Mijn instructeur gaf wel RIS lessen ofzo, maar deed niet (meer?) aan de verschillende modules, omdat je dan elke keer aan het eind van een module bij CBR moet laten zien wat je kan, en dat schijnt nogal wat duurder te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:27 schreef FerdiV het volgende:
Voor de lessen volgen we de RIS methode (zeker bij iedereen?). Weet iemand hoe je ongeveer over de eerste module doet?
Ja ik weet niet of we dat bij het CBR doen. Misschien volgt hij alleen de scripts.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:41 schreef jacobras het volgende:
RIS: Rijopleiding In Stappen.
[..]
Mijn instructeur gaf wel RIS lessen ofzo, maar deed niet (meer?) aan de verschillende modules, omdat je dan elke keer aan het eind van een module bij CBR moet laten zien wat je kan, en dat schijnt nogal wat duurder te zijn.
Veel succes! Hou dat goede gevoel vast, je weet dat je het kan!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:09 schreef Flashbag het volgende:
Ik ga maar eens slapen morgen om 10 voor 10 mijn examenWish me luck
Het ging vandaag trouwens wel goed met rijdenDus heb een goed gevoel maar laat ik het eerst maar waar maken
Geloof me dat gebeurd echt bij iedereen, iedereen heeft een kutrit ergens vlak voor z'n examen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:04 schreef twiFight het volgende:
Nou mijn rijles was weer een rampFouten die ik niet meer zou moeten maken. Tevens werd ik meerdere malen afgesneden toen ik wel voorrang had. Kan ik weer op de rem stampen. Al met al geen soepel ritje
Ben nu al aardig zenuwachtig, maar heb wel vrede met wat er gebeurt. Als ik zak dan maar zakken. Het jammere is alleen dat mijn vriendin er helemaal van overtuigd is dat ik ga slagen, dat is mega irritant. Allemaal onnodige druk en gezeur.
Het komt goed, waarschijnlijk merk je morgen door de adrenalinedruk dat je moet presteren. Je krijgt ineens een soort van 'Dit kan ik niet verzieken' gevoel. Goed kijken, goed vooruit denken, en assertief rijden. Je kunt het!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:04 schreef twiFight het volgende:
Nou mijn rijles was weer een rampFouten die ik niet meer zou moeten maken. Tevens werd ik meerdere malen afgesneden toen ik wel voorrang had. Kan ik weer op de rem stampen. Al met al geen soepel ritje
Ben nu al aardig zenuwachtig, maar heb wel vrede met wat er gebeurt. Als ik zak dan maar zakken. Het jammere is alleen dat mijn vriendin er helemaal van overtuigd is dat ik ga slagen, dat is mega irritant. Allemaal onnodige druk en gezeur.
Cool, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef Flashbag het volgende:
En heb mn rijbewijs binnenzit nu in het gemeentehuis wachten tot ik aan de beurt ben
onbeveiligd internet jeeeeuj!!
Inderdaad, ik had een paar dagen voor mijn succesvolle examen ook een baggerrit, maar op de dag zelf ging het gelukkig goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:33 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Geloof me dat gebeurd echt bij iedereen, iedereen heeft een kutrit ergens vlak voor z'n examen.
Wat goed, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef Flashbag het volgende:
En heb mn rijbewijs binnenzit nu in het gemeentehuis wachten tot ik aan de beurt ben
Ik ook sinds vandaagquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef Flashbag het volgende:
Ook gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ook sinds vandaag. Nu nog een paar dagen wachten tot ik het op kan halen.
Ja, ik was je al kwijt hier, en in het autorijtopic! Het is sowieso best stil hier, het wordt tijd voor nieuwe lessersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:50 schreef Jac0bus het volgende:
Jeetje wat ben ik hier slecht weinig geweestMisschien ook wel omdat ik nauwelijks gelest heb deze zomer. Maar vrijdag mag ik weer motorrijden
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, ik was je al kwijt hier, en in het autorijtopic! Het is sowieso best stil hier, het wordt tijd voor nieuwe lessersTwiFight, heel veel succes morgen! We willen juichende popjes zien
Je staat vermeld bij de Wiki! En dan verschijn je automatisch in de OP als het topic vol isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:37 schreef Flashbag het volgende:
Mag ik ook bij de geslaagden van 201011 augustus heb ik hem gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |