Amélie en Klaar vind ik wel een beetje gek hoor,quote:

quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Amélie en Klaar vind ik wel een beetje gek hoor,

). En ik vind Ella zo leuk, hij moet denken aan dat liedje van Rihanna, under my umberella ...ella...ella...ey....ey
 ). En ik vind Ella zo leuk, hij moet denken aan dat liedje van Rihanna, under my umberella ...ella...ella...ey....ey  
  !
 !  

Hehe...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Amélie en Klaar vind ik wel een beetje gek hoor,

Vind ik ook leuk!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hehe...
Klara dan, hele populaire naam hier om je dochter zo te noemen. Net als Agnes en Wilma. Beetje ouderwets in Nl
Ooh...Malin vond ik ook mooi

Ik zou dan een dochter Ingalill moeten noemen en een zoon Isak mmh toch maar nietquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als je hier de naam van de beide ouders invult komt er een Scandinaviasche naam uit die bij jullie past
Staat ook gelijk de top 20 of zo van populairste namen van dit moment: Namntoppen

want deze wil ik houden.
 want deze wil ik houden.  

no shit
 no shit 

Dat levert bij ons "Fiona" en "Gert" op. Dacht het dus niet...quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:11 schreef Knutknuttsson het volgende:
Als je hier de naam van de beide ouders invult komt er een Scandinaviasche naam uit die bij jullie past

ALLLEEEE GERTJEEEEEEquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 23:28 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Dat levert bij ons "Fiona" en "Gert" op. Dacht het dus niet...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |