Kut joa, dea sjteit onnog doa. Hubbe de katte 'm neet opgevreate? Of Juulke?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:37 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Omdat appel?
De kums aug mer fijn daeh hamster mitnumme trouwens jong.
Helaas neet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kut joa, dea sjteit onnog doa. Hubbe de katte 'm neet opgevreate? Of Juulke?
Oggermquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Kut joa, dea sjteit onnog doa. Hubbe de katte 'm neet opgevreate? Of Juulke?
Whehe volges mich hub ich die foto gemaak.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Toen woar 't nog eine puppy
Ik wil 'm hebbe!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Simcityquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Gezicht het volgende:
Ik denk dat ik de rest van de avond maar SimCity of Age of Empires 3 ofzo ga spelen.
Jong, ga bier drinken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef Gezicht het volgende:
Er is gewoon niet veel te doen vanavond.
Overigens was ik gisteren ook pas om half 5 thuis dus ik doe maar rustig aan.
Welk bier heb je op de tapquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:21 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ben weg.![]()
De hele groep waarmee ik weg ga komt zometeen nog naar mij, de eerste vraag zal wel zijn: ''Zeg, die tap wat jullie hebben he.....? ''
Beetje jammerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:24 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Niks, we gebruiken hem nooit, is niet zo handig als dat het lijkt
Profiteurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
[..]
Beetje jammer
Handig als er een meet is, aan de tap hangen bij Zilver
Tegen vergoeding natuurlijk, gewoon iedereen een x bedrag laten lappen voor een onbeperkt feestjequote:
Stoer beest.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aah, een Berner Sennenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Stoer beest.
Puppies zijn zo schattig he.
[ afbeelding ]
Yup. Maar die wat jij hebt is nog een maatje groter. Het is wel een vrouwtje als ik het goed zag he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, een Berner Sennen
Hebben we ook nog gehad toen ik nog thuis woonde. Helaas geen foto's van.
Klopt. De Berner was ook een vrouwtje, zit nu hierin:quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Yup. Maar die wat jij hebt is nog een maatje groter. Het is wel een vrouwtje als ik het goed zag he?
Dat is wel leuk gemaakt inderdaad. Hoe oud is die berner geworden, en hoe oud is die van jouw nu?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:00 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klopt. De Berner was ook een vrouwtje, zit nu hierin:
[ afbeelding ]
Door m'n moeder gemaaktUit haar keramiekwinkeltje.
Berner (Sherry) is 9 geworden, en die van m'n ouders (Juul) is volgens mij nu 3. Wordt weer tijd voor een pupquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:03 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk gemaakt inderdaad. Hoe oud is die berner geworden, en hoe oud is die van jouw nu?
Dat is een hele nette leeftijd voor een Berner. Hopen dat die van ons dat ook haalt, die is nu 2,5 jaar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Berner (Sherry) is 9 geworden, en die van m'n ouders (Juul) is volgens mij nu 3. Wordt weer tijd voor een pup
Inderdaad, als ze gemiddeld maar een jaar of 6 worden heeft ze het lang volgehouden. Uiteindelijk gestorven aan een lichaam vol met kanker. Haar adem rook de laatste weken ook heel erg slecht, bleek dat haar longen uitgezaaid waren met kanker. De rest van haar lichaam ook. Toen hebben mijn ouders haar laten inslapen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:09 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat is een hele nette leeftijd voor een Berner. Hopen dat die van ons dat ook haalt, die is nu 2,5 jaar.
Wij willen het liefste ook nog een pup erbij, maar dan moeten we een ander huis hebben.
Het is ook niet leuk om een hond te zien lijden. Maar het blijft altijd moeilijk om de beslissing te nemen om ze in te laten slapen. Maar met 9 jaar heb je gewoon al heel veel geluk gehad in mijn ogen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Inderdaad, als ze gemiddeld maar een jaar of 6 worden heeft ze het lang volgehouden. Uiteindelijk gestorven aan een lichaam vol met kanker. Haar adem rook de laatste weken ook heel erg slecht, bleek dat haar longen uitgezaaid waren met kanker. De rest van haar lichaam ook. Toen hebben mijn ouders haar laten inslapen.
Voordat ze overleed hebben ze die Sint Bernard gekocht. Konden ze samen ravotten in de tuinNu is die Sint Bernard ook al op de leeftijd aan't raken om toch maar een pup aan te schaffen. En zoals ik begreep van mijn ouders, wordt dat toch weer een Berner
Ja, mede door het dominante gedrag van een reu. Mijn schoonouders hebben een reu, en hebben hem laten castreren om het dominante te voorkomen. Kan ik ergens wel begrijpenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het is ook niet leuk om een hond te zien lijden. Maar het blijft altijd moeilijk om de beslissing te nemen om ze in te laten slapen. Maar met 9 jaar heb je gewoon al heel veel geluk gehad in mijn ogen.
SInt Bernards hebben dezelfde levensverwachting als een Berner inderdaad. Wij weten nog niet wat de volgende hond wordt. Persoonlijk vind ik een Akita heel mooi. Maar ik heb wel de naam al bedacht voor de volgende...
Je ouders hebben een voorkeur voor teefjes?
Teefjes hebben dan weer het probleem van loopsheid en schijnzwangerheid. Maar beide hebben hun eigen voor en nadelen. Wij vinden een teefje ook wat fijner.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:21 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ja, mede door het dominante gedrag van een reu. Mijn schoonouders hebben een reu, en hebben hem laten castreren om het dominante te voorkomen. Kan ik ergens wel begrijpen
Maargoed. Destijds hebben ze een teefje gekocht omdat we met 4 kinderen thuis waren (ik ben de oudste). Van teefjes werd toen verteld dat deze rustiger waren en dergelijke, weet ik niet meer precies. De keuze viel iig op een teefje
Precies, 't heeft z'n voordelen en nadelen. Groot voordeel vonden mijn ouders dat een teefje rustiger was dan een reu, vooral met 4 kinderen in huis. En dat het een familiehond was, die van kinderen hield. Dat bleek snel te kloppenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Teefjes hebben dan weer het probleem van loopsheid en schijnzwangerheid. Maar beide hebben hun eigen voor en nadelen. Wij vinden een teefje ook wat fijner.
Een bijkomend voordeel van een Berner Sennen is dat ze naar iedereen luisteren. We waren namelijk als eerste naar een Huskey aan het kijken, maar die hebben ze ons afgeraden omdat die maar 1 echte baas hebben. En om dan zo een hond als eerste te nemen kan problemen geven.
Maar we hoeven in ieder geval geen hond die kleiner is dan 60 cm schofthoogte.
Wij hebben haar meteen gekocht toen we introkken in ons huis. Eerst de hond, toen pas de meubelen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:32 schreef nattermann het volgende:
[..]
Precies, 't heeft z'n voordelen en nadelen. Groot voordeel vonden mijn ouders dat een teefje rustiger was dan een reu, vooral met 4 kinderen in huis. En dat het een familiehond was, die van kinderen hield. Dat bleek snel te kloppen
Mijn ouders hebben ook zoiets van: een grote hond of geen hond. Zo'n klein hondje, daar loop je veel te snel overheen. Nu weet ik uit eigen ervaring dat dit niet zo is, maar ik kan het ergens wel begrijpen. Gewoon zo'n lekker grote, lompe hond om je heen die je weg kan duwen als het je niet bevaltHeerlijk.
Later wil ik ook grote honden. Lievvvvvvvvvvvv
Verschillend. De afgelopen twee weken toen ik er bivakkeerde, kreeg ze Frolic en Pedigree. Dat is dan voor de Sint-Bernard hèquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wij hebben haar meteen gekocht toen we introkken in ons huis. Eerst de hond, toen pas de meubelen.
Misschien een stomme vraag, maar wat voor voer geven jullie de hond?
Onze Berner krijgt ook de lam en rijst brokken van Eukaneuba nu.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:36 schreef nattermann het volgende:
[..]
Verschillend. De afgelopen twee weken toen ik er bivakkeerde, kreeg ze Frolic en Pedigree. Dat is dan voor de Sint-Bernard hè![]()
De Berner kreeg altijd zo'n lam-rijst brokken. Waarom weet ik net meer precies, volgens mij vanwege een allergie ofzo. Dat zou ik mijn moeder moeten vragen.
Volgens mij was dat idd de reden. Had in elk geval iets met de gezondheid te maken, zal het morgen eens aan m'n ouders vragen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Onze Berner krijgt ook de lam en rijst brokken van Eukaneuba nu.
Maar we waren een tijdje terug op ander voer overgstapt omdat ze de Eukaneuba (normale brokken) niet meer wilde. Maar daar kreeg ze allemaal schilfers van in de oren en de dierenarts zei dat dit van het andere voer kon komen. En nu we de lam en rijst hebben eet ze de Eukaneuba weer gewoon. Dus vandaar dat ik dat vroeg.
Enne bro, niet op MSN jongquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:54 schreef Gezicht het volgende:
Zo. Ik weet weer helemaal hoe SimCity werkt. Morgen nog maar eens wat aankutten ermee.En is idd SimCity 4. Net gekocht voor 15 Eypo op Steam.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 04:49 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch maar even snel posten omt e zeggen dat het leuk was
Mooie tijd! En jij niet uitslapen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Half 5 geworden vannachtDe rest zal wel lekker uitslapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |