SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door sciter op 01-08-2010 00:12:49 ]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
T had ook gwn verder gekund in die andere hoor
Ja, maar dat vind ik niet echt voelenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, regels!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:05 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik niet echt voelenOpen er een topic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
Onzin die normaal niet mag.quote:
Die andere was te vroeg..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef Stofzuigerzak het volgende:
4 over 12 pas nachtbagger ... je bent 4 minuten te laat
Ja idd.. meteen de bagger verbaggerd..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:07 schreef Stofzuigerzak het volgende:
4 over 12 pas nachtbagger ... je bent 4 minuten te laat
Wij heten u welkomquote:
Dank uquote:
Nou de mijne is meer dan hard hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef Caution het volgende:
[..]
Nou.. om echt een harde van te krijgen..
Den Helderquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef Caution het volgende:
[..]
Nou.. om echt een harde van te krijgen..
Niet, swa. Dat was een spange grapje. Dat tt is gewoon goed maar straat van de streetz jwz.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb vandaag zin in doutzen kroes, ookal zijn de tieten niet geweldig
![]()
Watertje voor mij !!1!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:10 schreef nattermann het volgende:
PILS!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111
Ik..quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
Wie heeft er last van een erectiestoornis?
Ik nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
Baas B.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
Jammer van de Grolsch.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.. en nu baggeren?
In een topic als dit?quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:14 schreef HappyBob het volgende:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef Dewardo het volgende:
dank u dank u.. ik heb honger
loempia's anyone?
[ afbeelding ]
Dat lukt je hier vast ook wel weer.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:16 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je sloot een prima bagger topic... ik was al helemaal gesetteld...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef Dewardo het volgende:
dank u dank u.. ik heb honger
loempia's anyone?
[ afbeelding ]
Leuk die beugel (Y)!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:15 schreef sciter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo.. en nu baggeren?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
Heeft iemand nog wat leuks te vertellen?
Ajax heeft verloren.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
Bier en tetten!quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
Mwah, ik maak weinig leuks mee, dus ik pas.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
zeiksnor.. zijn lekker jonge!quote:
Gister gebeurde er wat, ik weet het niet meer maar het was leuk, toen ging ik naar huis en toen ging ik weer terug en was het weg. Ik droomde erover maar het was niet hetzelfde, ondanks alle inspanning wist ik die essentie niet meer te pakken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Oceanview het volgende:
Nu ik het plaatje alleen al zie ga ik zowat al over mn nekquote:
Spannend.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gister gebeurde er wat, ik weet het niet meer maar het was leuk, toen ging ik naar huis en toen ging ik weer terug en was het weg. Ik droomde erover maar het was niet hetzelfde, ondanks alle inspanning wist ik die essentie niet meer te pakken.
genoegquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Heeft iemand nog wat vervelends te vertellen?
toch bedanktquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nu ik het plaatje alleen al zie ga ik zowat al over mn nek![]()
Maare eetse he
Gister gebeurde er wat, ik weet het niet meer maar het was vervelend, toen ging ik naar huis en toen ging ik weer terug en was het weg. Ik droomde erover maar het was niet hetzelfde, ondanks alle inspanning wist ik die essentie niet meer te pakken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb mn ribben gekneusdquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Ik heb net mn kamer opgeruimd om een kut bon te vinden. En niet eens gevondenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
ik moest lachenquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Torrio het volgende:
[..]
Gister gebeurde er wat, ik weet het niet meer maar het was vervelend, toen ging ik naar huis en toen ging ik weer terug en was het weg. Ik droomde erover maar het was niet hetzelfde, ondanks alle inspanning wist ik die essentie niet meer te pakken.
Zere balg van de Apfelkornquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:18 schreef Oceanview het volgende:
Dat mijn smsjes op zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb net mn kamer opgeruimd om een kut bon te vinden. En niet eens gevonden![]()
Jij nog wat te klagen?
Apfelkornquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:20 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zere balg van de Apfelkornmaar dat was al bekend soms .
Kibbelingquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Dewardo het volgende:
[..]
toch bedankt![]()
enne.. waar heb jij zin in dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |