Maar het is zo grappig en beschamend tegelijk. Volwassen mensen die elkaar van een chat af proberen te werken of te pesten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja wat doe je nou...nu moet ik mezelf inhouden om niet te gaan lezen daar
Ik keekquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is zo grappig en beschamend tegelijk. Volwassen mensen die elkaar van een chat af proberen te werken of te pesten.
Kleuterschool all over!
Doe jezelf niet te kort, peuter.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar het is zo grappig en beschamend tegelijk. Volwassen mensen die elkaar van een chat af proberen te werken of te pesten.
Kleuterschool all over!
Ow jullie kennen mekaar ,waren jullie buren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien in dat inteeltdorp waar je ouders (broer en zus?) vandaan komen
Welk inteeltdorp is dat precies?quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien in dat inteeltdorp waar je ouders (broer en zus?) vandaan komen
Zeg eens iets gemeens over opaatje?quote:
Of naar de bingo? Vanmiddag lag ze nog gezellig op de bank en ze heeft samen met die ouwe ook nog soep gegeten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef FANN het volgende:
Waar is Oma trouwens in dit hele verhaal ?
Weggelopen![]()
huis leeggehaald![]()
en zijn bankrekening geplunderd?
Waarom noemt die man zich Opaatje? Zo oud is hij toch nog niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:04 schreef FANN het volgende:
Waar is Oma trouwens in dit hele verhaal ?
Weggelopen![]()
huis leeggehaald![]()
en zijn bankrekening geplunderd?
Ow serieus ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef spuitje het volgende:
[..]
Of naar de bingo? Vanmiddag lag ze nog gezellig op de bank en ze heeft samen met die ouwe ook nog soep gegeten.
58 Als ik het goed begrepen heb en op die leeftijd zijn toch heel veel mannen al opa hoor! Maar het verkleinwoord past weer niet echt bij hem vind ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom noemt die man zich Opaatje? Zo oud is hij toch nog niet?
Denk dat er weinig te plunderen valt voor Omaatje.
Alles gaat op aan bier toch?
nee Oma heeft alles vergokt bij de Bingoquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tsssssssssss die Oma's van tegenwoordigquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die 5min die ik gekeken heb zat er gewoon een vrouw op de bank. Toch moest opaatje z'n eigen bier halen.
Spuit je heb een fan Herobinklutser volgt je posts op fok...quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:08 schreef spuitje het volgende:
[..]
58 Als ik het goed begrepen heb en op die leeftijd zijn toch heel veel mannen al opa hoor! Maar het verkleinwoord past weer niet echt bij hem vind ik.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nee Oma heeft alles vergokt bij de Bingo
Tja en een blindpaard kan er nog niet eens schade maken..zo te zienquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geweldig he?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:09 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Spuit je heb een fan Herobinklutser volgt je posts op fok...
Ik heb veel respect voor iemand die zich zo bloot durft te geven en mensen de mogelijkheid geeft een kijkje te nemen in zijn privé leven.quote:
Jij bent bedreigdquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor iemand die zich zo bloot durft te geven en mensen de mogelijkheid geeft een kijkje te nemen in zijn privé leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |