of zoals mn oma, die zegt geilquote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:14 schreef Vanyel het volgende:
Gel uistpreken als zjel is vrij zuidelijk. In de rest van Nederland zeggen ze meestal djel.

, maar werd geveto'd door hubby
 , maar werd geveto'd door hubby 

Heeft oma There's something about Mary gekeken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
of zoals mn oma, die zegt geil
hey je hebt geil in je haren!
oh... wacht...

quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:55 schreef Kleurdoos het volgende:
gisteren sprak ik iemand met een dochtertje Mirna..niet zo raar natuurlijk..
maar wel dat ze haar vernoemden naar mirna goossen, omdat die zo lekker spontaan is ;')
 omg
 omg 

maar op de middelbare heette niemand marleen
 maar op de middelbare heette niemand marleen  dus die zijn allemaal gesneuveld ofzo
 dus die zijn allemaal gesneuveld ofzo

maar het is hem dus niet geworden vanwege mevrouw Blok. En achteraf blijkt dat het echt heel heel erg meevalt met de hoeveelheid Dieuwertjes
 maar het is hem dus niet geworden vanwege mevrouw Blok. En achteraf blijkt dat het echt heel heel erg meevalt met de hoeveelheid Dieuwertjes  

In t oosten komt het wel vaak voor ..ik ken wel een paar clau'squote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik kom trouwens nooit een andere Claudia tegen.

niet niet!! *springt* ik leef nog!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:31 schreef Kleurdoos het volgende:
Charlotte is voor kakkers..en t doet me denken aan die uien
Maartje vind ik best leuk, maar te bekend.
En marleen, marleens had ik random in de klas op de basisschoolmaar op de middelbare heette niemand marleen
dus die zijn allemaal gesneuveld ofzo

maar ik heb ook met Marleen's in de klas gezeten en in andere klassen enzo waren er heel veel. En nu ik ouder ben kom ik het echt nauwelijks nog tegen. Where have they gone?!
 maar ik heb ook met Marleen's in de klas gezeten en in andere klassen enzo waren er heel veel. En nu ik ouder ben kom ik het echt nauwelijks nog tegen. Where have they gone?!  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |