En niemand kijkt die!quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is de serieuze topic reeks over de stream van Opaatje.
Ik geloof dat het de bedoeling is dat hier "serieus" gepost word door de mensen die daadwerkelijk de stream volgenquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:07 schreef Fiepoo het volgende:
voor zover er nog serieus op deze man gereageerd kan worden![]()
Ja baasquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat hier "serieus" gepost word door de mensen die daadwerkelijk de stream volgen
Voor het (humoristisch bedoelde maar niet zo begrepen) gebagger toen de streams nog down waren hebben we van onze lieve modjes alhier de ruimte gekregen in die andere topics
Nu zijn de streams weer live en gaan we over op ontopic reageren op de wilde avonturen van OpaatjeDus ik neem aan dat gebagger en offtopic geblér over users en andere forums hier niet op zijn plek is.
Ben je je mod kwaliteiten aan het oefenen ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat hier "serieus" gepost word door de mensen die daadwerkelijk de stream volgen
Voor het (humoristisch bedoelde maar niet zo begrepen) gebagger toen de streams nog down waren hebben we van onze lieve modjes alhier de ruimte gekregen in die andere topics
Nu zijn de streams weer live en gaan we over op ontopic reageren op de wilde avonturen van OpaatjeDus ik neem aan dat gebagger en offtopic geblér over users en andere forums hier niet op zijn plek is.
Ik probeer mijn bagger goed te makenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ben je je mod kwaliteiten aan het oefenen ?![]()
gewoon ff vraagje, waarom heb jij zo een hekel aan Opaatje, toch niet omdat ie voor AJAX is hequote:Op maandag 2 augustus 2010 17:18 schreef Fiepoo het volgende:
Oh... ik dacht dat mijn vissen screensaver vast was gelopen.....
echt spannend wordt het pas als de verwarming van dat aquarium op hol slaat,en het water begint te koken.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef Gert het volgende:
Stream-update: de vogeltjes kwinkeleren er lustig op los!
[ afbeelding ]
Omdat hij voor Ajax is? welnee.... waarom margo?... omdat ze zo uit de hoogte komt doen over d'r forumpje terwijl ze echt 3x niks voorstelt en ook nog eens zo oliedom is :-) en natuurlijk omdat ze overal een bruine arm wil halenquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
gewoon ff vraagje, waarom heb jij zo een hekel aan Opaatje, toch niet omdat ie voor AJAX is he![]()
en wat is jou relatie met Margo, want daar geef je ook zo flink op af??? maar volgens mij volg jij echt dag en nacht alles.
antwoorde is niet verplicht maar ben gewoon nieuwschierig.
ik geef aan niemand iets door, dat leest ze wel hier, en nee ik ben ook geen lid van KlitjesKot dus dat,heb er al heel lang een ban, maar ik heb ook geen hekel aan margo, heb aan niemand eigenlijk een hekel.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:31 schreef Fiepoo het volgende:
[..]
Omdat hij voor Ajax is? welnee.... waarom margo?... omdat ze zo uit de hoogte komt doen over d'r forumpje terwijl ze echt 3x niks voorstelt en ook nog eens zo oliedom is :-) en natuurlijk omdat ze overal een bruine arm wil halen
Mag je best aan haar doorgeven hoorjullie zijn toch vriendinnen?
![]()
i dare youquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:35 schreef Toverheks het volgende:
, heb aan niemand eigenlijk een hekel.
Ja het arme beest het heet Ajax, dat kun je die papagaai toch niet aandoen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
Die papegaai vind ik wel tof trouwens.
ja wat doe je nou...nu moet ik mezelf inhouden om niet te gaan lezen daarquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:22 schreef mootie het volgende:
Oooh ik kijk ff naar de chat daar, en het is alweer ruzie.
Maar het is zo grappig en beschamend tegelijk. Volwassen mensen die elkaar van een chat af proberen te werken of te pesten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wat doe je nou...nu moet ik mezelf inhouden om niet te gaan lezen daar
Ik keekquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is zo grappig en beschamend tegelijk. Volwassen mensen die elkaar van een chat af proberen te werken of te pesten.
Kleuterschool all over!
Doe jezelf niet te kort, peuter.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is zo grappig en beschamend tegelijk. Volwassen mensen die elkaar van een chat af proberen te werken of te pesten.
Kleuterschool all over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |