Kut joa, dea sjteit onnog doa. Hubbe de katte 'm neet opgevreate? Of Juulke?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat appel?
De kums aug mer fijn daeh hamster mitnumme trouwens jong.
Helaas neet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kut joa, dea sjteit onnog doa. Hubbe de katte 'm neet opgevreate? Of Juulke?
Oggermquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kut joa, dea sjteit onnog doa. Hubbe de katte 'm neet opgevreate? Of Juulke?
Whehe volges mich hub ich die foto gemaak.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen woar 't nog eine puppy
Ik wil 'm hebbe!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen woar 't nog eine puppy
Simcityquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk dat ik de rest van de avond maar SimCity of Age of Empires 3 ofzo ga spelen.
Jong, ga bier drinken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Gezicht het volgende:
Er is gewoon niet veel te doen vanavond.
Overigens was ik gisteren ook pas om half 5 thuis dus ik doe maar rustig aan.
Welk bier heb je op de tapquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben weg.![]()
De hele groep waarmee ik weg ga komt zometeen nog naar mij, de eerste vraag zal wel zijn: ''Zeg, die tap wat jullie hebben he.....? ''
Beetje jammerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Niks, we gebruiken hem nooit, is niet zo handig als dat het lijkt
Profiteurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Beetje jammer
Handig als er een meet is, aan de tap hangen bij Zilver
Tegen vergoeding natuurlijk, gewoon iedereen een x bedrag laten lappen voor een onbeperkt feestjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |