Wat ik hier zo las: Hij is een weekendje weg.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je enig idee wanneer de stream weer begint PB? Is ie echt op vakantie?
Ja hij is naar Duitsland ,dat past wel voor hem met zijn ideeenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat ik hier zo las: Hij is een weekendje weg.
Nu dus, er is weer beeld en opaatje is te zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als er daadwerkelijk weer beeld is zien we wel weer verder.
Gaat het nogsteeds over mij!?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef Gert het volgende:
Kan iemand Ians adres effe in die chat flikkeren?
Gert gooi de mijnense maar dichtquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:53 schreef Gert het volgende:
Kan iemand Ians adres effe in die chat flikkeren?
Blindevink zegt "Bompa namens Ian wil ik je bedanken, hij heeft nu weer voor een dag extra items om zijn doelloze leven een dag te verlengenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:54 schreef mootie het volgende:
Hmmm Peter schijnen ze ook niet te mogen daar.
Het is een vreemd clubje, ze vinden steeds een nieuw persoon om te aanbidden, hangen dan de hele dag in de chat van die persoon, en de vorige held wordt afgedankt en afgebrand.
Dat is het idee volgens mij, in een notedop. (of paling, voor lays <3)
Geen idee. Toen dat hippe housedeuntje aanging heb ik 'm uitgetieft.quote:
Wie!?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Blindevink zegt "Bompa namens Ian wil ik je bedanken, hij heeft nu weer voor een dag extra items om zijn doelloze leven een dag te verlengen"
Yvonne ze hebben het over je blijkbaarquote:10:58 margo37: ach dat mens zit zichzelf in de weg Jacq, ze is blij dat ze nog op Fok mag en zo nog mensen in de kont kan kruipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |