100k+ unieke views voor het eind van dit jaar.quote:
Ik lus geen thee.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
WE gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet, en we gaan nog niet naar bed, want ik heb net thee gezet
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
WE gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet, en we gaan nog niet naar bed, want ik heb net thee gezet
Nu heb je een heel tof rokje.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had een heel tof jurkje gekocht, zonder te passen want het was te druk. En nu passen mijn tieten er niet in.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Dan ruil je 'm!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
Ik had een heel tof jurkje gekocht, zonder te passen want het was te druk. En nu passen mijn tieten er niet in.
Morge is 1 aug nationale feestdag in Basel dus vanavond vuurwerkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ajax - twente is nog niet afgelopen hoor
quote:
Lekkerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Bos81 het volgende:
Hoe groot zijn je tieten dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:50 schreef Myraela het volgende:
Tofquote:
Pics van je jurkje?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is van kant, daar ga ik geen schaar in zetten.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:52 schreef Bellatrix het volgende:
Cee het is nog best moeilijk:
You: hey
Stranger: you can put it into a big car
You: a cock
Stranger: we have a long show here already
You: i wanna tell you a story
Stranger: ah maybe
You: i was born and raised in west philadelphia, it was nice, just playin with my friends, bballin outside of school
Stranger: hahahahahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |