzin die normaal niet mag.quote:
Die andere was te vroeg..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef Stofzuigerzak het volgende:
4 over 12 pas nachtbagger ... je bent 4 minuten te laat
Ja idd.. meteen de bagger verbaggerd..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef Stofzuigerzak het volgende:
4 over 12 pas nachtbagger ... je bent 4 minuten te laat
Wij heten u welkomquote:
Dank uquote:
Nou de mijne is meer dan hard hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef Caution het volgende:
[..]
Nou.. om echt een harde van te krijgen..
Den Helderquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef Caution het volgende:
[..]
Nou.. om echt een harde van te krijgen..
Niet, swa. Dat was een spange grapje. Dat tt is gewoon goed maar straat van de streetz jwz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vandaag zin in doutzen kroes, ookal zijn de tieten niet geweldig
![]()
Watertje voor mij !!1!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef nattermann het volgende:
PILS!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111
Ik..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
Wie heeft er last van een erectiestoornis?
Ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
Baas B.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
Jammer van de Grolsch.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.. en nu baggeren?
In een topic als dit?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef Dewardo het volgende:
dank u dank u.. ik heb honger
loempia's anyone?
[ afbeelding ]
Dat lukt je hier vast ook wel weer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je sloot een prima bagger topic... ik was al helemaal gesetteld...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef Dewardo het volgende:
dank u dank u.. ik heb honger
loempia's anyone?
[ afbeelding ]
Leuk die beugel (Y)!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.. en nu baggeren?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Ajax heeft verloren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
Bier en tetten!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
Mwah, ik maak weinig leuks mee, dus ik pas.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
zeiksnor.. zijn lekker jonge!quote:
Gister gebeurde er wat, ik weet het niet meer maar het was leuk, toen ging ik naar huis en toen ging ik weer terug en was het weg. Ik droomde erover maar het was niet hetzelfde, ondanks alle inspanning wist ik die essentie niet meer te pakken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
Nu ik het plaatje alleen al zie ga ik zowat al over mn nekquote:
Spannend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gister gebeurde er wat, ik weet het niet meer maar het was leuk, toen ging ik naar huis en toen ging ik weer terug en was het weg. Ik droomde erover maar het was niet hetzelfde, ondanks alle inspanning wist ik die essentie niet meer te pakken.
genoegquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Heeft iemand nog wat vervelends te vertellen?
toch bedanktquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu ik het plaatje alleen al zie ga ik zowat al over mn nek![]()
Maare eetse he
Gister gebeurde er wat, ik weet het niet meer maar het was vervelend, toen ging ik naar huis en toen ging ik weer terug en was het weg. Ik droomde erover maar het was niet hetzelfde, ondanks alle inspanning wist ik die essentie niet meer te pakken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb mn ribben gekneusdquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb net mn kamer opgeruimd om een kut bon te vinden. En niet eens gevondenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
ik moest lachenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gister gebeurde er wat, ik weet het niet meer maar het was vervelend, toen ging ik naar huis en toen ging ik weer terug en was het weg. Ik droomde erover maar het was niet hetzelfde, ondanks alle inspanning wist ik die essentie niet meer te pakken.
Zere balg van de Apfelkornquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Dat mijn smsjes op zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb net mn kamer opgeruimd om een kut bon te vinden. En niet eens gevonden![]()
Jij nog wat te klagen?
Apfelkornquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zere balg van de Apfelkornmaar dat was al bekend soms .
Kibbelingquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Dewardo het volgende:
[..]
toch bedankt![]()
enne.. waar heb jij zin in dan?
Maand na augustus weerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik kreeg veel te weinig leuke smsjes van je.
Nee hoor, roosvice is ook goed.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En je hebt absoluut alcohol nodig?
Daarom ben je zo slotjes geil..quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:22 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee hoor, roosvice-whiskey is ook goed.
Gelukkig maar! Nachtbagger niet gemist van de week?quote:
Waarom dan toch aan de Apfelkorn gaan?quote:
Ja deze bagger is het net nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Onder dwang doet een eens rare dingen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom dan toch aan de Apfelkorn gaan?
En Roosvicé
Groepsdrukquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Onder dwang doet een eens rare dingen.
Ahhh, morgen weer douchenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is trouwens weer de eerste van de maand
kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef BarrieButsers het volgende:
Het is trouwens weer de eerste van de maand
onder mn usernaam?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Onder welke naam moet ik je opslaan?
Moet ik nu weer pics gaan postenquote:
Facebook?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:25 schreef Autiestje het volgende:
<object width="400" height="300" ><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="movie" value="http://www.facebook.com/v/476821060759" /><embed data-src="http://www.facebook.com/v/476821060759" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="400" height="300"></embed></object>
Jij dan weer welquote:
Gridquote:
Jou OP wasquote:
Jouw probleem.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Caution het volgende:
Ik volg het niet.. het gaat te snel doe is rustig hé
Nou ja ik doe wel mannen, maar als je dat lekker vindtquote:
:3quote:
Onder spoiler dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik doe wel mannen, maar als je dat lekker vindt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou OP was![]()
Maar de rest blijft achter
In de aanbiedingquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Waarom koop je dan ook Jupiler
Is in ieder geval watquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik doe wel mannen, maar als je dat lekker vindt
Wel! de eerste keer deze week dat ik weer meepost.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Nachtbagger niet gemist van de week?
Koop dan Grolsch deze week in de aanbiedingquote:
quote:
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet ik mijn pics weer boven water halen?
Probeer eens wat!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
moet ik mijn pics weer boven water halen?
Iets met diepgang..en dan niet de diepgang waar je nu aan denktquote:
Ohh zodoende! Het was allemaal al extra rustig enzo..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wel! de eerste keer deze week dat ik weer meepost.
Sorry man!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Gridlok het volgende:
Net hele avond Arrow Classic Rock geluisterd en Hertog Jan gedronken in een te luie sofa :3 ( Met achter me een Herman Brood schilderij )
Liever niet, Grolsch is niet mijn biersoortquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Koop dan Grolsch deze week in de aanbieding
Vast nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Caution het volgende:
Kan iemand mij helpen met mijn probleem?
Sex gebrek?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Caution het volgende:
Iets met een trein..?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Caution het volgende:
PS overdosequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Shoop da whoop.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geile wijven dikke tietenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:30 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je erover praten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef Caution het volgende:
Das een goddomm mooie boot.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:31 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt veel diepgang te hebben
Zal voorlopig nog wel rustig blijven ben een beetje fok! moe.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ohh zodoende! Het was allemaal al extra rustig enzo..
Geilquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:33 schreef Caution het volgende:
Ik zie allemaal lekkere wijven maar goed ik vind dat er ook is gedacht moet worden aan de vrouwen dus vandaar mijn contributie
een lekkere kerel voor de dames![]()
[ afbeelding ]
:_quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:33 schreef Caution het volgende:
Ik zie allemaal lekkere wijven maar goed ik vind dat er ook is gedacht moet worden aan de vrouwen dus vandaar mijn contributie
een lekkere kerel voor de dames![]()
[ afbeelding ]
Dat is wel kut danquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zal voorlopig nog wel rustig blijven ben een beetje fok! moe.
Dacht het niet, we hebben oceanview met zijn pareltjes :3333333333:'(quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zal voorlopig nog wel rustig blijven ben een beetje fok! moe.
Op zoek naar pics voor jou sloeriequote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
Bella beeb voor jou
[ http://www.gk.nl/cmsdata/images/00Voetbal/Fabio_Cannavaro___Ita.jpg&t=1]afbeelding ]
Wat een kutkoppen hebben die :/quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
:_
Hier heb je meer van mijn kant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben daar laatst nog geweest met men neefm 90's party, goddomm wat een kanker loopt daar rond :/quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:35 schreef Bellatrix het volgende:
Time outDat is nog eens niet zo lang geleden.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
:_
Hier heb je meer van mijn kant
Ja, echt het uitschot van alles.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ben daar laatst nog geweest met men neefm 90's party, goddomm wat een kanker loopt daar rond :/
zeuren dat jullie pics willenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom? om te bewijzen dat ik op vrouwen val? heumeu much?:3333
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:36 schreef Kally het volgende:
[ http://i24.photobucket.com/albums/c36/heksie73/sexy/6sixpacks.jpg&t=1]afbeelding ]
JULLIEquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh, ken me niet herinneren dat ik daar ooit om gevraagd hab :3
ik zie er 8quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:36 schreef Kally het volgende:
[ http://i24.photobucket.com/albums/c36/heksie73/sexy/6sixpacks.jpg&t=1]afbeelding ]
ABN pl0xquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben rens met blaow haar en goa naar de luun jonge kei gek!!!
Jaquote:
En dan die bus die van uit Schijndel daar heen gaat, de Magic bus ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik ben rens met blaow haar en goa naar de luun jonge kei gek!!!
Jullie in het algemeen "dude"quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jullie = Iedereen in deze topic, hoor ik ook bij knaap :3
Hahah daar heb ik nog ooit in gezeten met een zatte kopquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan die bus die van uit Schijndel daar heen gaat, de Magic bus ofzo._!
quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:36 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn denk ik laatste
Ik ook.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahah daar heb ik nog ooit in gezeten met een zatte kop
Mag ik mee?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaan we samen keer, KEI GEZELLIG JONGE
EN DAN JULLIE CHICKIES HOSSSELEN DIE NET FRIKANDEL SPEICAAL HEBBEN UITGEKOTST LEKKER TONGEN MJAMMM LEKKKAHquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaan we samen keer, KEI GEZELLIG JONGE
Nu niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:40 schreef HappyBob het volgende:
Wie heeft er zin om vanavond uit te gaan?
Sounds perfect!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
EN DAN JULLIE CHICKIES HOSSSELEN DIE NET FRIKANDEL SPEICAAL HEBBEN UITGEKOTST LEKKER TONGEN MJAMMM LEKKKAH
OOh.. de magic bus.. dat waren nogeens jaren. 10 jaar geleden zat gekke paultje altijd daar naast de deurquote:
Ga jij nou maar aartjes hosselen, of hoe die mongeul nou heettequote:Op zondag 1 augustus 2010 00:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
EN DAN JULLIE CHICKIES HOSSSELEN DIE NET FRIKANDEL SPEICAAL HEBBEN UITGEKOTST LEKKER TONGEN MJAMMM LEKKKAH
Aukje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:42 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aartjes hosselen, of hoe die mongeul nou heette
Beurs?quote:
Klinkt beter in Engels.quote:
Weet je het zeker?quote:
zoek de deur opquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil uitgaan..zit vol met energie!!
Heb ik al gedaan :3 Arrow Classic Rock, Hertog Jan, Herman Brood Schilderij.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:44 schreef HappyBob het volgende:
En vertel eens hoe het bij DE IER was..
quote:
quote:
HOIquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |