abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84698251
Misschien ben je al een paar jaar gelukkig met hem/haar, of misschien is het nooit wat geworden. Wie was je eerste echte liefde (basisschoolverkering telt niet echt mee), en hoe is dat verlopen?

Mijn eerste liefde ontmoette ik in een café. Daarvoor had ik wel eens wat crushes gehad, en wat 'vriendjes', waarmee ik zoende, maar echt verliefd was ik nooit. Tot ik hem zag. Bruin golvend haar, donkerbruine ogen en een mysterieuze blik, ik was verkocht. Hij bleek zo gek als een deur te zijn, maar dat vond ik zo fijn aan hem. We waren samen raar. Helaas vond hij mij te jong, we scheelden 5 jaar en ik was pas 16. Maar ik gaf niet op en liep als een kip zonder kop achter hem aan, hopend dat hij ooit in zou zien dat wij bij elkaar pasten. We werden goede vrienden, deelden veel diepe gevoelens met elkaar, maar er gebeurde pas echt wat toen ik 17 was. Ondertussen had ik 4 maanden een ander vriendje, ik probeerde hem te vergeten, maar die relatie liep natuurlijk helemaal stuk en ik dacht nog steeds aan degene waar ik écht van hield. Twee keer hadden we gezoend, en de tweede keer gingen we ook wat verder, maar hij stopte halverwege omdat hij inzag dat hij me zou kwetsen. Hij voelde gewoon geen liefde voor me. Bovendien was hij niet toe aan een relatie, hij was niet gelukkig met zichzelf en zijn leven en wou dat op orde hebben. Hij kreeg 2 jaar later pas een vriendin, maar dat hield ook niet lang stand. Inmiddels was ik over hem heen, ik kreeg een vriend waar ik een jaar mee samen was, en ben nu al een half jaar samen met mijn huidige vriend. Mijn eerste liefde en ik zijn nog steeds vrienden, zonder enige spanning. Hij en mijn huidige vriend lijken ook in veel dingen op elkaar en kunnen het goed vinden. Ik ben blij dat hij nog steeds in mijn leven is. :)
  Redactie Sport zaterdag 31 juli 2010 @ 12:09:30 #2
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_84698403
Ik heb in oktober 3 jaar met mijn eerste liefde. Ik ontmoette hem heel saai gewoon op school. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_84698496
Mijn eerste liefde was een discjockey toen ik 16 was in de plaatselijke disco.
Ik was nogal beschermd opgevoed en zodra mijn ouders dat hoorden mocht ik niet meer uit.
Hij zag me een poos niet en kreeg weer een nieuw vriendinnetje en ik was er stuk van. Later ook met hem gesproken en het ook uitgelegd en dat had eigenlijk toen wel indruk gemaakt geloof ik .

Jaren later ging die gewoon met een vriendin van me (ik was er allang overheen en toen begon die erover van jij mocht toen van je ouders niet met hem omgaan)

Recentelijk hoorde ik eigenlijk toevallig van een neef van hem waar ik toevallig mee aan de praat raakte dat die een dorp verder woont en met een vrouw is die ouder is dan hem.
pi_84699465
Ik heb wel wat vriendjes gehad maar dat waren nauwelijks relaties te noemen, op de een of andere manier werd ik gewoon nooit echt verliefd. Maar ja, ik vond wel jongens leuk of aantrekkelijk en in tegenstelling tot verliefdheid had ik aan lust geen gebrek.
Een paar maanden geleden heb ik mijn eerste echte liefde ontmoet, op een concert. Het was vanaf het eerste moment dat ik hem aankeek al raak, maar ik heb hem in het begin koppig afgewezen omdat ik hem te oud vond en het een slechte timing was voor een emotionele relatie (in verband met vertrek naar het buitenland). Hij was echter net zo koppig als ik en wist me binnen no time in een hopeloos verliefd meisje te veranderen. Ik heb er een flinke tijd mee geworsteld omdat ik bang was dat mijn vrienden en familie het zouden veroordelen. Maar ik kon het niet meer tegenhouden, het gevoel van twee mensen die zo verliefd op elkaar zijn is werkelijk onweerstaanbaar. En vanaf het moment dat ik besloot om er helemaal voor te gaan, merkte ik dat niemand er problemen mee had dat we gelukkig zijn samen. En gelukkig ben ik, voor het eerst in mijn leven dat ik zo'n hechte emotionele band met iemand heb. Ik snap eindelijk dat ik nooit te veeleisend was en daarom niet verliefd werd. Ik had de juiste persoon gewoon nog niet ontmoet :)
Nu zit ik voor lange tijd in het buitenland en dat is moeilijk. Toch heb ik liever dat hij aan de andere kant van de wereld is, dan dat ik zonder hem door het leven moet.
pi_84700133
De eerste keer dat ik verliefd werd weet ik nog heel goed. Ik zat in groep 8 van de basisschool (1993), en ik was volkomen geobserdeerd door haar. Alleen als ik haar zag was ik gelukkig. Dag en nacht dacht ik aan haar. Ik heb liefdesbrieven geschreven en altijd als ik maar iets van een smoesje kon verzinnen probeerde ik bij haar te zijn.

Onnodig te zeggen dat het eenrichtingverkeersliefde was, en dat zij het hooguit leuk vond dat er een jongen was die aandacht aan haar gaf... :{

Daarna ben ik nooit meer zo hevig verliefd geweest...
pi_84700545
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:47 schreef Syr het volgende:
Een paar maanden geleden heb ik mijn eerste echte liefde ontmoet, op een concert. Het was vanaf het eerste moment dat ik hem aankeek al raak, maar ik heb hem in het begin koppig afgewezen omdat ik hem te oud vond en het een slechte timing was voor een emotionele relatie (in verband met vertrek naar het buitenland).
en

quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Ondertussen had ik 4 maanden een ander vriendje, ik probeerde hem te vergeten, maar die relatie liep natuurlijk helemaal stuk en ik dacht nog steeds aan degene waar ik écht van hield.
Waarom zo moeilijk doen en er niet gewoon voor gaan?

Vrouwen 8)7

Overigens, basisschoolverliefdheden mogen niet zeg je, maar dat is de eerste en enige keer dat ik echt hevig verliefd was. Jaren liep ik achter haar aan. Maar zij was duidelijk niet verliefd. Uiteindelijk zijn we vrienden geworden, zij heeft inmiddels een ander en daarmee huisje boompje beestje.

Sinds die liefde is het nooit meer zo heftig geweest...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 14:39:07 #7
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_84702605
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:02 schreef thegirlwhosoldtheworld het volgende:
Hij bleek zo gek als een deur te zijn, maar dat vond ik zo fijn aan hem. We waren samen raar.
Lekker gek!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_84702824
Die kwam ik 6 jaar geleden tegen op school en daar ben ik nu nog steeds mee samen.
pi_84704796
Mijn eerste echte liefde ben ik uiteindelijk mee getrouwd, nadat ik er eerst een kalverliefde mee had, uitmaakte, verder leefde, wij beiden met andere mensen relaties aangingen, trouwden, scheiden en elkaar uiteindelijk opnieuw tegen kwamen en toch die mooie relatie kregen.
inmiddels dus getrouwd en al weer 7 jaar verder,nog steeds heel happy en snappen eigenlijk niet goed waarom we het blijkbaar nodig hadden om eerst ruim 17 jaar lang te kijken of het gras elders groener was, dat was het nl eigenlijk totaal niet...
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_84705749
Mijn eerste liefde kwam ik op mijn 16e tegen op een feestje. Eerste 3 jaar leefden we op een roze wolk (lees: 24/7 bij elkaar, alles top), totdat uit het niets mevrouw vreemdging met mijn beste vriend. Dat veranderde de hele situatie en mijn vertrouwen was totaal geschaad. Uiteindelijk toch nog 3 jaar bij elkaar geweest, totdat mevrouw besloot haar collega te neuken.

Sindsdien nooit meer van een dame (op mijn dochtertje na, maar dan op een andere manier) gehouden zoals ik van mijn jeugdliefde deed.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84705997
Wow wat een verhaal man...

Ik hoop echt voor je dat je nog een vrouw vind die het begrip *trouw* nog wel in haar woordenboek heeft staan...
pi_84706206
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:35 schreef jaha het volgende:
Wow wat een verhaal man...

Ik hoop echt voor je dat je nog een vrouw vind die het begrip *trouw* nog wel in haar woordenboek heeft staan...
Je begrijpt dat ik 6 jaar na dato nog steeds enorm veel moeite heb in het vertrouwen van dames. Mijn eerste relatie ná mijn jeugdliefde is daar ook door stuk gelopen. Van een laidback vent veranderde ik in een ultra jaloers idioot.

Dat is ook een reden waarom ik eigenlijk nooit meer relaties aanga, en het houdt op scharrels cq. "gewone" vriendinnen waar ik seks mee heb.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_84706820
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef FireFox1 het volgende:
Mijn eerste liefde kwam ik op mijn 16e tegen op een feestje. Eerste 3 jaar leefden we op een roze wolk (lees: 24/7 bij elkaar, alles top), totdat uit het niets mevrouw vreemdging met mijn beste vriend. Dat veranderde de hele situatie en mijn vertrouwen was totaal geschaad. Uiteindelijk toch nog 3 jaar bij elkaar geweest, totdat mevrouw besloot haar collega te neuken.

Sindsdien nooit meer van een dame (op mijn dochtertje na, maar dan op een andere manier) gehouden zoals ik van mijn jeugdliefde deed.
En ik maar denken dat ik in de zeik ben genomen. Hoop inderdaad voor je dat 't ooit weer terugkomt :)
pi_84707340
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:00 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

En ik maar denken dat ik in de zeik ben genomen. Hoop inderdaad voor je dat 't ooit weer terugkomt :)
Zit er niet op te wachten eigenlijk ;)

Maar het kan nog erger: Toen ze een relatie kreeg met die collega, neukte ze de eerste half jaar ook nog gewoon met mij :') Hoe bedoel je slettenbak? :')

Ze is nu getrouwd en heeft een kind met die gozer. Hij mag haar hebben :)
pi_84708506
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]Maar het kan nog erger: Toen ze een relatie kreeg met die collega, neukte ze de eerste half jaar ook nog gewoon met mij :') Hoe bedoel je slettenbak? :')
Waar was je zelfrespect?
pi_84708558
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:02 schreef WRH het volgende:
Mijn eerste echte liefde ben ik uiteindelijk mee getrouwd, nadat ik er eerst een kalverliefde mee had, uitmaakte, verder leefde, wij beiden met andere mensen relaties aangingen, trouwden, scheiden en elkaar uiteindelijk opnieuw tegen kwamen en toch die mooie relatie kregen.
inmiddels dus getrouwd en al weer 7 jaar verder,nog steeds heel happy en snappen eigenlijk niet goed waarom we het blijkbaar nodig hadden om eerst ruim 17 jaar lang te kijken of het gras elders groener was, dat was het nl eigenlijk totaal niet...
Wat nieuwe ervaring op doen kan nooit kwaad.. zelfontwikkeling en spanning? En anders hadden jullie misschien niet zo gelukkig geweest samen nu. :P
pi_84708564
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:42 schreef Franneh het volgende:

[..]

Waar was je zelfrespect?
Die was (op dat moment) weg ;(

Ik was toen allang blij dat even nog bij haar kon zijn :@
pi_84708668
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Die was (op dat moment) weg ;(

Ik was toen allang blij dat even nog bij haar kon zijn :@
Ja dat snap ik eigenlijk ook wel. :Y
Maar goed, hopelijk vind je dat vertrouwen inderdaad weer terug, want echt niet elke meid is zo. :)
En zo zonde als je het niet meer aandurft door die paar idioten.
pi_84708942
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:44 schreef Franneh het volgende:

[..]

Wat nieuwe ervaring op doen kan nooit kwaad.. zelfontwikkeling en spanning? En anders hadden jullie misschien niet zo gelukkig geweest samen nu. :P
dat zeggen wij ook altijd, we moesten blijkbaar echt zelf checken of dat gras aan de overkant groener was en dat was het dus niet ;)
maar door de ervaringen weten we wel echt precies wat we aan elkaar hebben en wat we ook vooral niet in een relatie willen of accepteren, ook wel handig eigenlijk.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  zaterdag 31 juli 2010 @ 18:30:17 #20
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84709799
Mijn eerste grote liefde was de drummer van de schoolband. Ik zat in de eerste, en hij 'al' in de vierde.
Aan het einde van het schooljaar, na eerst wanhopig het hele jaar achter hem aan te hebben gelopen en zijn vriendinnetje te hebben vervloekt, een poging gedaan tot flirten tijdens het schoolfeest. Ik glimlachte naar hem. Daarna trok hij zijn wenkbrauw op, zijn ogen werden groot, om me daarna keihard uit te lachen ;(
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84722836
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 12:09 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb in oktober 3 jaar met mijn eerste liefde. Ik ontmoette hem heel saai gewoon op school. :P
Haha mijn eerste liefde zat bij mij in de klas. Echt een giga fout eigenlijk. Als ik nu ook terug denk vraag ik me ook af hoe ik verliefd op hem ben geworden want ik mag hem totaal niet hahaha. Ach ja dat heb je met die tiener hormonen.. zucht. _O-
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:59:43 #22
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84722954
Ik heb veel eerste liefde op het gezicht...
:)
Later kwam ik ze wel weer eens tegen en er is er maar eentje waarvan ik nu nog denk ok...
Dat had wat kunnen worden enzo...de rest brrrrrrr...wat vond ik er toch aan?
:{w
Snollebolt
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:32:15 #23
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_84724055
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Dat had wat kunnen worden enzo...de rest brrrrrrr...wat vond ik er toch aan?
:{w
Dat heb ik nou ook, van de gehele lijst heb ik nu achteraf zoiets van, ja met die ene had ik mezelf wel oud zien worden, maar die overleed dan zeer onverwachts toen we nog iets hadden.
Maar echt alle andere, mijn god, totaal botsende karakters, ver uiteenliggende hobby's, zoveel punten waar ik van walg en 9/10 waren eingelijk totaal m'n type niet.
Dan maakt liefde echt blind vrees ik. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door Lastpost op 01-08-2010 00:40:27 ]
pi_84724252
Ik ben blij dat ik hem niet meer tegenkom, hij is erg veranderd sinds zijn 16e.
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:49:43 #25
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84724605
quote:
Jullie zijn blijkbaar voor elkaar bedoeld...heb ooit een soortgelijk verhaal gehoord van een oud-klasgenote van mij.
Jeugdvriendje.(op school had ze het over niemand anders dan hem) .na jaren samen heeft ze het uitgemaakt...komt in relatie waarin ze mishandeld wordt...gaat scheiden..na enkele jaren alleen probeert ze een datingsite en daar wordt ze "blind" gekoppelt aan haar jeugdvriendje....ondertussen getrouwd, kinderen en gelukkig

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 01-08-2010 22:37:07 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_84724612
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:38 schreef friekin_ het volgende:
Ik ben blij dat ik hem haar niet meer tegenkom, hij ze is erg veranderd sinds zijn 16e.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:55:56 #27
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_84724789
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:49 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

Jullie zijn blijkbaar voor elkaar bedoeld...heb ooit een soortgelijk verhaal gehoord van een oud-klasgenote van mij.
Jeugdvriendje.(op school had ze het over niemnad anders dan hem) .na jaren samen heeft ze het uitgemaakt...komt in relatie waarin ze mishandeld wordt...gaat scheiden..na enkele jaren alleen probeert ze een datingsite en daar wordt ze "blind" gekoppelt aan haar jeugdvriendje....ondertussen getrouwd, kinderen en gelukkig
Amazingggggggg :o
Snollebolt
pi_84724813
Op m'n 16de kreeg ik iets met een dame die 2,5 jaar ouder was dan ik. Langste relatie die ik ook tot nu toe heb gehad (ben nu 23) en zeker ook de leerzaamste. Volgens mij heeft er nog nooit een vrouw zo hard over me heen gelopen. We gingen altijd naar haar films, keken haar series, deden wat zij leuk vond, zij kreeg haar zin keer op keer enzovoort. Ook was ze zo'n enorme prinses op de erwt. Nee, ingevoreren brood wilde ze niet, ze wilde van de bakker. En bussen zijn maar misselijkmakend, kun je je ouders niet vragen op op te halen van het station? Ga zo maar door.

Na die relatie was ik ook heel grondig naar mezelf gaan kijken en was ik tot de conclusie gekomen dat ik niks anders was dan een dikke loser, voetveeg en watje. Gelukkig is het hierna wel redelijk goed gekomen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 00:57:23 #29
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84724826
en wat betreft mijn eerste grote liefde...toch maar een lagere school liefde..(ja de basisschool bestond nog niet) totdat ze naar alkmaar verhuisde......na 30 jaar wordt dit nog steeds opgebracht tijdens familiefeestjes
of het ooit was wat geworden betwijfel ik want Harrie Jekkers somt de situatie perfect op voor me
pi_84724881
quote:
waarom we het blijkbaar nodig hadden om eerst ruim 17 jaar lang te kijken of het gras elders groener was, dat was het nl eigenlijk totaal niet...
Nieuwsgierigheid is a bitch.
pi_84724950
pracht topic ^O^

basisschool mocht dus niet dus dan is de eerst volgende een meisje in de 3de klas waar ik helemaal gek op was. tijdens valentijn had ik haar een roos gestuurd (via school werd dat geregeld zegmaar) maar had er verder geen naam op gezet omdat ik niet wilde afgaan voor de rest van de school. om toch te laten weten van wie het kwam had ik haar ook een kaartje gestuurd waarbij ik er dus op rekende dat ik er pas de volgende dag of iig na school iets van zou horen omdat ze toch echt eerst naar huis moest voor ze dat kaartje kon lezen. ze stond me echter al op te wachten in de pauze en wist blijkbaar precies van wie het kwam (en ik dacht nog wel dat mijn crush niet opviel :P). anyway, ze bleek ook al een tijd mij leuk te vinden dus vannaf dat moment hadden we inneens wat. ze zat echter bij me in de zelfde klas en dat bleek later zo dodelijk te zijn dat het niet langer dan 3-4 maanden heeft gehouden. toch nooit spijt gehad van mijn (niet helemaal doordachte) actie en ben op de dag van vandaag nog steeds bevriend met haar :)
pi_84725603
vanaf me 13 tot me 15de op verliefd geweest maar had nooit t lef om het te zeggen, later bleek dat die mij ook leuk vond. :')
  zondag 1 augustus 2010 @ 01:39:59 #33
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_84726013
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 18:30 schreef Purdey het volgende:
Mijn eerste grote liefde was de drummer van de schoolband. Ik zat in de eerste, en hij 'al' in de vierde.
Aan het einde van het schooljaar, na eerst wanhopig het hele jaar achter hem aan te hebben gelopen en zijn vriendinnetje te hebben vervloekt, een poging gedaan tot flirten tijdens het schoolfeest. Ik glimlachte naar hem. Daarna trok hij zijn wenkbrauw op, zijn ogen werden groot, om me daarna keihard uit te lachen ;(
_O- ....yep, ik kan het beamen, groot worden gaat met vallen en opstaan
  zondag 1 augustus 2010 @ 02:32:33 #34
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_84727263
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:56 schreef Friek_ het volgende:
Op m'n 16de kreeg ik iets met een dame die 2,5 jaar ouder was dan ik. Langste relatie die ik ook tot nu toe heb gehad (ben nu 23) en zeker ook de leerzaamste. Volgens mij heeft er nog nooit een vrouw zo hard over me heen gelopen. We gingen altijd naar haar films, keken haar series, deden wat zij leuk vond, zij kreeg haar zin keer op keer enzovoort. Ook was ze zo'n enorme prinses op de erwt. Nee, ingevoreren brood wilde ze niet, ze wilde van de bakker. En bussen zijn maar misselijkmakend, kun je je ouders niet vragen op op te halen van het station? Ga zo maar door.

Na die relatie was ik ook heel grondig naar mezelf gaan kijken en was ik tot de conclusie gekomen dat ik niks anders was dan een dikke loser, voetveeg en watje. Gelukkig is het hierna wel redelijk goed gekomen.
Mel Gibson zou er wel raad mee weten.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zondag 1 augustus 2010 @ 10:02:17 #35
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_84729846
Oh marietje toen ik je voor het in de supermarkt zag staan was het meteen ware O+ Je zag er zo lekker uit tussen je andere vriendinnen Toen ik je voor het eerst proefde wist ik het zeker dit is nou ware liefde marietje grolsch
pi_84751670
mijn eerste liefde was een jongen bij mij in de buurt. ik was 14, hij 15 geloof ik. we zochten elkaar steeds weer op. we hadden zo'n knipperlichtrelatie, haha, echte kalverliefde! ik heb zo af en toe nog wel s contact met m, hij is een leuke vriend geworden. is inmiddels getrouwd en heeft 2 kids. mijn grote echte liefde heb ik NU gevonden. we zijn in oktober een jaar samen en in hem heb ik alles gevonden wat ik zocht!
  zondag 1 augustus 2010 @ 22:05:51 #37
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_84752200
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 16:28 schreef FireFox1 het volgende:

Wat kan liefde toch mooi zijn *;
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_84752365
Eerste echte liefde net uitgegaan. :{ Aantal weken geleden...

Van 17 t/m nu 20 jaar. Sta nu op het punt om mijn leven weer op te pakken. Als ik al die verhalen lees van jeugdliefdes die na jaren weer bij elkaar komen... Poeh, zal denk ik wel een tijdje blijven hangen die hoop op zoiets, totdat ik het echt heb verwerkt.

Ik hou mezelf echt voor de gek om heeeeeeeeeeeeel stiekem zo te denken. :')
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:25:06 #39
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_84757913
Studie in het buitenland. Kwam een heel leuke meisje tegen en voelde voor het eerst in mijn leven dat iemand me zag zoals ik was / me echt begreep (en dat na een paar korte gesprekjes...), en me ook nog eens leuk vond.

We hebben het 3 maanden geprobeerd, maar de situatie zat in de weg. Relatie beëindigd, heb met een paar andere meiden gezoend, maar al die tijd geprobeerd terug bij haar te komen. Ruim een jaar later nogmaals geprobeerd, maar in middels zaten we iets te ver uit elkaar en daar kon ze niet mee omgaan.

Zijn nog steeds goede vrienden.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  maandag 2 augustus 2010 @ 00:46:15 #40
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_84758701
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 01:24 schreef peperclip het volgende:
vanaf me 13 tot me 15de op verliefd geweest maar had nooit t lef om het te zeggen, later bleek dat die mij ook leuk vond. :')
hahaha hier precies the same, toen ik daarachter kwam had ze net een vriend, die heeft ze nu al 2 jaar :')
pi_84809633
Mijn eerste echte liefde heb ik 4 maand geleden ontmoet. Daarvoor waren het meisjes waarvan ik al naar een paar week dacht: is dit het nou. Nu heb ik een meisje ontmoet op werk. Ze heeft een andere cultuur en haar ouders accepteren het waarschijnlijk niet.. Maar ik ze is een combinatie van alles. Niet alleen verbaal kunnen we met elkaar meer ook emotioneel en fysiek. Ze is zo lief en tegelijk spannend.. She turns me on!
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 21:03:28 #42
289550 Paarse_Kiwi
Mét roze lakschoentjes!
pi_84827794
Mijn eerste verliefdheid was op een onbereikbaar iemand maar jeetje wat ben ik blij dat dat nooit wat geworden is tussen ons. Ik zie 'm nu nog wel eens. Hij is echt veranderd van een lief jochie in een stoere motorrijder met een kale kop, tatoo, bierdrinken, roken, halve hooligan.... brrr.
Mijn eerste echt liefde heb ik 3 jaar terug ontmoet. Hij was de beste vriend van de broer van een goede vriendin van mij. Op een feestje hebben we elkaar ontmoet, ik bleef net zo lang plakken totdat iedereen naar huis was. Toen heb ik 'm gezoend en sindsdien zijn we samen. In die 3 jaar hebben we al zoveel meegemaakt maar onze relatie wordt alleen maar sterker.
Natuurlijk weet je nooit wat de toekomst brengt maar ik geloof er zeker in dat ik nog een hele lange tijd met hem door ga brengen.
Je gevoel is er om keuzes te maken. Je verstand om de keuzes te begrijpen.
pi_84829447
Zes jaar verneukt door mezelf blind te staren op 1 mooi meisje.

Tegenwoordig is ze getrouwd, nog steeds mooi, maar niet meer mijn type _O-.
"Ignorance is the night of the mind, but a night without moon and star."
pi_84843926
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 17:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Zit er niet op te wachten eigenlijk ;)

Maar het kan nog erger: Toen ze een relatie kreeg met die collega, neukte ze de eerste half jaar ook nog gewoon met mij :') Hoe bedoel je slettenbak? :')

Ze is nu getrouwd en heeft een kind met die gozer. Hij mag haar hebben :)
ken ik wel.
De mijne had in het begin van onze relatie een vakantie al besproken en is gegaan, achteraf hoorde ik dat ze daar al had zitten klooien met een vent en 7 jaar later moest ik van haar collega horen dat ze haar dronken baas terug had gereden naar zijn huis en hem ondertussen maar heeft gepijpt en zich tegen de auto heeft laten neuken op 50 meter van zijn huis waar zijn verloofde lag te slapen :r
Mijn vertrouwen in vrouwen is niet echt heel erg hoog meer en dat is best jammer, omdat niet iedereen zo is.
Echter de verhalen om mij heen van vreemd gaan en elkaar bedonderen komen wekelijks voorbij en maakt mij best bang mij helemaal te geven aan iemand. Ik heb nu iemand die te vertrouwen is en dan nog komt soms de gedachte... Stel dat ....
hi there good people
pi_84844682
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:24 schreef Javi het volgende:

[..]

ken ik wel.
De mijne had in het begin van onze relatie een vakantie al besproken en is gegaan, achteraf hoorde ik dat ze daar al had zitten klooien met een vent en 7 jaar later moest ik van haar collega horen dat ze haar dronken baas terug had gereden naar zijn huis en hem ondertussen maar heeft gepijpt en zich tegen de auto heeft laten neuken op 50 meter van zijn huis waar zijn verloofde lag te slapen :r
Mijn vertrouwen in vrouwen is niet echt heel erg hoog meer en dat is best jammer, omdat niet iedereen zo is.
Echter de verhalen om mij heen van vreemd gaan en elkaar bedonderen komen wekelijks voorbij en maakt mij best bang mij helemaal te geven aan iemand. Ik heb nu iemand die te vertrouwen is en dan nog komt soms de gedachte... Stel dat ....
ik heb dus hetzelfde.

ook nu 2 x bedonderd en 1x na een relatie gezien hoe een ex op een slechte manier veranderde waar ik helemaal kapot van was.

het is nu 1,5 jaar geleden dat het uit ging met mijn grote liefde, of het mijn grote liefde echt was...

ik ben vorig jaar een meisje tegen gekomen waarmee ik het ontzettend goed kan vinden.
uitgaan, samen eten, chillen...

en in het begin een keer zitten zoenen en knuffelen.

geen idee of het voor haar iets serieus was maar ik kon het gewoon niet meer opbrengen om een meisje te vertrouwen.

ik denk dat ik daar nog wel het meest van baal omdat ik wellicht een hele mooie kans heb vergooid aangezien ze nu al 8 maanden een relatie heeft.

ik droomde gisteren van mijn eerste ex die ook nu weer op goede pad is en een leuke vriend heeft.
we kwamen elkaar tegen in een kroeg en we belanden als een stel pubers sexend op de bank bij haar thuis om vervolgens door haar ouders betrapt te worden.

ontzettende rare droom omdat er ook veel vrienden van vroeger en bekende omgevingen in voor kwamen alsof de tijd had stil gestaan
  woensdag 4 augustus 2010 @ 12:33:22 #46
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_84847755
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:24 schreef Javi het volgende:

[..]

ken ik wel.
Beetje verbitterd hm ? :') Ik denk dat je ex vriendin gewoon een slet was Meestal gaat het fout als de liefde voorbij is e.d Vaak na een jaar of 3-4 Of de beruchte 7 jaar
pi_84853278
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 12:33 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Beetje verbitterd hm ? :') Ik denk dat je ex vriendin gewoon een slet was Meestal gaat het fout als de liefde voorbij is e.d Vaak na een jaar of 3-4 Of de beruchte 7 jaar
meer voorzichtig geworden, het deed toen goed zeer en dat wil ik niet nog een keer. Het heeft me nogal wat gekost om weer overend te komen. Leuke is dat diegene voor wie ze mij in de steek liet haar soms klappen gaf en ze daar ook weer bij weg is...
hi there good people
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')