had je je spaarkaart niet vol?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:19 schreef DJMO het volgende:
't leverde me overigens wel twee extra zegels op, de kassiere had medelijden met me dat die vent zo achterlijk deed
mijn ervaring met de huidige oudjes is dat ze teveel denken: jullie _MOETEN_ respect voor ons hebben, want wij zijn oud. Een generatie voor hen (zeg maar mijn grootouders) hadden nog gewoon respect voor de mens, ongeacht leeftijd, geslacht of afkomst etc.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef covie het volgende:
(ik spaar die messenzegels ook!)![]()
Van die oudjes zou je juist altijd denken dat ze netjes zijn, maar dat valt vaak nog vies tegen![]()
Mwanatabudie tigran doet me denken aan mijzelf vroeger
en Nune ook de hele tijd herhalen
ik snap echt je frustratie, ze zouden het bloed onder mijn nagels vandaag halen op dat moment.
![]()
Ik hoop ook zoooooo dat mijn kinderen wat eten betreft op mijn vriend gaan lijken..
Ik kende m niet en volgens mij mijn bloedjes ook niet. Heb iig nog geen gefladder met de piemel gesignaleerd.quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef Beelzebufo het volgende:
Jullie kennen deze vást wel:
De oudste (J/9) vindt dit hélémáál geweldig en loopt al dágen piml-zwiepend door het huis te dansen... En het is níet schattig...
Alle pogingen om de aandacht te verleggen naar 'I'm Elmo and I know it' mislukken jammerlijk...
herkenbaar!quote:Op zondag 29 januari 2012 18:26 schreef Beelzebufo het volgende:
Jullie kennen deze vást wel:
De oudste (J/9) vindt dit hélémáál geweldig en loopt al dágen piml-zwiepend door het huis te dansen... En het is níet schattig...
Alle pogingen om de aandacht te verleggen naar 'I'm Elmo and I know it' mislukken jammerlijk...
Misschien is die gedachtengang van je ouders wel ingegeven door de losbandigheid van de huidige generatie (jonge) ouders die vaak te gemakkelijk en soms zelfs achteloos over bepaalde zaken denken. Je ziet het alin het openbaar hoe achteloos men soms zich voortbeweegt op straat,al turend 24/7 naar hun mobiel en daarbij alle fatsoen en maatschappelijke regels negerend. En wanneer ze iets veroorzaken verontwaardigd reageren alsof de wereld alleen om hen draait.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
mijn ervaring met de huidige oudjes is dat ze teveel denken: jullie _MOETEN_ respect voor ons hebben, want wij zijn oud. Een generatie voor hen (zeg maar mijn grootouders) hadden nog gewoon respect voor de mens, ongeacht leeftijd, geslacht of afkomst etc.
Het is een overkoepelend iets. Mijn 8-jarige heeft momenteel hetzelfde gedrag. (om nog maar te zwíjgen van zijn 6-jarige zus, die is momenteel nog een graadje erger...)quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb het weer even gehad. Ik weet niet of het de leeftijd, de kou of de samenstand der planeten is, maar meneer van 8 hier is NIET TE GENIETEN![]()
![]()
Mijn stiefdochter had dit ook erg een jaartje geleden toen ze 8 was. Nu nog steeds wel maar het wordt minder. Heel lastig hoor. Niets willen aannemen, alles beter weten, niet willen luisteren als je iets probeert uit te leggen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 20:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Heb het weer even gehad. Ik weet niet of het de leeftijd, de kou of de samenstand der planeten is, maar meneer van 8 hier is NIET TE GENIETEN![]()
![]()
Echt bij alles, alles ALLES wat je zegt er halverwege doorheen praten om het maar vooral te ontkennen ("Ja niet dus want..." "Nietwaar want..." "Dat weet ik al dus dan hoef je niet te zeggen dus...")
mijnes heeft die wat vroegjes geloof ik. ze vraagt ook 30 x per dag of ze al naar de baaaaaaasisschool magquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:58 schreef mrien het volgende:
En de ik ben bijna 4 en mag bijna naar school maar nu nog niet fase..die leer ik hier nu kennen
35 ofzoquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:11 schreef livelink het volgende:
Je vraagt je af welke leeftijd eigenlijk het makkelijkste is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |