enquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef Syr het volgende:
Een paar maanden geleden heb ik mijn eerste echte liefde ontmoet, op een concert. Het was vanaf het eerste moment dat ik hem aankeek al raak, maar ik heb hem in het begin koppig afgewezen omdat ik hem te oud vond en het een slechte timing was voor een emotionele relatie (in verband met vertrek naar het buitenland).
Waarom zo moeilijk doen en er niet gewoon voor gaan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ondertussen had ik 4 maanden een ander vriendje, ik probeerde hem te vergeten, maar die relatie liep natuurlijk helemaal stuk en ik dacht nog steeds aan degene waar ik écht van hield.
Lekker gek!!!!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Hij bleek zo gek als een deur te zijn, maar dat vond ik zo fijn aan hem. We waren samen raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
Je begrijpt dat ik 6 jaar na dato nog steeds enorm veel moeite heb in het vertrouwen van dames. Mijn eerste relatie ná mijn jeugdliefde is daar ook door stuk gelopen. Van een laidback vent veranderde ik in een ultra jaloers idioot.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef jaha het volgende:
Wow wat een verhaal man...
Ik hoop echt voor je dat je nog een vrouw vind die het begrip *trouw* nog wel in haar woordenboek heeft staan...
En ik maar denken dat ik in de zeik ben genomen. Hoop inderdaad voor je dat 't ooit weer terugkomtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn eerste liefde kwam ik op mijn 16e tegen op een feestje. Eerste 3 jaar leefden we op een roze wolk (lees: 24/7 bij elkaar, alles top), totdat uit het niets mevrouw vreemdging met mijn beste vriend. Dat veranderde de hele situatie en mijn vertrouwen was totaal geschaad. Uiteindelijk toch nog 3 jaar bij elkaar geweest, totdat mevrouw besloot haar collega te neuken.
Sindsdien nooit meer van een dame (op mijn dochtertje na, maar dan op een andere manier) gehouden zoals ik van mijn jeugdliefde deed.
Zit er niet op te wachten eigenlijkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:00 schreef TiMPiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik in de zeik ben genomen. Hoop inderdaad voor je dat 't ooit weer terugkomt
Waar was je zelfrespect?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]Maar het kan nog erger: Toen ze een relatie kreeg met die collega, neukte ze de eerste half jaar ook nog gewoon met mijHoe bedoel je slettenbak?
![]()
Wat nieuwe ervaring op doen kan nooit kwaad.. zelfontwikkeling en spanning? En anders hadden jullie misschien niet zo gelukkig geweest samen nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:02 schreef WRH het volgende:
Mijn eerste echte liefde ben ik uiteindelijk mee getrouwd, nadat ik er eerst een kalverliefde mee had, uitmaakte, verder leefde, wij beiden met andere mensen relaties aangingen, trouwden, scheiden en elkaar uiteindelijk opnieuw tegen kwamen en toch die mooie relatie kregen.
inmiddels dus getrouwd en al weer 7 jaar verder,nog steeds heel happy en snappen eigenlijk niet goed waarom we het blijkbaar nodig hadden om eerst ruim 17 jaar lang te kijken of het gras elders groener was, dat was het nl eigenlijk totaal niet...
Die was (op dat moment) wegquote:
Ja dat snap ik eigenlijk ook wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die was (op dat moment) weg![]()
Ik was toen allang blij dat even nog bij haar kon zijn
dat zeggen wij ook altijd, we moesten blijkbaar echt zelf checken of dat gras aan de overkant groener was en dat was het dus nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef Franneh het volgende:
[..]
Wat nieuwe ervaring op doen kan nooit kwaad.. zelfontwikkeling en spanning? En anders hadden jullie misschien niet zo gelukkig geweest samen nu.
Haha mijn eerste liefde zat bij mij in de klas. Echt een giga fout eigenlijk. Als ik nu ook terug denk vraag ik me ook af hoe ik verliefd op hem ben geworden want ik mag hem totaal niet hahaha. Ach ja dat heb je met die tiener hormonen.. zucht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb in oktober 3 jaar met mijn eerste liefde. Ik ontmoette hem heel saai gewoon op school.
Dat heb ik nou ook, van de gehele lijst heb ik nu achteraf zoiets van, ja met die ene had ik mezelf wel oud zien worden, maar die overleed dan zeer onverwachts toen we nog iets hadden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat had wat kunnen worden enzo...de rest brrrrrrr...wat vond ik er toch aan?
Jullie zijn blijkbaar voor elkaar bedoeld...heb ooit een soortgelijk verhaal gehoord van een oud-klasgenote van mij.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:02 schreef WRH het volgende:
Mijn eerste echte liefde ben ik uiteindelijk mee getrouwd, nadat ik er eerst een kalverliefde mee had, uitmaakte, verder leefde, wij beiden met andere mensen relaties aangingen, trouwden, scheiden en elkaar uiteindelijk opnieuw tegen kwamen en toch die mooie relatie kregen.
inmiddels dus getrouwd en al weer 7 jaar verder,nog steeds heel happy en snappen eigenlijk niet goed waarom we het blijkbaar nodig hadden om eerst ruim 17 jaar lang te kijken of het gras elders groener was, dat was het nl eigenlijk totaal niet...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:38 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben blij dat ik hem haar niet meer tegenkom, hij ze is erg veranderd sinds zijn 16e.
Amazinggggggggquote:Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Jullie zijn blijkbaar voor elkaar bedoeld...heb ooit een soortgelijk verhaal gehoord van een oud-klasgenote van mij.
Jeugdvriendje.(op school had ze het over niemnad anders dan hem) .na jaren samen heeft ze het uitgemaakt...komt in relatie waarin ze mishandeld wordt...gaat scheiden..na enkele jaren alleen probeert ze een datingsite en daar wordt ze "blind" gekoppelt aan haar jeugdvriendje....ondertussen getrouwd, kinderen en gelukkig
Nieuwsgierigheid is a bitch.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:02 schreef WRH het volgende:
waarom we het blijkbaar nodig hadden om eerst ruim 17 jaar lang te kijken of het gras elders groener was, dat was het nl eigenlijk totaal niet...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 18:30 schreef Purdey het volgende:
Mijn eerste grote liefde was de drummer van de schoolband. Ik zat in de eerste, en hij 'al' in de vierde.
Aan het einde van het schooljaar, na eerst wanhopig het hele jaar achter hem aan te hebben gelopen en zijn vriendinnetje te hebben vervloekt, een poging gedaan tot flirten tijdens het schoolfeest. Ik glimlachte naar hem. Daarna trok hij zijn wenkbrauw op, zijn ogen werden groot, om me daarna keihard uit te lachen
Mel Gibson zou er wel raad mee weten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:56 schreef Friek_ het volgende:
Op m'n 16de kreeg ik iets met een dame die 2,5 jaar ouder was dan ik. Langste relatie die ik ook tot nu toe heb gehad (ben nu 23) en zeker ook de leerzaamste. Volgens mij heeft er nog nooit een vrouw zo hard over me heen gelopen. We gingen altijd naar haar films, keken haar series, deden wat zij leuk vond, zij kreeg haar zin keer op keer enzovoort. Ook was ze zo'n enorme prinses op de erwt. Nee, ingevoreren brood wilde ze niet, ze wilde van de bakker. En bussen zijn maar misselijkmakend, kun je je ouders niet vragen op op te halen van het station? Ga zo maar door.
Na die relatie was ik ook heel grondig naar mezelf gaan kijken en was ik tot de conclusie gekomen dat ik niks anders was dan een dikke loser, voetveeg en watje. Gelukkig is het hierna wel redelijk goed gekomen.
Wat kan liefde toch mooi zijnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn eerste liefde kwam ik op mijn 16e tegen op een feestje. Eerste 3 jaar leefden we op een roze wolk (lees: 24/7 bij elkaar, alles top), totdat uit het niets mevrouw vreemdging met mijn beste vriend. Dat veranderde de hele situatie en mijn vertrouwen was totaal geschaad. Uiteindelijk toch nog 3 jaar bij elkaar geweest, totdat mevrouw besloot haar collega te neuken.
Sindsdien nooit meer van een dame (op mijn dochtertje na, maar dan op een andere manier) gehouden zoals ik van mijn jeugdliefde deed.
hahaha hier precies the same, toen ik daarachter kwam had ze net een vriend, die heeft ze nu al 2 jaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef peperclip het volgende:
vanaf me 13 tot me 15de op verliefd geweest maar had nooit t lef om het te zeggen, later bleek dat die mij ook leuk vond.
ken ik wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zit er niet op te wachten eigenlijk
Maar het kan nog erger: Toen ze een relatie kreeg met die collega, neukte ze de eerste half jaar ook nog gewoon met mijHoe bedoel je slettenbak?
![]()
Ze is nu getrouwd en heeft een kind met die gozer. Hij mag haar hebben
ik heb dus hetzelfde.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:24 schreef Javi het volgende:
[..]
ken ik wel.
De mijne had in het begin van onze relatie een vakantie al besproken en is gegaan, achteraf hoorde ik dat ze daar al had zitten klooien met een vent en 7 jaar later moest ik van haar collega horen dat ze haar dronken baas terug had gereden naar zijn huis en hem ondertussen maar heeft gepijpt en zich tegen de auto heeft laten neuken op 50 meter van zijn huis waar zijn verloofde lag te slapen![]()
Mijn vertrouwen in vrouwen is niet echt heel erg hoog meer en dat is best jammer, omdat niet iedereen zo is.
Echter de verhalen om mij heen van vreemd gaan en elkaar bedonderen komen wekelijks voorbij en maakt mij best bang mij helemaal te geven aan iemand. Ik heb nu iemand die te vertrouwen is en dan nog komt soms de gedachte... Stel dat ....
Beetje verbitterd hm ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:24 schreef Javi het volgende:
[..]
ken ik wel.
De mijne had in het begin van onze relatie een vakantie al besproken en is gegaan, achteraf hoorde ik dat ze daar al had zitten klooien met een vent en 7 jaar later moest ik van haar collega horen dat ze haar dronken baas terug had gereden naar zijn huis en hem ondertussen maar heeft gepijpt en zich tegen de auto heeft laten neuken op 50 meter van zijn huis waar zijn verloofde lag te slapen![]()
Mijn vertrouwen in vrouwen is niet echt heel erg hoog meer en dat is best jammer, omdat niet iedereen zo is.
Echter de verhalen om mij heen van vreemd gaan en elkaar bedonderen komen wekelijks voorbij en maakt mij best bang mij helemaal te geven aan iemand. Ik heb nu iemand die te vertrouwen is en dan nog komt soms de gedachte... Stel dat ....
meer voorzichtig geworden, het deed toen goed zeer en dat wil ik niet nog een keer. Het heeft me nogal wat gekost om weer overend te komen. Leuke is dat diegene voor wie ze mij in de steek liet haar soms klappen gaf en ze daar ook weer bij weg is...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Beetje verbitterd hm ?Ik denk dat je ex vriendin gewoon een slet was Meestal gaat het fout als de liefde voorbij is e.d Vaak na een jaar of 3-4 Of de beruchte 7 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |