Doet ie alleen maar omdat ie een hekel aan typen heeft ..of niet snel genoeg kan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb veel respect voor iemand die zich zo bloot durft te geven en mensen de mogelijkheid geeft een kijkje te nemen in zijn privé leven.
Het is toch schattig, zitten allemaal keihard te f5-en om te kijken of er nog iets over ze gezegd is, kunnen ze weer even kankeren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:29 schreef Gert het volgende:
Waarom zetten ze die chat niet gewoon dicht, als ze alleen maar gezellig met z'n allen willen kankeren op FOK!
Net als al die vaste chatters ,,zijn een beetje paranoia.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:28 schreef mootie het volgende:
Die Hero doet zijn bijna-naam wel eer aan, doodsbang voor elk nieuw gezicht.
Toevallig zag ik dat stukje, ze deed toch niks? Ik zie alleen die herodinges die para wordt en lichtelijk onbeschaafd reageert op BQ.quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:39 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Beequeen ook een ban daar ...man man man wat een beleid daar.
Gebant door opaatje
lol dikwijls is de lijst weer leeg ja..quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt SV wel. Een webcam, een chat, wat sensatie en een lange lijst bans. Als morgen alle bans weer opgeheven wordne, dan is opaatje vast Peter met een masker op.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het lijkt SV wel. Een webcam, een chat, wat sensatie en een lange lijst bans. Als morgen alle bans weer opgeheven wordne, dan is opaatje vast Peter met een masker op.
Allemaal van Fok!. Hup een ban, dat de aanwezigen je verrot schelden maakt verder niet uitquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:48 schreef Majkool het volgende:
En kick.Zo erg was ik nou toch ook weer niet?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Allemaal van Fok!. Hup een ban, dat de aanwezigen je verrot schelden maakt verder niet uit
Dat zat ik dus net te denkenquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Gert het volgende:
Zit-ie nou van een paar meter afstand zo die chat te lezen?
Ik zij toch de hele dag de stoelendans..die kerel moet toch wel eelt op zijn reet hebben van al dat zitten.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:06 schreef Gert het volgende:
Zit-ie nou van een paar meter afstand zo die chat te lezen?
Enorm scherm met enorme lettersquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zat ik dus net te denken![]()
Hele goede ogen of een enorm scherm?
of het scherm staat op slechtziende resolutiequote:Op maandag 2 augustus 2010 21:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat zat ik dus net te denken![]()
Hele goede ogen of een enorm scherm?
Ja ja het regime van Castro is er nog heilig bij ,wat een dictatuur daar zeg.quote:
Zeker dankzij een of ander WAO-potje.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:09 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
Enorm scherm met enorme letters
Beetje leven in de brouwerij lijkt me juist wel leuk voor je site, zou je zeggen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:19 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja ja het regime van Castro is er nog heilig bij ,wat een dictatuur daar zeg.
En dan vinden ze het raar dat er niet veel mensen inloggen
Precies ..niets erger dan iemand die niet tegen kritiek kan..zo is SV ook naar de knoppen gegaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Beetje leven in de brouwerij lijkt me juist wel leuk voor je site, zou je zeggen.
En als iemand dan écht de hele tijd loopt te klieren, kun je altijd alsnog bannen.
Maar die ouwe roept om de minuut "gooi 'm eraf joh!"
Twee zwakzinigen die de mods heel handig beinvloeden...maarja die zijn misschien nog erger zwakbegaafd.quote:
Neuh, 3 x eraf vind ik mooi, stelletje zwakzinnigen daarquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:46 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Twee zwakzinigen die de mods heel handig beinvloeden...maarja die zijn misschien nog erger zwakbegaafd.
LOL Boelkloedig is handig met IP adressen omzeilen.
Ze denken dat het Jian is ...ik denk meer aan Linke_loetje die op SV zat kwam ook steeds terug
Ja 3x is welletjes....mooi hoor die VPN hahahquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, 3 x eraf vind ik mooi, stelletje zwakzinnigen daar![]()
We zwaaien nog effe naar Oop en naar heaumeautje binkman
VPN is top, ik heb Bommie het eens 10 x achter elkaar zien doen bij Hansie, die werd helemaal gek toenquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:01 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Ja 3x is welletjes....mooi hoor die VPN hahah
Leuk... pleitte gaan zonder een Glorieuze Exit daarquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, 3 x eraf vind ik mooi, stelletje zwakzinnigen daar![]()
We zwaaien nog effe naar Oop en naar heaumeautje binkman
Ben gvd 3 x geband vind je het niet genoeg, stelletje prutamateurs daar. Ze zouden vereerd moeten zijn met aandacht van Fok. Als het hier dicht gaat kijkt er geen hond meer naarquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Leuk... pleitte gaan zonder een Glorieuze Exit daar.... druiloor...!!
Subtiliteit is jou sterkste kan niet hé? godkolere je lijkt mij wel 10 jaar terug... eikel!quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben gvd 3 x geband vind je het niet genoeg, stelletje prutamateurs daar. Ze zouden vereerd moeten zijn met aandacht van Fok. Als het hier dicht gaat kijkt er geen hond meer naar
Tja Pearbitch houd het topic open dus,blijft het daar druk..quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Ben gvd 3 x geband vind je het niet genoeg, stelletje prutamateurs daar. Ze zouden vereerd moeten zijn met aandacht van Fok. Als het hier dicht gaat kijkt er geen hond meer naar
Ik was hartstikke subtiel tot die Margodoos begon te roepen dat ik Jian was van Fok en die Ouwe met z'n schele kop dacht te lezen dat ik Ian was ........ toen ging het mis. Dat jong heeft ook zo'n kutreputatie overalquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Subtiliteit is jou sterkste kan niet hé? godkolere je lijkt mij wel 10 jaar terug... eikel!
Die kerel heeft gewoon geen humor een natural azijn pisser.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:37 schreef Jian het volgende:
"Wat zit daar voor een rare vent met dat roze shirt en waar is z'n baard en z'n mijter" als ze dat zeggen weet ik genoeg zegt oop
Dat was ik
Ik heb mijn statements omtrend de noodzaak van Trollen en Rellers op chats en Forums wederom uit en te na neergelegd aldaar... maar het begrip is helaas ver te zoeken....quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:41 schreef Jian het volgende:
Ghegheghe, ik heb m nog effe welterusten gewenst ! en hup weer een ban, da's 4
Alsof je tegen een muur praat, best een dikke muur zeg maar.quote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb mijn statements omtrend de noodzaak van Trollen en Rellers op chats en Forums wederom uit en te na neergelegd aldaar... maar het begrip is helaas ver te zoeken....
Joh, ik was niet eens meteen echt onaardig, die 2 heaumeautjes Markutte en Herobrinkman begonnen en ik reageerde alleen maarquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb mijn statements omtrend de noodzaak van Trollen en Rellers op chats en Forums wederom uit en te na neergelegd aldaar... maar het begrip is helaas ver te zoeken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |