Nu is het wel genoeg geweest, als Crazy dat mooie muziek vind, so be itquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:46 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer met smaak te maken.
pfft, ik stoor me er niet aanquote:Op maandag 9 augustus 2010 17:52 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nu is het wel genoeg geweest, als Crazy dat mooie muziek vind, so be it
Leven en laten leven
Mwah als je ziet wat er op die 'concerten' afkomt welquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:29 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
pfft, ik stoor me er niet aan
Zoals gezegd: ieder heeft een andere muziek smaakalleen zielig om mensen over 1 kam te scheren
Nederlandstalig heeft namelijk niks meer met kamp sjaakies enzo te maken
wanneer ben jij er voor het laatst geweest of heb je het gezien wat er komtquote:Op maandag 9 augustus 2010 18:33 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Mwah als je ziet wat er op die 'concerten' afkomt wel.
Piratenfestijn was hier om de hoek en met de kermis heb je ook het een en ander aan optredens waar al dat paupervolk op afkomt.quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:35 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wanneer ben jij er voor het laatst geweest of heb je het gezien wat er komt
Nee die komen uit Broekhoven.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:02 schreef Crazy-M het volgende:
ik geef het op
Zo kan ik ook wel vooroordelen bevestigen
maar goed, ik ga vaak naar zulke feesten en je komt wel kamp sjaakies tegen maar ook zat andere mensen die niet van het kamp afkomen ofzo
Er wonen ook 'normale' mensen in Broekhoven hoor (aangezien ik er 18 jaar met plezier heb gewoond).. wat dat betreft ben je nog niet goed ingeburgerd in Tilburg.quote:
O tuurlijk, net als dat er ´normale´ mensen in de favela´s van Rio wonen. Het komt ook wel eens voor, maar het is een uitzondering.quote:Op maandag 9 augustus 2010 19:18 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Er wonen ook 'normale' mensen in Broekhoven hoor (aangezien ik er 18 jaar met plezier heb gewoond).. wat dat betreft ben je nog niet goed ingeburgerd in Tilburg.
Goede troll, gotta give you thatquote:Op maandag 9 augustus 2010 19:22 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
O tuurlijk, net als dat er ´normale´ mensen in de favela´s van Rio wonen. Het komt ook wel eens voor, maar het is een uitzondering.
Tis meer -zoals het op mij overkomtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 01:45 schreef aardappel het volgende:
eh.. ff serieus.. speculaes heeft nog niks "trollerigs" gezegd hoor. Broekhoven staat bekend om zijn grote paupergehalte. Fiets er eens doorheen voor de grap
Ik had het idd ook niet over jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 02:53 schreef aardappel het volgende:
Heee, ik heb al zeker 2 pagina's lang niet zijn muzieksmaak aangevallen! Ik verdedigde speculaes alleen maar omdat hij meteen een troll genoemd werd, terwijl hij gewoon de waarheid sprak over het paupergehalte van broekhoven
nee, gewoon thuis radioquote:
Radio 538quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:09 schreef Guard het volgende:
ik heb een hekel aan de radio 's cohtends... alleen maar van die "lachzakken", die zitten te ouwehoeren en flauwe grappen aan het maken zijn, waarom ze zelf (als enige(n)) heel hard moeten lachen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |