Hoelaat vertrek je ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
verslapen, ik wilde nu al in de auto jullie kant op zitten
Prutserquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
verslapen, ik wilde nu al in de auto jullie kant op zitten
wel een met gebak op het dakquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:11 schreef postmortum het volgende:
heb je ook foto's van een fiat panda met spinners ?
als ik heb gedouched, gegeten en de kattenbak verschoondquote:
Mooiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik heb gedouched, gegeten en de kattenbak verschoonddan stelik de tomtom en, en vetrel ik tas mijn verwachte aankomsttijd
ja, klopt , rond 5 uurquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mooizal wel rond 5 a 6 worden
OH KUTquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:03 schreef solaire het volgende:
bewolkten meer dan 20 euro voor acht scheermesje
wat duur zeg
..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:48 schreef Alexxxxx het volgende:
en met Zwarte velgen.
[ afbeelding ]
maar niet met spinners, sorry
Die neiging is bij mij al lang niet meer te onderdrukkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:15 schreef solaire het volgende:
ja met zo'n prijs krijg je idd de neiging om een baard te laten staan
dat kan ik heel goed begrijpen maar ik kan weer een paar maanden vooruitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Die neiging is bij mij al lang niet meer te onderdrukken
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:52 schreef Alexxxxx het volgende:
inpakken, aankleden cadeautje pakken en off
Haha we zullen hem vast wel vaker zien. Gaat leuk wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 14:35 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik kom niks te kort, heb nog eigen collectie
Hij smste net dat ik de groetjes kreeg uit Venlo, dus daar is ie al voorbij geredenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef solaire het volgende:
hoe laat wordt Alexxxxx daadwerkelijk semi-limburger?
ah netjes op tijd voor de soep dus!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij smste net dat ik de groetjes kreeg uit Venlo, dus daar is ie al voorbij gereden
Vergeet je de frikandelle niet?quote:
Dat mag onderhand ook wel. Hij is alleen vergeten die frikkedellen af te leverenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 16:53 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij smste net dat ik de groetjes kreeg uit Venlo, dus daar is ie al voorbij gereden
Gezelligquote:
Ach, als je haar maar goed zit..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:26 schreef nattermann het volgende:
Godver, 2 uur bij de kapper gezeten in Roermond. Ballenfirma, zoals Steven Seagal zou zeggen
Twee uur? Wijf! Of ballenfirma, indeedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:26 schreef nattermann het volgende:
Godver, 2 uur bij de kapper gezeten in Roermond. Ballenfirma, zoals Steven Seagal zou zeggen
Was al weken van plan om te gaan, en vandaag had ik tijd. Brainwash Roermond,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Twee uur? Wijf! Of ballenfirma, indeed.
Hij zal wel lang gewacht hebben voordat hij en de stoel terecht kwamquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Twee uur? Wijf! Of ballenfirma, indeed.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:26 schreef nattermann het volgende:
Ooh, op die manier bedoelde MPG het dusquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij zal wel lang gewacht hebben voordat hij en de stoel terecht kwam
Bij mijn kapper kan ik dan koffie (en koffielikeur) zuipen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:32 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hij zal wel lang gewacht hebben voordat hij en de stoel terecht kwam
Die kapper van mij heeft zo'n ding staan met bonen erin, die dan twer plekke gemalen worden. Best te doenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:36 schreef nattermann het volgende:
Koffie daar is niet te drinken. Van die goedkope-automatenkoffie
En dat jaquote:En altijd dezelfde gesprekken daar ook hè
"Vakantie? Jaa, lekker hè?"
"Zit je nog op school, of werk je nog?"
En als je uiteindelijk geknipt bent, "Zo, da's weer een kilo lichter, hè!"
Als ze dat daar hadden, ging ik elke zaterdag uitgebreid naar de kapperquote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Die kapper van mij heeft zo'n ding staan met bonen erin, die dan twer plekke gemalen worden. Best te doen. En altijd een likeurtje erbij
.
Tegenover de Loco toch niet he?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Bij mijn kapper kan ik dan koffie (en koffielikeur) zuipen.
Ja. Daar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Tegenover de Loco toch niet he?
Huizenaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |