Maar met de auto kan je pronken naar als die vriendinnetjes.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit. De reis is met de trein en de auto even lang.
Wat een mannetje ben je ook,quote:
Joh. Je hoort op/rond dit tijdstip daar te zijn.quote:Volgende keer maar weer ´s avonds gaan.
Oke heb je dat gemeten dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet uit. De reis is met de trein en de auto even lang.
Had vanavond geen tijd.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat een mannetje ben je ook,.
[..]
Joh. Je hoort op/rond deze tijdstip daar te zijn..
Nee dat kan ik nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef fioooon het volgende:
[..]
Ajoh, als het niks is trek je die mooie blonde haren er toch overheen.
Moet ie ook nog lief zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik wil wel een leuke kop zien. Niet alleen haar.
Oneens, Socios, een zeer gewaardeerde user.quote:
Dat je die niet bent tegengekomen dan.. maar ga achter fok weg en duik weer Amsterdam in. Er zijn er nu vast genoeg.quote:
Dan kom ik niet meer thuis vannacht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat je die niet bent tegengekomen dan.. maar ga achter fok weg en duik weer Amsterdam in. Er zijn er nu vast genoeg.
Slechtste OP allertijden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Socios het volgende:
Liep ik vanmiddag over de Oudezijds Voorburgwal, helemaal niets lekkers aanwezig. Duik ik de Trompetterssteeg in; ook daar viel het tegen. Volgende keer beter dan maar.
Klacht: hele reis naar Amsterdam afgelegd, blijkt er niets geschikts op dat moment aanwezig te zijn.
Maar liep Ajax ook door die straat waar TS aan het posten was?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Slechtste OP allertijden.
Had dan op zijn minst Ajax uitgelachen, geprovoceerd, geridiculiseerd...
Nope.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef fioooon het volgende:
[..]
Maar liep Ajax ook door die straat waar TS aan het posten was?
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef heloef het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik dat het over voetbal ging.
Weer zo'n anti Ajax faalhaas support gewoon een club ga er niet eentje hatenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Slechtste OP allertijden.
Had dan op zijn minst Ajax uitgelachen, geprovoceerd, geridiculiseerd...
Wat snap jij niet aan mijn ironie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer zo'n anti Ajax faalhaas support gewoon een club ga er niet eentje haten
Supporter zijn van clubs uit de hoofdklasse is veel goedkoper.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan mijn ironie?
Overigens haat ik de Premier League, de Primèra Division en de Serie A. Kansloze kutcompetities die alleen leven van buitenlanders en kunstmatig geld...
Niet dat ik weet. In ieder geval geen Sparta.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef fioooon het volgende:
[..]
Supporter zijn van clubs uit de hoofdklasse is veel goedkoper.
Heb je trouwens nog een favo club uit de Jupiler league?
Lol.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef heloef het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik dat het over voetbal ging.
Neuh, Amsterdam masterstad.quote:
Groningen ook heel mooie stad.quote:Je kunt beter in Groningen wezen..
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef Socios het volgende:
Groningen ook heel mooie stad.
De Nieuwstad.Keertje Hoekstraat erbij.
In Groningen zijn dat gewoon hoeren....quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:24 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
TS IS NAAR DE WALLEN GEWEEST![]()
Klopt, op een paar minuten lopen zelfs.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 12:45 schreef Hardrebel het volgende:
TS woont in leeuwarden. Daar zijn ook raampjes geloof ik.
Kijk maar uit dat je de laatste trein terug niet mist.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Juist ja. Volgende keer maar weer ´s avonds gaan.
klopt moet je ook maar in Rotterdam blijvenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Socios het volgende:
Liep ik vanmiddag over de Oudezijds Voorburgwal, helemaal niets lekkers aanwezig. Duik ik de Trompetterssteeg in; ook daar viel het tegen. Volgende keer beter dan maar.
Klacht: hele reis naar Amsterdam afgelegd, blijkt er niets geschikts op dat moment aanwezig te zijn.
Dat je met je beperkte IQ zelfs dit topic niet snapt valt me wel van je tegen hoor.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:37 schreef Sinnie het volgende:
Titel trok me aandacht, gaat het weer over die suffe kanker treinen van 'em.
Nou, ja, opzich kan ik nog vrij laat terug. De laatste Intercityverbinding van Amsterdam Centraal naar Leeuwarden is vertrek om 23.27u, aankomst 02.10u.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:36 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je de laatste trein terug niet mist.
Ik begon er niet over.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:37 schreef Sinnie het volgende:
Titel trok me aandacht, gaat het weer over die suffe treinen van 'em.
Rotterdam?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:44 schreef rubje het volgende:
klopt moet je ook maar in Rotterdam blijven
Wordt verworpen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef HeatWave het volgende:
je begint steeds irritanter te worden wist je dat, met je te pas en te onpas gelul over je Trompettersteeg etc, een hele saaie, tikje enge, langspeelplaat ben je..
Sorry, had ik het tegen jou?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:49 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat je met je beperkte IQ zelfs dit topic niet snapt valt me wel van je tegen hoor.
Niet begrijpen dat dit topic naar aanleiding van de verloren wedstrijd van AFC Ajax is gemaakt afgelopen zaterdag.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:59 schreef DoctorB het volgende:
Samenvattend: TS is een prostibezoeker en faalt zelfs daarin....
En dan is dat je OP?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat dit topic naar aanleiding van de verloren wedstrijd van AFC Ajax is gemaakt afgelopen zaterdag.![]()
(Wat is overigens heel jammer vind, aangezien ik voor Ajax ben)
Ok. Dus naast keihard falen op prostibezoek (waarbij het bezoeken van prosti's ook al falen is) faal je dus ook nog omdat je niet fatsoenlijk onder woorden kunt brengen wat je klacht is én faal je nog eens omdat je aangedaan bent door het feit dat een clubje mannen een balspel verloren heeft.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet begrijpen dat dit topic naar aanleiding van de verloren wedstrijd van AFC Ajax is gemaakt afgelopen zaterdag.![]()
(Wat is overigens heel jammer vind, aangezien ik voor Ajax ben)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |