quote:
quote:
Ik vond het ook niet goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Jacqueline Govaert van Krezip
maar vind het niet zoToch wel... 2de liedje is beter
Voor Friezen wel ja.quote:
Die tweede is hartstikke goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje op Jacqueline Govaert van Krezip
maar vind het niet zoToch wel... 2de liedje is beter
quote:
Dat vind ik ook, siewosie vind ik kerken verkeerde plekken om te herdenken aangezien veul mensen niet geloven, maar het was beter geweest als ze een veldje hadden gedaan, net zoals bij Apeldoorn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:06 schreef iBenny het volgende:
Waarom herdenken ze slachtoffers die zijn gevallen bij een dancefestival in een kerk? Op een of andere manier vind ik dat niet echt passen
Preciesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, siewosie vind ik kerken verkeerde plekken om te herdenken aangezien veul mensen niet geloven, maar het was beter geweest als ze een veldje hadden gedaan, net zoals bij Apeldoorn.
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:08 schreef D. het volgende:
Nou, als ik 24 jaar jonger was geweest, dan had ik het wel geweten
Tot straks!quote:
uiteindelijk 21 doden begreep ik op de radio...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:06 schreef iBenny het volgende:
Waarom herdenken ze slachtoffers die zijn gevallen bij een dancefestival in een kerk? Op een of andere manier vind ik dat niet echt passen
quote:
Kloptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
uiteindelijk 21 doden begreep ik op de radio...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:12 schreef Rauzer het volgende:
Op een veldje.
Een zaal ergens kan ik nog begrijpen, maar een veldje.
Maar liever niet in een kerk graag.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:12 schreef Rauzer het volgende:
Op een veldje.
Een zaal ergens kan ik nog begrijpen, maar een veldje.
Niet? Jawel hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij bent niet gestopt met je opleiding nog?
Oh ik zat ff je twitter te bekijken en daar las ik datje hele klas zowat gestopt wasquote:
Nee, ik was al in maart gestoptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh ik zat ff je twitter te bekijken en daar las ik datje hele klas zowat gestopt was. Maar ik dacht eerst dat je daarmee bedoelde dat jij juist wel doorging met je studie
Ik kom ook overal welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:16 schreef Socios het volgende:
Ik vind het mooi om door heel het land te komen, ook de verst gelegen provincies voor mij: Limburg, Noord-Brabant en Zeeland.
Welke opleiding.quote:
Voice Male?quote:
Vetquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja kal, charmed en benny, en de rest de groeten van marlalala![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
De groeten terug.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Oke.quote:
Ze zijn goed hoor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik durf de reacties van jullie niet te kijken op m'n filmpje
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:33 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik durf de reacties van jullie niet te kijken op m'n filmpje
waar staat die link danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
I Posted a joetjoep movie, me singing fever
Bah.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:45 schreef Bellatrix het volgende:
Waarom zitten vliegen de hele tijd op mijn zakdoek, snot is toch niet lekker.
quote:
quote:
Was die hier wel dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kan serieus die smilie niet meer vinden.
Pics.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:47 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga ff douchen, er komt zo een lekkere collega langs
welke bedoel je dan? Ik heb weinig aan tekens. leg hem eens uit?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ja die was bizarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb jij ooit de gelijknamige film gezien?
Gelukkig vind je deze nog:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:48 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
je wilt foto's van een douchende Patrique?quote:
Die film heeft me echt voor een paar dagen depri gemaakt.quote:
Bij mij niet meer.quote:
Nee van die vrouwelijke collega obv.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
je wilt foto's van een douchende Patrique?
Ik denk dat Pat het over een mannelijke collega heeftquote:
quote:
omdat ie lekker is, jij snapt 't niet he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom ga je dan speciaal ervoor douchen?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom ga je dan speciaal ervoor douchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |