abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 20:19:04 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105109823
't leverde me overigens wel twee extra zegels op, de kassiere had medelijden met me dat die vent zo achterlijk deed :)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105110336
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef DJMO het volgende:
't leverde me overigens wel twee extra zegels op, de kassiere had medelijden met me dat die vent zo achterlijk deed :)
had je je spaarkaart niet vol? :P

ik had geloof ik gezegd ''oh nog 2 zegels en hij is vol'' kijkend naar meneer. :@

dat doorfokken kan ik zo kwaad om worden he, mensen met hun kut opmerkingen.
mijn man ging pas solliciteren zegt die eikel ja jullie hebben niet stil gezeten :o hallo bij een eerste gesprek 8)7 meneer was een week ouder dan mijn man en woont nog bij papa en mama en heeft een bedrijf die papa voor hem begonnen is en nu denkt meneertje dat hij alles weet. :X zei al tegen manlief is maar goed dat ik er niet bij was met mijn hormonen.
mama van 3 kids!
pi_105118968
(ik spaar die messenzegels ook!) *O*

Van die oudjes zou je juist altijd denken dat ze netjes zijn, maar dat valt vaak nog vies tegen :N

Mwanatabu _O- Tigran doet me denken aan mijzelf vroeger :@ en Nune ook de hele tijd herhalen :') ik snap echt je frustratie, ze zouden het bloed onder mijn nagels vandaag halen op dat moment. _O-

Ik hoop ook zoooooo dat mijn kinderen wat eten betreft op mijn vriend gaan lijken..

[ Bericht 0% gewijzigd door covie op 02-12-2011 23:39:25 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 2 december 2011 @ 23:12:56 #279
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105119499
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef covie het volgende:
(ik spaar die messenzegels ook!) *O*

Van die oudjes zou je juist altijd denken dat ze netjes zijn, maar dat valt vaak nog vies tegen :N

Mwanatabu _O- die tigran doet me denken aan mijzelf vroeger :@ en Nune ook de hele tijd herhalen :') ik snap echt je frustratie, ze zouden het bloed onder mijn nagels vandaag halen op dat moment. _O-

Ik hoop ook zoooooo dat mijn kinderen wat eten betreft op mijn vriend gaan lijken..
mijn ervaring met de huidige oudjes is dat ze teveel denken: jullie _MOETEN_ respect voor ons hebben, want wij zijn oud. Een generatie voor hen (zeg maar mijn grootouders) hadden nog gewoon respect voor de mens, ongeacht leeftijd, geslacht of afkomst etc.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 29 januari 2012 @ 18:26:18 #280
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_107369865
Jullie kennen deze vást wel:

De oudste (J/9) vindt dit hélémáál geweldig en loopt al dágen piml-zwiepend door het huis te dansen... En het is níet schattig...

Alle pogingen om de aandacht te verleggen naar 'I'm Elmo and I know it' mislukken jammerlijk...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_107371770
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef Beelzebufo het volgende:

De oudste (J/9) vindt dit hélémáál geweldig en loopt al dágen piml-zwiepend door het huis te dansen... En het is níet schattig...

Alle pogingen om de aandacht te verleggen naar 'I'm Elmo and I know it' mislukken jammerlijk...
Ik kende m niet en volgens mij mijn bloedjes ook niet. Heb iig nog geen gefladder met de piemel gesignaleerd. :D
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 29 januari 2012 @ 23:16:22 #282
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_107384423
quote:
0s.gif Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef Beelzebufo het volgende:

herkenbaar! :X en dat hebben ze verdorie gewoon op school bekeken met z'n allen.
in de haak.
pi_107549264
quote:
12s.gif Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef DJMO het volgende:

[..]

mijn ervaring met de huidige oudjes is dat ze teveel denken: jullie _MOETEN_ respect voor ons hebben, want wij zijn oud. Een generatie voor hen (zeg maar mijn grootouders) hadden nog gewoon respect voor de mens, ongeacht leeftijd, geslacht of afkomst etc.
Misschien is die gedachtengang van je ouders wel ingegeven door de losbandigheid van de huidige generatie (jonge) ouders die vaak te gemakkelijk en soms zelfs achteloos over bepaalde zaken denken. Je ziet het alin het openbaar hoe achteloos men soms zich voortbeweegt op straat,al turend 24/7 naar hun mobiel en daarbij alle fatsoen en maatschappelijke regels negerend. En wanneer ze iets veroorzaken verontwaardigd reageren alsof de wereld alleen om hen draait.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2012 11:00:29 ]
pi_107804596
Heb het weer even gehad. Ik weet niet of het de leeftijd, de kou of de samenstand der planeten is, maar meneer van 8 hier is NIET TE GENIETEN :( :( :(

Echt bij alles, alles ALLES wat je zegt er halverwege doorheen praten om het maar vooral te ontkennen ("Ja niet dus want..." "Nietwaar want..." "Dat weet ik al dus dan hoef je niet te zeggen dus...") en dan als ie erop gewezen wordt gaan schreeuwen ("HEULEMAOL NIE! JAAI SECH ALTEIT DAT IKKE...") met als gevolg dat geen enkele boodschap meer aankomt.

Voorbeeld:
Ik: Okeeeeej we gaan schaatsen! :D Jas aan...
Tigran: Jahaa ik wéét het wel.
Ik (onverstoorbaar) Dussss jas aan, das om, muts op, handschoenen aan en schaatsen mee. :)
Tigran: JAAAAAAAAH IK DOE HET WEL!!!
Ik: Waar zijn je schaatsen dan?
Tigran: Mag Pietje ook mee?
Ik: Ja. Jas aan, das om, muts op, handschoenen aan en schaatsen mee.
Tigran: Hihihih Pietje trekt een raar gezicht. JA IK SCHIET AL OP
Ik. Ja haha. Hop de auto in. Waar zijn je schaatsen?
Tigran. Ja weet ik veel.
Ik: Wat. Zei. Ik. Net.?
Tigran: Ja dat we gaan schaatsen.
Ik: En dan hebben we nodig?
Tigran: Oh! Mijn schaatsen! :o

Uiteindelijk staan we te blauwbekken op die kutijsbaan (ik háát kou en alles wat ermee te maken heeft en doe het alleen voor mijn bloedjes), schaatsen zijn omgebonden en dan komt de kers op de taart nog uit de mond van het prinsje: "Waarom heb jij wel handschoenen aan en ik niet? Ik kan toch niet aan alles denken?" :(

En dit dus met eten, douchen, spelen echt alles. Ik vermoed een gevalletje vroege prepuberteit :X
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_107804762
brrrrrr. hulde voor jou dat je je op zo'n klote ijsbaan waagt :Y :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 10 februari 2012 @ 15:55:15 #286
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_107830100
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb het weer even gehad. Ik weet niet of het de leeftijd, de kou of de samenstand der planeten is, maar meneer van 8 hier is NIET TE GENIETEN :( :( :(
Het is een overkoepelend iets. Mijn 8-jarige heeft momenteel hetzelfde gedrag. (om nog maar te zwíjgen van zijn 6-jarige zus, die is momenteel nog een graadje erger...)

Vanmorgen weer een mooi, moeizaam voorbeeld (van dochter 6): (Inmiddels ben ik door schade en schande wijs geworden) "We gaan zo naar school, ga je even plassen? (gedrag van de laatste weken: helemaal aankleden, laarzen, jas, handschoenen, muts, tas omhangen, plassen moeten...) Inmiddels was de jongste (4) bezig om in de gang, achter de wc deur haar schoenen aan te doen.

Deur open - bonkt tegen jongste- die doet deur dicht - deur weer open - bonkt tegen jongste - die doet deur weer dicht - etc. Ik doe de deur even góed dicht (en wederom, door schade en schande etc, oplettende dat er geen kind of een deel daarvan tussen de deur zit), vervolgens een heleboel *zeer* onwelvoegelijke taal uit de WC dat ze niet kan plassen met de deur dicht :? :? :?

Maar goed: uit-ein-de-lijk uitgeplast, aangekleed, etc. Op tijd! Bij de schuur pak ik de fietsen, maar madam was niet van plan om zelf te gaan fietsen. Schade, schande, etc: ik hijs de jongste achterop (ze kan zelf fietsen, maar er is hier beperkt geveegd en op sommige punten is het gladdig), ik stap op en rijd richting school. Wederom een heleboel onwelvoegelijke taal, maar uiteindelijk rijd ze mee.

Bij school: ik loop vast met de tassen naar binnen, lever de jongste af in de klas, maak een praatje met de meester van de oudste (die vandaag wat later kwam), ging eens kijken bij de klas van de middelste: foetsie. Juf was al aan het beginnen, komt ze aankakken, boos dat ik haar niet geholpen had om haar fiets te parkeren en boos omdat ze koude vingers had. Zelf maar even in de negeermodus, jas en sjaal etc. opgeruimd, kind richting klas geholpen, moest er eerst weer een neus gesnoten worden... Je kan je niet voorstellen hoe langzaam iemand een neus kan snuiten... Daarna mijn lieve meisje (want dat is ze toch wel!) die zich inmiddels ontpopt had tot een donderwolkje op sokken bij de juf afgeleverd die al snel doorhad hoe laat het was en me beloofde dat ze haar vanmiddag weer vrolijk zou afleveren.

Ben benieuwd wat ik straks thuis aantref...
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_107831410
heel herkenbaar die buien.... Hier ook eentje die zo ineens van vrolijk naar donderwolk gaat! Echt vanuit het niets en dan is niets goed alles stom (en jij bent de stomste mama die ik ken....). 5 Jaar, ik vraag me soms af wat het moet worden als ze in de pubertijd zit!
pi_107831967
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:

Echt bij alles, alles ALLES wat je zegt er halverwege doorheen praten om het maar vooral te ontkennen ("Ja niet dus want..." "Nietwaar want..." "Dat weet ik al dus dan hoef je niet te zeggen dus...")
Mijn stiefdochter had dit ook erg een jaartje geleden toen ze 8 was. Nu nog steeds wel maar het wordt minder. Heel lastig hoor. Niets willen aannemen, alles beter weten, niet willen luisteren als je iets probeert uit te leggen.
The real is always way ahead of what we can imagine.
  Jubileum moderator vrijdag 10 februari 2012 @ 16:48:03 #289
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_107832021
Oh hoort het bij 8 zijn :o

oftewel, 1 en al herkenning hier :D
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:50:15 #290
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_107832085
Da's alleen bij meisjes toch hè ;( *moeder van sowieso vrij dwars bedrade zoon die volgende maand 8 wordt*
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:52:23 #291
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_107832154
Van een 10-jarige dochter kun je anders ook wel eens behoorlijk wanhopig worden :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_107832355
En de ik ben bijna 4 en mag bijna naar school maar nu nog niet fase..die leer ik hier nu kennen :(
pi_107832409
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef mrien het volgende:
En de ik ben bijna 4 en mag bijna naar school maar nu nog niet fase..die leer ik hier nu kennen :(
mijnes heeft die wat vroegjes geloof ik. ze vraagt ook 30 x per dag of ze al naar de baaaaaaasisschool mag :'(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 10 februari 2012 @ 17:11:05 #294
37150 livelink
pi_107832750
Je vraagt je af welke leeftijd eigenlijk het makkelijkste is?
pi_107833744
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef livelink het volgende:
Je vraagt je af welke leeftijd eigenlijk het makkelijkste is?
35 ofzo ;)
pi_107871961
En vanmiddag stonden we op de ijsbaan zonder...schaatsen :(

Ik word er zo moe van he. Twaalf keer afgebekt worden omdat je hem herinnert zijn schaatsen niet te vergeten en uiteindelijk getrakteerd te worden op een schaapachtig "Oh..." en twee glazige ogen op het moment dat de rest van de familie de ijzers onder bindt. _O-
  zaterdag 11 februari 2012 @ 21:19:58 #297
37150 livelink
pi_107872839
Ik ben dus zo'n moeder die het dan allemaal maar zelf bij elkaar zoekt en controleert. Terwijl ik toch ook vind dat dat een eigen verantwoordelijkheid moet zijn. Ergens zit ik daar in een enorme spagaat.
pi_110831853
Vandaag weer even tegen het plafond gegaan. Er waren schoolfoto's gemaakt. Voor de tweede keer dit jaar want de vorige waren blijkbaar niet goed. Ik zag er niks geks aan, maar goed. Krijg ik poging twee van de klas van zoonlief onder ogen. Ik weet niet of ik hiervoor ga betalen. De score (lichtelijk overdreven hoor, maar het is echt een lelijk groepsportret):

-Een meisje dat kijkt alsof Pennywise de Clown achter de camera staat
-Een jongetje met een onnatuurlijk brede grijns en dito ogen
-Een meisje met de ogen halfdicht en vertrokken mond
-Een meisje met een uitgezakte scheve kaak
-Een jongetje met een uitgezakte scheve kaak
-Een jongetje dat op zijn lippen kauwt
-Een scheel jongetje dat zijn hoofd bijna horizontaal houdt
-Een jongetje dat er dronken uitziet
-Juf die eruit ziet alsof het gezicht er met een verkeerde hoek opnieuw in gefotoshopt is

En het pronkstuk wat de foto definitief verpest is mijn gangsta-allochtoon-zoon van 8 die een of ander bezopen hiphop-gebaar maakt met zijn vingers. Excuse me while ik door de grond zak ;(
  donderdag 26 april 2012 @ 22:16:16 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110839243
:D
Vragenom een pic is zeker niet grappig? :@
pi_110840351
Mwanatabu ik kan me voorstellen dat je het niet leuk vindt... maar ik dacht net als BE idd: "Pics or it didn't happen" *proest* oO<

Zeker in deze tijd vind ik het bizar dat met een goede digitale camera er niet gelijk ingegrepen wordt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')