Moet ie ook nog lief zijn?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ik wil wel een leuke kop zien. Niet alleen haar.
Oneens, Socios, een zeer gewaardeerde user.quote:
Dat je die niet bent tegengekomen dan.. maar ga achter fok weg en duik weer Amsterdam in. Er zijn er nu vast genoeg.quote:
Dan kom ik niet meer thuis vannacht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:31 schreef Franneh het volgende:
[..]
Dat je die niet bent tegengekomen dan.. maar ga achter fok weg en duik weer Amsterdam in. Er zijn er nu vast genoeg.
Slechtste OP allertijden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef Socios het volgende:
Liep ik vanmiddag over de Oudezijds Voorburgwal, helemaal niets lekkers aanwezig. Duik ik de Trompetterssteeg in; ook daar viel het tegen. Volgende keer beter dan maar.
Klacht: hele reis naar Amsterdam afgelegd, blijkt er niets geschikts op dat moment aanwezig te zijn.
Maar liep Ajax ook door die straat waar TS aan het posten was?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Slechtste OP allertijden.
Had dan op zijn minst Ajax uitgelachen, geprovoceerd, geridiculiseerd...
Nope.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef fioooon het volgende:
[..]
Maar liep Ajax ook door die straat waar TS aan het posten was?
Ik ook.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef heloef het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik dat het over voetbal ging.
Weer zo'n anti Ajax faalhaas support gewoon een club ga er niet eentje hatenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Slechtste OP allertijden.
Had dan op zijn minst Ajax uitgelachen, geprovoceerd, geridiculiseerd...
Wat snap jij niet aan mijn ironie?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Weer zo'n anti Ajax faalhaas support gewoon een club ga er niet eentje haten
Supporter zijn van clubs uit de hoofdklasse is veel goedkoper.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan mijn ironie?
Overigens haat ik de Premier League, de Primèra Division en de Serie A. Kansloze kutcompetities die alleen leven van buitenlanders en kunstmatig geld...
Niet dat ik weet. In ieder geval geen Sparta.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef fioooon het volgende:
[..]
Supporter zijn van clubs uit de hoofdklasse is veel goedkoper.
Heb je trouwens nog een favo club uit de Jupiler league?
Lol.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:45 schreef heloef het volgende:
Toen ik de TT las dacht ik dat het over voetbal ging.
Neuh, Amsterdam masterstad.quote:
Groningen ook heel mooie stad.quote:Je kunt beter in Groningen wezen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |