In feite bevestigde Verhagen enkel dat hij niet aan het debat wenste mee te doen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:23 schreef capricia het volgende:
Doet het CDA nu wel of niet mee aan het debat?
En waarom Verhagen dan opeens weer wel?
Euhm, ligt een beetje aan de situatie. Er ligt gewoon een verslag van de informateur. Daar gaat het debat over. Daar kun je het toch gewoon over hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef TheArt het volgende:
Dit vind ik altijd zulke onzin. Als er een zelfde situatie was geweest met Paars+, dan hadden Pechtold en Halsema op dit moment ook hun mond gehouden.
Waterdicht? Hij heeft echt enorm boter op z'n hoofd. Eerst pleiten ze er allemaal voor dat de opties over rechts onderzocht moeten worden (in de hoop/verwachting dat zo'n kabinet er niet komt) en nu het er toch lijkt te komen, huilen ze ineens en vinden ze dat er andere opties onderzocht moeten worden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:25 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind het debat een genante vertoning, ergens. Maar wat Pechtold zegt is wel waterdicht. En ik hoor graag een VVD'er, die beweert bij een liberale partij te zijn, dit ziet.
Dat is heel logisch. In tegenstelling tot de PVV heeft D66 wel fatsoen. Zij handelen niet uit puur eigenbelang, huilend dat ze uitgesloten worden, zodra hun optie afvalt(nee dat doen ze niet, met een middenkabinet was dit namelijk niet gebeurt.).quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:30 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Waterdicht? Hij heeft echt enorm boter op z'n hoofd. Eerst pleiten ze er allemaal voor dat de opties over rechts onderzocht moeten worden (in de hoop/verwachting dat zo'n kabinet er niet komt) en nu het er toch lijkt te komen, huilen ze ineens en vinden ze dat er andere opties onderzocht moeten worden.
Nou ja, je kunt je afvragen. Rutte is een man die een deel van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigt. Net als Cohen. Is het dan zo moeilijk om je als een volwassen man te gedragen?quote:
Ze lullen overal keihard doorheen, iedereen. Ook Pechtold doet dat regelmatig. Dus ik vind dit soort opmerkingen zo hypocriet.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:36 schreef Dichterbijer het volgende:
Zo, hoppa... Pechtold is zuur.
Maar begrijpelijk eigenlijk wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |