quote:
quote:
Ik vond het ook niet goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Jacqueline Govaert van Krezip
maar vind het niet zoToch wel... 2de liedje is beter
Voor Friezen wel ja.quote:
Die tweede is hartstikke goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Jacqueline Govaert van Krezip
maar vind het niet zoToch wel... 2de liedje is beter
quote:
Dat vind ik ook, siewosie vind ik kerken verkeerde plekken om te herdenken aangezien veul mensen niet geloven, maar het was beter geweest als ze een veldje hadden gedaan, net zoals bij Apeldoorn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:06 schreef iBenny het volgende:
Waarom herdenken ze slachtoffers die zijn gevallen bij een dancefestival in een kerk? Op een of andere manier vind ik dat niet echt passen
Preciesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, siewosie vind ik kerken verkeerde plekken om te herdenken aangezien veul mensen niet geloven, maar het was beter geweest als ze een veldje hadden gedaan, net zoals bij Apeldoorn.
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef D. het volgende:
Nou, als ik 24 jaar jonger was geweest, dan had ik het wel geweten
Tot straks!quote:
uiteindelijk 21 doden begreep ik op de radio...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:06 schreef iBenny het volgende:
Waarom herdenken ze slachtoffers die zijn gevallen bij een dancefestival in een kerk? Op een of andere manier vind ik dat niet echt passen
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteindelijk 21 doden begreep ik op de radio...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:12 schreef Rauzer het volgende:
Op een veldje.
Een zaal ergens kan ik nog begrijpen, maar een veldje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |