Wat leuk zo saampiesquote:
Hij luistert nog ook want hij komt zojuist even in de keuken kijkenquote:
Ik ben akkoord gegaan als ze een diervriendelijke manier hebben om ze uit die goot te houden, maar Duiven-saté aan van die prikkers doe ik niet aan meequote:Op donderdag 5 mei 2011 18:57 schreef Greys het volgende:
Die buurman![]()
Als er nou 16 duiven zouden zitten elke keer, maar één of twee van die koddige jongen, wat heb je daar in godsnaam voor last van
Reply:quote:APK,
Ik ga maandag de woningbouwvereniging bellen en vragen of ze pinnen willen plaatsen. Ik word er echt gek van, gr.buurman
En dat dus terwijl ik gisteren het nest heb verwijderd en ze nu (overdag) 'roekoe' zitten te doen.quote:Oh leuk, ik heb afgelopen week gebeld dat ik geen pinnen wil omdat ik dat te gevaarlijk vind.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wist het wel ze zijn terugik had ze al eerder horen roekoeën
![]()
Ik ga ze niet meer wegjagen dus dat wordt een nestje![]()
Ik wilde een foto maken toen ze op de keukendeur zaten te vrijen maar toen
vlogen ze naar de schutting en het is niet hun eerste date volgens mij dus ze zullen
strakkies wel met takkies gaan lopen slepen![]()
Meet Mr. and Mrs. Duif![]()
Serieus?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:28 schreef HetKlusKonijn het volgende:
En ook nog eens een beschermde vogel, jawel.
Yep, beschermd, maar niet ten-koste-van-alles. Je mag bijvoorbeeld geen nesten vernielen en zo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:33 schreef APK het volgende:
[..]
Serieus?
Ik dacht afgelopen week op het journaal gezien te hebben dat ze als een van de weinige dieren door jagers afgeschoten mogen worden.
Nooit geweten, nou bij mij zitten ze veilig, tis wel nog behoorlijk koud voor een nestje vind ik,quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:35 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Yep, beschermd, maar niet ten-koste-van-alles. Je mag bijvoorbeeld geen nesten vernielen en zo.
Maar in een bepaald gedeelte van het seizoen mag er wel op ze gejaagd worden, ik dacht in het najaar of zo.
Wel foto's blijven plaatsen hoor!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nooit geweten, nou bij mij zitten ze veilig, tis wel nog behoorlijk koud voor een nestje vind ik,
hopelijk gaat dat goed komen....
wat een scheetje, mijn duivies hebben zich vandaag niet laten zienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef lotrdennis het volgende:
ik heb tijdens mijn stage in het Natuurhulpcentrum in Opglabbeek(Belgie) massa's jonge houtduiven met de hand moeten voerenleuke beestjes vind ik het stadsduiven eigelijk ook wel
![]()
ik kan zo gauw even geen foto vinden van de duiven van stage dus hierbij maar even een vergelijkbare klant.
een gaai![]()
[ afbeelding ]
Mooie foto! Die beesten worden trouwens steeds algemener - en brutaler. Zitten hier ook al gewoon in de binnenstad.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:25 schreef lotrdennis het volgende:
ik heb tijdens mijn stage in het Natuurhulpcentrum in Opglabbeek(Belgie) massa's jonge houtduiven met de hand moeten voerenleuke beestjes vind ik het stadsduiven eigelijk ook wel
![]()
ik kan zo gauw even geen foto vinden van de duiven van stage dus hierbij maar even een vergelijkbare klant.
een gaai![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |