kippenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Misschien is er ook een online kippenhok-effect
Als je een groep vrouwen op 1 kantoor zet zijn ze na een paar maanden ook allemaal tegelijk aan de rooie klats.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef Beelzebufo het volgende:
de middelste liep de jongste spaanse peper te voeren, die liep weer om melk te bleren omdat haar mond in brand stond.
Ach gosquote:Op zaterdag 27 november 2010 19:39 schreef Beelzebufo het volgende:
...
Om dat vervolgens glashard, met hamsterwangen, te ontkennen...
...
De 'decemberstress' zal ook niet meehelpen in het gedrag...quote:
Inderdaad niet zeg. Ik ben die hele Goedheiligman al weer kotsbeuquote:Op zondag 28 november 2010 16:46 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
De 'decemberstress' zal ook niet meehelpen in het gedrag...
Hier valt dat gelukkig mee. Maar als ik meer kroost zou hebben, zou het wellicht anders lopen...quote:Op zondag 28 november 2010 21:48 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Inderdaad niet zeg. Ik ben die hele Goedheiligman al weer kotsbeu
Dit hele weekend had ik gewoon 2 strontchagrijnige trollen rondlopen. Wellesnietes, elkaar de hoofdjes inrammen met nieuw verkregen speelgoed, "leuke" grapjes ("Mama, Nune heeft bloed uit haar oor!....Grapje!...") en om alles stampvoeten en janken. Echt, Sint moet uitkijken dat hij de Kerst nog haalt hier
Haha, heeft die een beter stel zenuwen dan? Echt he, als het zo doorgaat sta ik het tuig over een jaar of 10 uit te leggen dat mama tegenwoordig altijd een kegel heeft door hun schuldquote:Op zondag 5 december 2010 21:25 schreef SeaOfLove het volgende:
way to go Mwanaik heb hier vrijdag behoorlijk wat stoom afgeblazen, Milou mocht zich maar wat gelukkig prijzen dat ze na school naar haar vader ging
Milou vertoont stiekem gedrag en als ik ergens een hekel aan heb is dat t welquote:Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Haha, heeft die een beter stel zenuwen dan? Echt he, als het zo doorgaat sta ik het tuig over een jaar of 10 uit te leggen dat mama tegenwoordig altijd een kegel heeft door hun schuld
Oh ja stiekem gedoe vind ik ook vreselijk...quote:Op zondag 5 december 2010 21:48 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Milou vertoont stiekem gedrag en als ik ergens een hekel aan heb is dat t welEn daarbij nog zo brutaal en vooral uitdagend als ik weet niet wat
Van de week zat ze te klieren met de tv voor de duizendste keer, wilde haar een pets op haar vingers geven en ze trekt op tijd haar tengels weg en zegt hooghartig: MIS! HAHA! JAMMER! en op de koop toe steekt ze ook nog haar tong uit
quote:Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef SeaOfLove het volgende:
oh en waarom ik zo pissed was vrijdag: ik ging onder het bed opruimen en daar lag dus een lege zak met kikkers en muizen met wikkels erbij. Eerder in de week had ik haar ziek moeten melden op school want mevrouw was misselijk en ik maar kots ruimen. Rara, hoe zou dat nou komenHeb de vrouw van haar vader opgebeld om te vertellen en daar blijkt dus ook dat ze een loopje met iedereen neemt. Ze heeft daar gewoon een hele week haar schoen niet mogen zetten. Milou was brutaal tegen haar de vrouw van haar vader, zij zegt er wat van en in reactie daarop steekt Milou haar tong uit en tackeld haar halfzusje van 4jr die net langs kwam lopen
Afgelopen donderdag mocht Milou ook al niet mee zwemmen op school omdat ze brutaal was tegen de juf... zuchttt
maar dat is ook tot op zekere hoogte gewoon leuk, zeker ook als je het niet verwacht. Maar in combi met stiekem en brutaal zijn.... Tijdje geleden zat ik ook met mijn handen in t haar en vervloekte ik het downsyndroom tot mijn moeder zei: dit heeft niks met down te maken, de dame begint met pré-puberen. Ik vind het allemaal nog maar moeilijk voor te stellen. Tijd voor een nieuwe fase waar ik ook weer zal moeten veranderden/aanpassenquote:Op zondag 5 december 2010 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh ja stiekem gedoe vind ik ook vreselijk...
Maar dat bijdehante gedoe kan ik zelf wel stiekem om lachen. Vanavond tijdens het eten corrigeerde mijn vriend Tigran, en die geeft hem ijskoud zo'n pratend handje van blabla. Hij is normaal niet zo scherp dus ik vind dat ergens prachtig (maar hij kreeg wel meteen een tweede correctie natuurlijk, want het hoort niet)..
Dus tochquote:Op zondag 5 december 2010 22:06 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
maar dat is ook tot op zekere hoogte gewoon leuk, zeker ook als je het niet verwacht. Maar in combi met stiekem en brutaal zijn.... Tijdje geleden zat ik ook met mijn handen in t haar en vervloekte ik het downsyndroom tot mijn moeder zei: dit heeft niks met down te maken, de dame begint met pré-puberen. Ik vind het allemaal nog maar moeilijk voor te stellen. Tijd voor een nieuwe fase waar ik ook weer zal moeten veranderden/aanpassen
we waren tegelijk met onze berichtjes, ik ben alleen erg traag door inet met foon. Maar blijkbaar dus. Jij opperde t dus net en mijn moeder ook. Nu nog een manier om er mee leren om te gaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |